IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "You are NOT a beautiful and unique snowflake." (filmtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 12-01-2012 14:52 by Teneighty Profiel van Teneighty

Vond jij deze film wél goed? Goh, dat is nieuw.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-01-2012 14:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 januari 2012 14:47 schreef Mortis Rex het volgende:
Die 80's synthesizer muziek is wat mij betreft het enige minpunt aan Drive. Vond het er ook helemaal niet bij passen.

Dat kan. Ik vond het te gek en erg goed passen

Liever een 80's heavy metal-versie, dan?



Quis moderabat ipsos moderatores?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-01-2012 15:16 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Heb geen geluidskaart in mijn kompjoeter dus ik kan dit even niet horen... maar met hardrock erbij wordt het weer veel te kazig; zie Drive Angry met Nic Cage.

Hier veelal over het hoofd gezien:

De zwartste komedie ooit (!?) "Balada Triste De Trompeta" ook wel bekend als "The Last Circus" over de strijd om de liefde van een vrouw door twee clowns ten tijde van het Franco regime. Met een regisseur als Alex De La Iglesia (El Dia De La Bestia, Crimen Ferpecto) weet je dat het flink uit de hand gaat lopen als hij een onderwerp als dit aansnijdt. Complete waanzin! Maar toch wel de beste film van De La Iglesia tot nu toe imo. Mijn favoriet uit 2011.




Onlangs ook erg genoten van twee steengoede Franse Thrillers; Point Blank en La Proie.

Point Blank:



La Proie:




[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 12-01-2012 15:18]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-01-2012 22:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



Meesterlijk. Ghibli stelt wederom niet teleur


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 12-01-2012 23:10 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 12 januari 2012 15:16 schreef Mortis Rex het volgende:
Met een regisseur als Alex De La Iglesia (El Dia De La Bestia, Crimen Ferpecto) weet je dat het flink uit de hand gaat lopen als hij een onderwerp als dit aansnijdt. Complete waanzin! Maar toch wel de beste film van De La Iglesia tot nu toe imo. Mijn favoriet uit 2011.





Hm. eens checken dan, El Dia de la Bestia was een geweldig grappige film



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2012 0:17 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 januari 2012 22:55 schreef Ralph het volgende:


Meesterlijk. Ghibli stelt wederom niet teleur


De recente BBC tv-film adaptie van de Borrowers voor Kerstmis was ook niet onaardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-01-2012 0:17]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-01-2012 19:31 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 9 januari 2012 21:16 schreef Schaffelaer het volgende:
Holy Mountain heerst. Visueel de krachtigste film van Jodorowski.
El Topo maakte meer indruk hier. Holy Mountain is misschien wat teveel visueel geweld.

Santa Sangre ook nog gezien. Dat is wel zijn beste denk ik. Waarschijnlijk omdat hij wat conventioneler is.

Annie Hall - Ik had nooit verwacht dat ik Woody Allen grappig zou vinden. Dus wel. Ik keek hem alleen maar omdat Fugazi er de term Walkens Syndrome uit had gehaald.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-01-2012 23:46 by MetalJan Profiel van MetalJan

Nova Zembla

wel aardig, maar er gebuerde niet echt veel. Wel mooie beelden van den natuur en Doutzen Kroes


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-01-2012 13:11 by Daops Profiel van Daops

Doodslag, hoewel soms wat bizar/onrealistisch vond ik het een prima film


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-01-2012 13:35 by intothevoid Profiel van intothevoid

Delicatessen.

Hors Satan, nieuwe van Bruno Dumont.
Héél traag, pretentieus tot en met. Ik zal het wel niet begrijpen.


You have time. You are doing fine.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2012 15:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Filmnieuwtje: George houdt het voor gezien!

George Lucas gaat met pensioen

Jarenlang heeft George Lucas gespeeld met het idee om kleine films te maken, zoals hij deed vlak voordat Star Wars hem in één klap wereldberoemd maakte. Dat werd 'm dus niet, en de afgelopen dertien jaar heeft de regisseur, producent en schrijver zoveel kritiek gehad op zijn films (denk aan de Star Wars prequels) dat hij het goed geweest vindt.

Zodra Red Tails uitkomt, de film die hij produceerde, stopt hij ermee. In een lang profiel in de New York Times doet hij uit de doeken dat hij er geen zin meer in heeft.

I’m retiring… I’m moving away from the business, from the company, from all this kind of stuff, aldus Lucas.

Producent Rick McCallum, die jaren samengewerkt heeft met Lucas vertelde het volgende: Once [Red Tails] is finished, he’s done everything he’s ever wanted to do… He will have completed his task as a man and a filmmaker.

In hetzelfde artikel blijkt dat Lucas grote plannen had met Red Tails. Er zouden drie films gemaakt moeten worden, waarbij het eerste deel zich afspeelt tijdens de training in de VS, het tweede in Europa en het derde deel weer in de VS, waar blijkt dat de moeite van de piloten niets heeft veranderd. Lucas kan die films echter niet meer maken. In plaats daarvan wil hij wellicht Spike Lee of Lee Daniels aan te stellen als regisseurs.

Het profiel dat geschetst wordt door de New York Times is er vooral een waaruit blijkt dat Lucas echt moeite had met alle kritiek die hij kreeg op de Star Wars special editions en prequels. Daarnaast drukt hij in het profiel zijn ongeloof uit over het feit dat de studios Red Tails niet wilden uitbrengen. Dat is uiteindelijk met Fox geregeld, maar Lucas draait voor de kosten op.

Zodra Red Tails dus in de bioscopen draait, valt het doek voor een filmmaker die de science fiction wereld op z'n kop zette.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-01-2012 22:49 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Toch wel jammer.

Gisteren The Hills Have Eyes remake gezien. Goed te doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2012 23:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vanishing on 7th Street


tja, been there, done that


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-01-2012 12:11 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Coraline
Heb ik erg van genoten, zijn er meerdere animatiefilms in een soortgelijke stijl? Ik hou echt van de sfeer erin.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-01-2012 12:12 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Iemand "The girl with the Dragon Tattoo" al gezien?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2012 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

NOPE

GIstren Valkyrie (met Tom scientology)

was wel ok, gewoon


signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-01-2012 14:10 by MetalJan Profiel van MetalJan

Vertical Limit

Hier en daar wel aardig nep, voor de rest wel vermakelijk.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-01-2012 20:41 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

vandaag "Shame" gezien
erg mooie film vind ik waar je toch stil van wordt


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-01-2012 13:08 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 12 januari 2012 22:55 schreef Ralph het volgende:



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-01-2012 21:37 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

Western met oa Brad Pitt, Casey Affleck en Sam Rockwell. De film is behoorlijk traag, maar boeid wel door de prachtige muziek, landschappen en het sterke acteerwerk.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-01-2012 10:38 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Die is inderdaad traag, maar dat stoorde mij persoonlijk totaal niet. Bij een dergelijke film mag dat ook wel een beetje, vind ik.

quote:
Op 13 januari 2012 0:17 schreef Mark het volgende:
De recente BBC tv-film adaptie van de Borrowers voor Kerstmis was ook niet onaardig.


Dat dacht ik al, ja. Binnenkort eens opsnorren.

Verder afgelopen weekend Toy Story maar weer eens opgezet, en Pale Rider, met ons aller Clint. Niet zo sterk als veel ander westernwerk van hem, maar zeker een onderhoudende film.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-01-2012 8:14 by nark Profiel van nark

Hoe gaaf is dit.......



Nieuwe film Monty Python
27 jan. 2012, 06:33
De leden van Monty Python komen weer bij elkaar voor de opnames van een nieuwe film. Dat maakte Terry Jones, een van de leden van het beroemde Britse comedy-gezelschap, donderdag bekend.

De film zal Absolutely Anything gaat heten en wordt een soort van science fictionfilm, onder de regie van Jones en met onder anderen John Cleese, Michael Palin en Terry Gilliam. Ook zal de stem van de Amerikaanse komiek Robin Williams erin te horen zijn. De film wordt geen Monty Python-film, maar heeft volgens Jones „wel dat gevoel”.

De leden van Monty Python verwierven vooral in de jaren '70 bekendheid met hun comedyshow Monty Python's Flying Circus en diverse films. In 1989 overleed een van de leden van de groep, Graham Chapman.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-01-2012 9:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Quis moderabat ipsos moderatores?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-01-2012 18:15 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 12 januari 2012 15:16 schreef Mortis Rex het volgende:
Heb geen geluidskaart in mijn kompjoeter dus ik kan dit even niet horen... maar met hardrock erbij wordt het weer veel te kazig; zie Drive Angry met Nic Cage.

Hier veelal over het hoofd gezien:

De zwartste komedie ooit (!?) "Balada Triste De Trompeta" ook wel bekend als "The Last Circus" over de strijd om de liefde van een vrouw door twee clowns ten tijde van het Franco regime. Met een regisseur als Alex De La Iglesia (El Dia De La Bestia, Crimen Ferpecto) weet je dat het flink uit de hand gaat lopen als hij een onderwerp als dit aansnijdt. Complete waanzin! Maar toch wel de beste film van De La Iglesia tot nu toe imo. Mijn favoriet uit 2011.

Nieuwe Iglesia? Die had ik inderdaad even over het hoofd gezien. Dat moet ik zien!


Dear dirty delightful old drunken old days


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-01-2012 18:32 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 januari 2012 8:14 schreef nark het volgende:
Hoe gaaf is dit.......



Nieuwe film Monty Python
27 jan. 2012, 06:33
De leden van Monty Python komen weer bij elkaar voor de opnames van een nieuwe film. Dat maakte Terry Jones, een van de leden van het beroemde Britse comedy-gezelschap, donderdag bekend.

De film zal Absolutely Anything gaat heten en wordt een soort van science fictionfilm, onder de regie van Jones en met onder anderen John Cleese, Michael Palin en Terry Gilliam. Ook zal de stem van de Amerikaanse komiek Robin Williams erin te horen zijn. De film wordt geen Monty Python-film, maar heeft volgens Jones „wel dat gevoel”.

De leden van Monty Python verwierven vooral in de jaren '70 bekendheid met hun comedyshow Monty Python's Flying Circus en diverse films. In 1989 overleed een van de leden van de groep, Graham Chapman.


Ze doen alleen de stemmen van de aliens, had ik begrepen. Ze zijn dus niet te zien.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen