![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hoe vond je hem? signature ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-02-2012 23:18] ![]() |
|
quote: Haha, ik heb me er best mee vermaakt, leuke opzet... crappy uitvoering Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Mooi wel! ![]() |
|
quote: hier ook. Was er echt niet goed van signature ![]() |
|
quote: ![]() Woensdag naar Shame. ![]() |
|
Shame? signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: hey, die gast van Eden Lake nice signature ![]() |
|
Melancholia moet ik ook nog steeds eens zien. Shame heb ik enkele weken terug gezien in cinema en heeft toch een sterke indruk op me gemaakt ![]() Ik heb net Drive bekeken. Erg goede film vind ik met een heerlijke soundtrack ![]() Woensdag ga ik naar Chronicle, ben ik erg benieuwd naar. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 21-02-2012 1:34] ![]() |
|
quote: Is Eden Lake wat? Of deleten? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Niet deleten. Vette film. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Zeker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Sang Sattawat (Syndromes and a Century) ![]() quote: Wel goed. ![]() |
|
quote: Behoorlijk slaapverwekkend, maar toch uitgekeken door dezelfde bovengenoemde reden ![]() ![]() |
|
Yo Dawg So we heard you like them X's So we put a Xzibit in The X Files: I Want to Believe "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Was echt de moeite! Knap camerawerk vind ik en een sterke overgang van het speelse naar een grimmige sfeer ![]() ![]() |
|
Voorpremiere? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Puncture, wel aardig. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Was ook onder de indruk van de kwaliteit van de special effects. Gezien de trailers dacht ik dat ze voornamelijk in de fuzzy camera-bewegingen zoudne blijven hangne, maar dar is heel creatief mee omgesprongen. Ziet er retestrak uit, vooral de finale. Prima film, genre-overstijgend ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik vond gisteren Fargo erg mooi om te zien- zoveel gefaal en alsmaar groeiende ellende, goed bedacht. ![]() |
|
quote: Welkom op ZM!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: +1000000000000000 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |