|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu nog iets echt leuks. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Op een of andere manier toch snel zijn met kaarten bestellen, hoe snel was het vorig jaar ook alweer uitverkocht? |
|
Volgens mij was het in 3 kwartier uitverkocht maar ik kan het mis hebben Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
15 minuten, maar in de voorgaande jaren kon je daarna nog wel goed aan een ticket komen, zeker in de laatste maand... |
|
40 watt sun wordt zeker GEEN bat cave (aka stage01) of green room. [Dit bericht is gewijzigd door roadburn op 14-09-2011 21:41] |
|
Misschien een akoestische set? |
|
quote: dat zal wel erg gaaf zijn. Fingers crossed dat ik een ticket bemachtig en dat mr. P. Walker een akosetische set gaat doen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dus jij gaat geen kaartje aabschaffen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Slechts als MaYan speelt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Midi dan? Ik dacht dat die ging sluiten? |
|
Main Stage, dus. Kijk maar naar de flyers op RB.com: http://www.roadburn.com/2011/09/agalloch-solstafir-and-40-watt-sun-confirmed-for-roadburn-festival-2012/ Als ze in het Midi spelen dan staat het er op (e.g. Sólstafir). 40WS in 013, geen Batcave of Green Room... You have time. You are doing fine. |
|
Ongelooflijk... Maar inderdaad staat Solstafir in de Midi. Maar die ging toch sluiten? |
|
het is nog allemaal onduidelijk wat betreft het midi theater, maar aankondigingen kunnen daar niet op wachten -we hebben vervangde zaal beschikbaar. duimen dat midi toch open blijft! |
|
Dat hoop ik (ook) van harte. Geweldige zaal dat Midi. Wanneer begint de Roadburn voorverkoop eigenlijk? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
The Obsessed is nu ook bevestigd, dat is wel een gave toevoeging! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hoopte al dat de geruchten waar zouden zijn. Vanochtend nog wat albums geluisterd, dit gaat weer legendarisch worden. You have time. You are doing fine. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Voor velen dé naam, mij doet het niet veel. Hoop stiekem op Wooden Shjips..ga ze missen op Incubate. |
|
Daar hoop ik héél erg op. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Oh, donders, dat is zeker gaaf! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Nou, als dat gebeurt, dan graag ook een Moon Duo show. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Ik duim mee! Ow en weer een vette toevoeging vandaag zeg! |
|
Heeft Wino aandelen ofzo dat hij elk jaar op Roadburn staat? En The Obsessed is nou niet bepaald zijn beste werk, Saint Vitus live zal hij misschien wel overtreffen. En jaartje zonder hem zou niet verkeerd zijn.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Shrinebuilder van vorig jaar is sowieso te overtreffen, wat was dat slecht Saint Vitus een paar jaar geleden was vooral slecht door het "drumwerk" van Armando Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |