|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wordt mooi, ouderwets met een flinke club bij FRS voor de deur staan bij openingstijd aangezien ik ticketmaster.nl voor geen cent vertrouw. Wel godverse zenuwachtig voor. You have time. You are doing fine. |
|
Buh, 10.00 toch? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ja. 09.00 aanwezig om te checken of de verkoper enigszins betrouwbaar overkomt, anders op het fietsje weer naar huis en alsnog digitaal kaarten scoren. Gaat nog een logistieke puinhoop worden, zeven kaarten kopen. You have time. You are doing fine. |
|
Online is hier tot nu toe altijd goed gegaan, ga d'r morgen ook weer voor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hmm, tevens vvk van Black Sabbath en Eurosonic/Noorderslag om 10.00. Ik voorzie ellende. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Mooi is dat toch, voor mij is de donderdag juist DE dag. Morgen inderdaad vroeg uit de veren om op tijd bij Sounds Tilburg te zijn om vervolgens onder het genot van een bak koffie en goede muziek te wachten totdat het 10.00 uur is. |
|
quote: Haha, ja, same here. Vorig jaar ging dat ook prima. Was om 09:50 in de Free Record Shop (twee minuutjes lopen), aangezien er verder niemand in de zaak was had de knaap achter de kassa het ticket vast opgezocht in het systeem. 10:02 was alles afgehandeld en kon ik naar huis met een ticket op zak, ideaal. Toch ook een klein beetje nerveus, "als ik me maar niet verslaap" enzo Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Haha, inderdaad ja, mooi dat iedereen de kans heeft om een totáál ander festival te beleven. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik kwam er 6 minuten lang niet door via ticketservice.nl; daarna lukt 't wel. Wel mezelf RSI ge-F-Vijft. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Uhu, daar heb ik dus geen zin in. Bovendien heeft mijn internet zo nu en dan de wat vervelende gewoonte om er op cruciale momenten de brui aan te geven, dus ik waag het er maar niet op Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zo. Dat was makkelijk. En nu weer verder mijn roes uitslapen :'). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
RT @M.: Zo. Dat was makkelijk. En nu weer verder mijn roes uitslapen :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ticket voor 3 dagen is binnen |
|
quote: Hier ook |
|
Internet lag er uit, gelukkig begon die het 5 min geleden net weer te doen. Maar ik heb weer een ticket, nice. |
|
Gefeliciteerd aan alle mensen die een ticket hebben! :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zo, dat is weer geregeld. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
ik ben er voor het eerst ook bij |
|
Nou kaarten zijn binnen, wel echt belachelijk duur eigenlijk... |
|
Damn, in 7 minuten uitverkocht! Overgewaardeerd hipsterfestival. Maar heb weer een ticket binnen! |
|
quote: vreemd, ben tot kwart over 10 bezig geweest om een ticket te scoren, wat overigens gelukt is www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gepiept. Eén minuutje werk bij FRS, zeven keer vierdagenkaart + zeven keer campingticket rijker. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |