IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 30-09-2011 18:20 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Had Bongripper dit jaar al verwacht. Erg mooie toevoeging in ieder geval!

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-10-2011 3:03 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ja, was vorig jaar eigenlijk de bedoeling, nietwaar? Mooie toevoeging in ieder geval.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-10-2011 16:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en het blijftr maar mooier worden die line-up!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Northward
Usericon van Northward
Posted 05-10-2011 19:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

+ Dopethrone

irritante klootzak
Posted 18-10-2011 10:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb er godverdomme zin in!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-10-2011 10:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja, wordt Urfaust vandaag ook bevestigd?
Verder FUCKING goed nieuws op de Facebook pagina van Kristoffer Rygg.

You have time. You are doing fine.

irritante klootzak
Posted 18-10-2011 10:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb gen idee... maar ben wel héél siked voor de band die op de Roadburn donderdag komt te staan die ze vandaag bekend mnaken!

irritante klootzak
Posted 18-10-2011 16:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ulver‘s music career is a sonic kaleidoscopic epic that saw them start as a lo-fi black metal band, and then begin a continuous morphing through acoustic outsider folk, electronic ambient music, post-symphonic chamber music and electronic post-rock to their current sound which might be called goth / prog / electronic / experimental / art rock. They are without question one of the most varied, unique and talented bands active today and Roadburn‘s colossally chuffed to welcome them to the 1967 edition of Roadburn, headlining on Thursday, April 12th at the 013 venue in Tilburg, Holland.

Justin K Broadrick will be Artist in Residence at Roadburn Festival 2012. Justin will play 3 different sets during Roadburn Festival 2012, starting off as White Static Demon vs JK Flesh on Thursday, April 12 at the Midi Theatre. Friday, April 13th, Justin will perform as Final. Broadrick’s residency will lead into his main project, Jesu, performing on Saturday, April 14th.

We’re extremely proud to unveil the official artwork for the 2012 festival by Voivod’s Michel “Away” Langevin. Inspired by sci-fi art of the 50’s, 60’s op art and early 80′s computer-game robotic creatures from another galaxy, Away depicts Roadburn as a head spinning, extraterrestrial invasion from a world far beyond the outer limits that only he could imagine

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-10-2011 16:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

:D

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-10-2011 16:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

1967, hihi.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-10-2011 16:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ulver is momenteel toch bezig met een 60s/70s tribute album? Vermoed dat het daar iets mee van doen heeft. Erg benieuwd in ieder geval...

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-10-2011 16:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Fuck, ik wil hier naartoe gaan.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

irritante klootzak
Posted 18-10-2011 16:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

is het niet te ver weg voor je?

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-10-2011 17:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Prijzen zijn ook bekend:

3-day passes: € 177,50 + service fees (1000 available)
4-day passes, including Afterburner:  € 197,50  + service fees (1500 available)
Single tickets for the traditional Afterburner event: € 32,50  + service fees (500 available)

Wel gaaf van Ulver

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-10-2011 17:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2011 16:50 schreef irritante klootzak het volgende:
is het niet te ver weg voor je?

Gelukkig niet

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-10-2011 18:17 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2011 17:10 schreef Mark Z het volgende:
Prijzen zijn ook bekend:

3-day passes: € 177,50 + service fees (1000 available)
4-day passes, including Afterburner:  € 197,50  + service fees (1500 available)
Single tickets for the traditional Afterburner event: € 32,50  + service fees (500 available)

Koopje!

Northward
Usericon van Northward
Posted 18-10-2011 18:43 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zeer mooie toevoegingen. Jesu ook nog nooit gezien, zwaar benieuwd.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-10-2011 18:55 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 18 oktober 2011 18:17 schreef Blueprint het volgende:
Koopje!

Dan ga je niet. Komt mij alleen maar goed uit, heb ik meer kans om een kaartje te scoren.

Schaalvergroting zou in theorie wellicht kunnen leiden tot een reductie van de prijzen, aangezien de vraag het aanbod nog altijd ruimschoots overstijgt, zo blijkt uit het feit dat de tickets steevast élk jaar sneller uitverkocht raken dan het voorgaande jaar. Het festival wordt naar mijn idee echter bewust kleinschalig gehouden, en dat is oké, want dat komt de sfeer ten goede. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat ik dat een acceptabele reden vind om wat dieper in de buidel te tasten voor een kaartje.

Daarnaast geloof ik niet dat Walter en consorten achter de schermen stapeltjes bankbiljetten door de knuistjes laten glijden onder het genot van Cubaanse sigaren en vintage cognac, lachend om de centen die nu weer uit de zakken zijn geklopt van de sukkels die een ticket hebben gekocht, maar dat de opbrengst van de kaartverkoop simpelweg op, of net iets boven het break-even point zit. Mag het even?

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2011 19:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nu zit het hoge BTW-tarief er toch op, in tegenstelling tot vorig jaar?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-10-2011 19:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2011 16:41 schreef intothevoid het volgende:
Ulver is momenteel toch bezig met een 60s/70s tribute album? Vermoed dat het daar iets mee van doen heeft. Erg benieuwd in ieder geval...
Is het niet een tikfout? Dat er eigenlijk 1997 hoort te staan?

Poster is deze editie ontworpen door het vierjarige neefje van Henk & Ingrid zo te zien, om de kosten te drukken waarschijnlijk.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-10-2011 19:12 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2011 19:00 schreef M. het volgende:

Goed punt, de tickets van vorig jaar zouden nu omgerekend 174 euro kosten.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-10-2011 19:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2011 19:00 schreef bokkie666 het volgende:
Is het niet een tikfout? Dat er eigenlijk 1997 hoort te staan?

Ulver schrijft zelf ook "Wolves circa 1967 at Roadburn" op FB, denk dat het wel klopt.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2011 19:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat artwork is van Michael Langevin van Voivod toch? Die doet ook wel coole dingen. Een zooi Voivod artwork natuurlijk, maar bv. ook dat van Probot.

Maar die blauwe poster is idd een beetje... apart. Wel herkenbaar!

Ik zelf word wel behoorlijk blij dat het Midi theater weer terugkomt in enkele beschrijvingen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-10-2011 19:17]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-10-2011 19:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 18 oktober 2011 19:00 schreef M. het volgende:

Jep, is idd van 6% naar 19% gegaan. Vorig jaar kostte een vierdagenpas € 175,00, de prijsverhoging voor dit jaar bestaat dus alléén uit de verhoogde BTW (oké, of iemand moet echt een punt maken van dat eurootje verschil), dus wat dat betreft vind ik het nog netjes.

Voor degenen die het niet snappen:

175 / 1,06 = 165,09
165,09 x 1,19 = 196,46

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-10-2011 19:17 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Juist. Valt me niets tegen, ik had eigenlijk nog wel een natuurlijke prijsstijging hier bovenop verwacht.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com