|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is weer eens niks. Qua geld-kwaliteitsverhouding is Dutch Doom Days echt wel beter. Ik ga echt geen 100 euro betalen om een reünie van diSEMBOWELMENT te zien... De reïncarnatie van Solar Lovers van Celestial Season belooft al helemaal niets. Ik ga wel naar The Gathering in de originele line-up. 10x beter dan dit allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 15-01-2012 1:49] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dan kom je niet, met je zeikhoofd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 15-01-2012 12:27] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Goed bezig weer uitlokkert. |
|
Ach, Doomy had waarschijnlijk wat te weinig geld om naar de kroeg te gaan gisteravond, en was daardoor een beetje prikkelbaar. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ach, die is uiteraard zelf verantwoordelijk voor zijn uitspraken, maar kneusje Pim was onnodig aan het provoceren. |
|
Ik ben met iPim dit keer.. |
|
quote: Ik vond het een beetje frappant als mensen één van de meest exclusieve festivals af gaan zeiken om het feit dat ze hun geld waard zijn. Als je dat zegt over Wacken of Graspop, OK. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kritiek op (de programmering van) festivals is op dit forum standaard dus waarom zou dat voor Roadburn niet zo zijn? En als je in je reactie de laatste 4 woorden had weggelaten had Doomy vast anders gereageerd, als ie uberhaupt al gereageerd had. Niet dat ik een Doomy aanhanger ben hoor, maar deze ban heeft ie zeker voor een groot deel mede aan jou te danken. Maar goed, jij hebt weer eens een bobbeltje in je broek. |
|
quote: Oh? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Complete bullshit FA. Doomy is degene die een harde plasser krijgt van het droppen van bloemetjes. Zoals Grey al zei in het ban-topic *mega-stacking*. Verder is het een complete botmongool maar dat terzijde. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Nee. quote: Ja. |
|
quote: +1, van de drie posts die hij gisterenavond zette, werd het duidelijk dat hij zijn pillen was vergeten nemen. Ook in het wijventopic. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-01-2012 13:43] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
en ik maar denken dat er nieuws rond Roadburn was ... |
|
Is die line-up nu al compleet eigenlijk? |
|
Volgens mij nog één of twee bands voor de vrijdag en zaterdag. Zag dat Motorpsycho nog een gaatje in hun tourschema heeft op de donderdag, maar meen me te herinneren dat de line-up voor die dag al rond is. You have time. You are doing fine. |
|
Donders. Spelen ze zaterdag 14 april bij mij om de hoek, in de Tivoli. Misschien maar dagje Roadburn overslaan? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Electric Moon erbij op vrijdag. Is dat wat? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
"Led by Sula Bassana‘s fuzzed-out, heavy guitar explorations, Electric Moon weave pure-psychedelia, dub, doom, krautrock and drone into kosmische improvisations via riffing and a myrad of guitar effects and sounds. The overall vibe of their epic but hypnotic freak-outs can be utterly mesmerizing or stunningly dark, all the while remaining deeply psychedelic." Eens checken. Na vorig jaar miste ik toch wat psychedelica dit op jaar's line-up If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Eten tijdens Virus. Uttersiked. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Electric Moon is héél vet ja, ben zelf enorm blij met die toevoeging! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Inderdaad. Goede zaak! Nu Motorpsycho nog. En SubRosa. :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Erg benieuwd naar de podiumindeling. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Von Thronstahl reunie! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |