|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan zitten er voor mij dit jaar geen echte klappers tussen. Toch jammer. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Wat ik van onderstaande reactie begrijp is het dus niet de V39 (gelukkig maar) quote: en quote: |
|
Dat gebouw rechts vd V39 dan? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dan zal het dit wel zijn? http://aubergedubonheur.com/zakelijk/Onze_locaties/Patronaat_zakelijk/Patronaat-algemeen-zakelijk.aspx Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zou gaaf zijn als het die "kerk" is! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha wow, dan ben ik wel heel benieuwd ja! Bizar verhaal wel, trouwens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat zou ruig zijn zeg! Ik heb er zin in trouwens. Is het al april? |
|
Godverdeeje wat vet! |
|
Woei. Worden er nog nieuwe bands toegevoegd, zo ja, hoeveel ongeveer? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Dit schijnbaar, minus Mars Red Sky op de zaterdag dan. |
|
Ja zal wel om Patronaat gaan. Naast V39. Erg gave zaal, hoop alleen dat akoestiek van zo'n 'kerk' het geluid niet teveel vervormd. Echt niet. |
|
Oranssi Pazuzu ook bevestigd |
|
Lekker! Dat ze maar alles van de split met Candy Cane spelen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goede toevoeging, was op Incubate een aantal jaar terug erg gaaf. |
|
Ha op de zaterdag, vet! Ik ben vooral fan van die debuutplaat, "Muukulainen Puhuu", maar sowieso weer een erg vette toevoeging dit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
The Wounded Kings |
|
|
|
bij deze is de zaterdag ook compleet toch wel dé dag voor mij met oa 40 Watt Sun, Celestial Season, Tombs, Sleep, Jesu en Pelican |
|
SubRosa! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Dat zit er voor dit jaar helaas niet in ben ik bang. |
|
*trekt LaCoste-polo aan* If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Woah, mooie toevoeging. Goed onder de indruk van die nieuwe. You have time. You are doing fine. |
|
Dat wordt die zaterdag Tombs en Necros Christos kijken en verder zie ik wel hoe het loopt. Waarschijnlijk ook The Wounded Kings, maar dat ken ik nog niet echt (lees: pas een nummer dat me wel beviel van gehoord). If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zaterdag wordt nog lastig qua keuzes, geloof ik. Sleep, Bongripper, Dark Buddha Rising, Necros Christos, dat Heavy Jam-dingetje, Church of Misery, The Wounded Kings.. pfffffffffffff Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |