![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dit was echt abominabel! signature ![]() |
|
Rango Was wel aardig. ![]() |
|
Star Wars: The Clone Wars Aangename verrassing, aanrader voor de fans, alhoewel die hem ongetwijfeld al hebben gezien. ![]() |
|
Iron Sky: Verhaaltechnisch gezien een rommeltje maar het concept is leuk en de film heeft zeker zijn momenten. Verwachtingen een klein beetje bijstellen en je kan je hier prima mee vermaken. The Raid: De bruutste, hardste actiefilm ooit gemaakt met de beste/snelste gevechten ooit vastgelegd op camera. Pencak Silat wonder Iko Uwais is er eentje om in de gaten te houden. Daar kunnen de bejaarden uit The Expendables niet aan tippen, ook niet toen ze jong waren. Als je de kans krijgt om deze op het grote scherm te zien moet je er voor gaan. The Incident: De stroom valt uit in een onderbemand gesticht voor extreme gevallen waardoor het keukenpersoneel de bewaarders een handje mag komen helpen... dit resulteerd natuurlijk in chaos. Vrij standaard horror/thriller gebeuren zonder verrassingen en een slecht einde. Straks achter elkaar: Juan of the Dead, Cabin in the Woods, REC 3 en Inbred. Moet maar extra veel crack meenemen want ik ben nu al moe. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Pirates, Aardman blijft prima animatie ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nog 1 keer ff lekker dom lachen om new kids vannacht, nitro ligt hier. Geinig kartonnen hoesje met geluiden erbij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
niet gedaccht dat ik deze film goed ging vinden ![]() aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
quote:Hela! Pencak Silat kooeeel (heb ik ook 6 jaar gedaan). Ik hou niet meer van geweldadige films maar heb net wat clipjes gezien en de choreografie vd gevechten is indrukwekkend. Zo te zien vermoed ik dat ie (oa) Perisai Diri doet. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Tucker and Dale vs evil is een prachtfilm - enerzijds zijn er de hillbillies en anderzijds zijn er de tieners die op gruwelijke, bloederige wijze het leven laten. Klinkt als een stereotype "horror" film, ware het niet dat niemand vermoord wordt. Een echte aanrader, voor liefhebbers van gore en comedy. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Once Upon A Time In America Erg goeie misdaadfilm van Sergio Leone. Met muziek van Ennio Morricone en acteerwerk van oa Robert De Niro en James Woods. Ik had 'm nog nooit eerder gezien, maar ik heb genoten. In het begin van de 20e eeuw raakt David Aaronson bevriend met Maximilian Bercovicz en beginnen met nog een aantal vrienden een jeugdbende. Jaren later zijn ze gangsters geworden en de zaken gaan goed. 35 jaar na een noodlottig afgelopen overval krijgt David een mysterieuze brief die het verleden weer naar boven brengt... ![]() |
|
quote: Juan: Leuke curiositeit, enkele noemenswaardige zombie kills (boordharpoen+paal=bloedbad) en redelijk geslaagde pogingen tot humor. Cabin: Maakt op liefdevolle wijze korte metten met cliches binnen het horrorgenre. Veel "what the fuck" momenten... zeldzaam goed en samen met The Raid het hoogtepunt van Imagine 2012... The Raid blijft wat mij betreft de winnaar. REC3: Laat de cinema verite stijl en de spanning die de eertste twee delen kenmerkten vallen ten gunste van een kolderiek Romeo en Julia verhaaltje met zombies... been there done that (oa Return of the Living Dead 3). Hier is de uitvoering absoluut minder en het geweld en de humor niet grof en excessief genoeg om het te verheffen tot Braindead niveau. Dat ik hem direct na Cabin zag hielp ook niet mee. Inbred: Op enkele inventieve en fraai vorm gegeven slachtpartijen na valt er werkelijk niets te genieten aan deze film van Engelsman Alex Chandon.. die sommigen hier nog wel kennen van de Cradle of Filth "horrorfilm" Cradle Of Fear. Inbred was beter, maar daar is alles mee gezegd en daar hou ik het verder ook bij. Ignore! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Mweh, zonde van REC 3... Misschien toch stiekem kijken, maar Cabin in the Woods en The Raid ga ik sowieso zien denk ik zo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-04-2012 19:34] No dogs, no masters. ![]() |
|
A scanner darkly. Verhaal was niet zo, enigszins voorspelbaar, maar de uitvoering was leuk. Alsof het cutscenes van een computerspel(GTA) was. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 24-04-2012 1:04] ![]() |
|
ik ben op zoek naar de titel van een Japanse film. Fallen ANgel of zo over een gast met een moto die opdrachten krijgt van een geheime agente (in leder), die op haar beurt extreem geil loopt van hem... verknipte film signature ![]() |
|
quote: Ha, zowat het beste verhaal dat Philip K. Dick ooit geschreven heeft. Heb de dvd thuis liggen, maar zou er eens tijd voor moeten maken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Die film zit inderdaad vol met kutscenes... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Burn After Reading Was wel aardig. Leuke rol van Brad Pitt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-04-2012 13:57] ![]() |
|
'Daybreakers' gisteren nog eens gezien, een, voor de verandering, redelijk originele vampierenfilm met 3 straffe acteurs - Dafoe, Neil en Hawke. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Valhalla Rising. ![]() |
|
Gisteren Chronicle gezien. Verrassend goed. ![]() |
|
Mystic River Erg goed met sterk acteerwerk met name van Sean Penn en Tim Robbins ![]() ![]() |
|
![]() Wat wazig maar zeer de moeite waard. Sterke rol van Joseph Gordon-Levitt en tof die oude Metallica tracks door de film heen. ![]() Erg grappige en mooie film. Een van de betere van de afgelopen tijd imo. ![]() |
|
Hesher, Daybreakers, Chronicle maar voornamelijk Valhalla Rising zijn allemaal zeer goed. Mooi bezig! Vanavond staat hier The Aggression Scale op het programma; Home Alone voor volwassenen. Twee tieners (waarvan een zwaar verknipt) nemen het op tegen een stel inbrekers, chaos ensues. Een simpel doch geniaal gegeven waarvan je je afvraagt waarom niemand er eerder al eens een draai aan heeft gegeven. De trailer heb ik zelf niet gezien want die schijnt spoilers te bevatten. De film oogst voornamelijk positieve response dus ik waag het erop. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
The Avengers, een zeer vermakelijke film! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |