![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vergeet ook Pi niet subliem signature ![]() |
|
quote: gezien. damn, ik ben er ongemakkelijk van shit zeg... als je ooit aan kinderen krijgen denkt... kijken 9/10 ![]() verontrustend [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-03-2012 2:44] signature ![]() |
|
quote: ![]() Drive, kwaliteit. ![]() |
|
echt? mooi. ga ik checken deze al es gezien? ![]() signature ![]() |
|
Amores Perros. Mooi man. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
![]() Denk dat ik me vanavond maar eindelijk eens aan deze ga wagen. Misschien maar verdelen over 2 avonden. ![]() |
|
heeft iemand hier ooit de film Satyricon gezien van Federico Fellini? en Young Adult? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-03-2012 22:41] signature ![]() |
|
quote: Wat een onzin. Hodejegerne gezien, best gaaf ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: dat zie ik dus als compliment, bedankt signature ![]() |
|
Zag zaterdag Memento, nogal een open einde. ![]() |
|
quote: een open begin bedoel je? signature ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Pas op: spoilers en shit ![]() En hij deed het fout: Memento eindigt op de helft van het verhaal, niet het begin. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/Visual_Map_of_the_Film_Memento.png [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-03-2012 12:47] No dogs, no masters. ![]() |
|
maar het begin van de film is toch het einde, en dat is open, toch? signature ![]() |
|
quote: Het einde van het verhaal is niet open. No dogs, no masters. ![]() |
|
hoe neemt hij de draad dan weer op? ![]() signature ![]() |
|
quote: Dat je niet weet wat er nog meer gebeurt, maakt niet dat een verhaal een open einde heeft: anders zou elk verhaal een open einde hebben. De relevante vragen die zijn opgeworpen zijn allen beantwoord, dus het is een verhaal met een gesloten einde. Aan het begin van de film ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik denk dat ik andere "relevante" vragen heb dan wellicht. Als medemenslievende persoon denk ik aan het mentale welzijn van deze persoon, die zonder sociaal netwerk gedoemd is tot het leven van een verdwaalde ziel ![]() ik hoop dat het met hem goed kwam Old Boy bvb, dat was voor mij een gesloten einde. De enige overgebleven vraag was of er een mongoloïde kindje zou van komen. signature ![]() |
|
quote: Ja ja, bla bla. De "en toen?"-vraag is nog schattig als je 3 bent, maar nu echt niet meer. quote: Dat is inderdaad ook een verhaal met een gesloten einde. No dogs, no masters. ![]() |
|
Tekkon kinkurîto (Tekkonkinkreet) ![]() Leuke film. ![]() |
|
quote: Hoezo niet? Kijk, ik weet geen namen meer, maar ik weet niet wat er is gebeurd met de hoofdpersoon nadat hij de rapist-glasses-man (Terry?) heeft vermoord, of hoe het is afgelopen met de vriendin van die Jimmy. Dat het einde aan het begin is maakt denk ik niet uit, als je kijkt naar het verhaal chronologisch en als geheel. ![]() |
|
quote: Nou ja, dat eerste heb je altijd als een verhaal is afgelopen en is an sich niet relevant. Ook in dit geval is het echt geen prangende vraag. Natalie is dat toch? Ik kan me eigenlijk niet heugen wat daar nog voor vraag over is, maar dat is mogelijk omdat het gewoon lang geleden is ![]() En uiteraard zijn er altijd allerlei onbeantwoorde details die onbeantwoord blijven. Maar een open einde is toch echt heel wat anders. Dat zou zijn als LOTR ophoudt op het moment dat Gollum op Mount Doom Frodo aanvalt en je ook niet weet wat er met het leger bij de Black Gate gebeurt. LOTR -het boek- heeft ook gewoon een overdreven gesloten einde, met dat teruggaan naar de Shire enzo. No dogs, no masters. ![]() |
|
ik gruwel nu al van de Hobbitverhalen/series-gedachte die daarna zal komen... signature ![]() |
|
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. De erven Tolkien zijn zitten behoorlijk op de rechten, ook al vallen er miljarden mee te verdienen. Het is al heel wat dat we überhaupt de trilogie en The Hobbit krijgen, die gasten kennende. En on topic, gisteren deze gezien: ![]() Erg vermakelijk, en bij vlagen aandoenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-03-2012 11:07] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |