IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-11-2011 12:46 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2011 15:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-11-2011 12:24 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Nieuwe toevoegingen:

Ken het beide niet, spreken me beide ook helemaal niet aan. De line-up voor de donderdag is compleet, voor mij persoonlijk de minst interessante dag, zitten misschien vier bands bij die ik wil zien. Wordt een beetje op ontdekkingstocht gaan, denk ik.

Morgen het wekkertje maar weer zetten voor kaartjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 25-11-2011 12:24]

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-11-2011 12:27 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 12:24 schreef Sonic Titan het volgende:

Wordt mooi, ouderwets met een flinke club bij FRS voor de deur staan bij openingstijd aangezien ik ticketmaster.nl voor geen cent vertrouw. Wel godverse zenuwachtig voor.

You have time. You are doing fine.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 25-11-2011 12:30 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Buh, 10.00 toch?

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-11-2011 12:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja. 09.00 aanwezig om te checken of de verkoper enigszins betrouwbaar overkomt, anders op het fietsje weer naar huis en alsnog digitaal kaarten scoren. Gaat nog een logistieke puinhoop worden, zeven kaarten kopen.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-11-2011 12:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Online is hier tot nu toe altijd goed gegaan, ga d'r morgen ook weer voor.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-11-2011 12:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hmm, tevens vvk van Black Sabbath en Eurosonic/Noorderslag om 10.00. Ik voorzie ellende.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-11-2011 12:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 12:24 schreef Sonic Titan het volgende:
De line-up voor de donderdag is compleet, voor mij persoonlijk de minst interessante dag, zitten misschien vier bands bij die ik wil zien.

Mooi is dat toch, voor mij is de donderdag juist DE dag.

Morgen inderdaad vroeg uit de veren om op tijd bij Sounds Tilburg te zijn om vervolgens onder het genot van een bak koffie en goede muziek te wachten totdat het 10.00 uur is.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-11-2011 12:40 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 25 november 2011 12:27 schreef intothevoid het volgende:
Wordt mooi, ouderwets met een flinke club bij FRS voor de deur staan bij openingstijd aangezien ik ticketmaster.nl voor geen cent vertrouw. Wel godverse zenuwachtig voor.

Haha, ja, same here. Vorig jaar ging dat ook prima. Was om 09:50 in de Free Record Shop (twee minuutjes lopen), aangezien er verder niemand in de zaak was had de knaap achter de kassa het ticket vast opgezocht in het systeem. 10:02 was alles afgehandeld en kon ik naar huis met een ticket op zak, ideaal.

Toch ook een klein beetje nerveus, "als ik me maar niet verslaap" enzo

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-11-2011 12:42 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 25 november 2011 12:39 schreef Mark Z het volgende:
Mooi is dat toch, voor mij is de donderdag juist DE dag.

Haha, inderdaad ja, mooi dat iedereen de kans heeft om een totáál ander festival te beleven.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 25-11-2011 12:42 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ik kwam er 6 minuten lang niet door via ticketservice.nl; daarna lukt 't wel. Wel mezelf RSI ge-F-Vijft.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-11-2011 12:46 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 25 november 2011 12:42 schreef Schuurman het volgende:
Ik kwam er 6 minuten lang niet door via ticketservice.nl; daarna lukt 't wel. Wel mezelf RSI ge-F-Vijft.

Uhu, daar heb ik dus geen zin in. Bovendien heeft mijn internet zo nu en dan de wat vervelende gewoonte om er op cruciale momenten de brui aan te geven, dus ik waag het er maar niet op

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-11-2011 10:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zo. Dat was makkelijk. En nu weer verder mijn roes uitslapen :').

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 26-11-2011 10:05 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

RT @M.: Zo. Dat was makkelijk. En nu weer verder mijn roes uitslapen :')

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-11-2011 10:08 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ticket voor 3 dagen is binnen

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 26-11-2011 10:08 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 26 november 2011 10:08 schreef Blueprint het volgende:
Ticket voor 3 dagen is binnen

Hier ook

Northward
Usericon van Northward
Posted 26-11-2011 10:10 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Internet lag er uit, gelukkig begon die het 5 min geleden net weer te doen.
Maar ik heb weer een ticket, nice.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-11-2011 10:11 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Gefeliciteerd aan alle mensen die een ticket hebben!

:')

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-11-2011 10:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Zo, dat is weer geregeld.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-11-2011 10:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik ben er voor het eerst ook bij

Ed
Usericon van Ed
Posted 26-11-2011 11:02 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Nou kaarten zijn binnen, wel echt belachelijk duur eigenlijk...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-11-2011 11:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Damn, in 7 minuten uitverkocht! Overgewaardeerd hipsterfestival. Maar heb weer een ticket binnen!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-11-2011 11:21 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 november 2011 11:17 schreef Mark Z het volgende:
Damn, in 7 minuten uitverkocht! Overgewaardeerd hipsterfestival. Maar heb weer een ticket binnen!

vreemd, ben tot kwart over 10 bezig geweest om een ticket te scoren, wat overigens gelukt is

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-11-2011 11:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gepiept. Eén minuutje werk bij FRS, zeven keer vierdagenkaart + zeven keer campingticket rijker.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com