![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben trouwesn erg benieuwd naar de aankomende spider-man. Deze lijkt me toch wat duisterder als de vorige verfilmingen... ![]() |
|
quote: Don't hold your breath ![]() Met Serenity heeft Whedon daar ook al redelijk definitief een punt aan gebreid trouwens, zie niet echt in hoe je die serie opnieuw kunt opstarten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kiseki (I Wish) ![]() ![]() ![]() |
|
Doodslag ![]() ![]() |
|
Chronicle - Goed! Warrior - Mwoah.. Shame - Geweldig! This Means War - Slecht! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Carnage ![]() signature ![]() |
|
Carnage - Whaha! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Als je "Shame" gaaf vindt zou je ook eens moeten kijken of je "Naked" van Mike Leigh op de kop kan tikken. Filmisch een stuk minder gestileerd, veel rauwer (en Britser), maar qua zwartgalligheid minimaal zo'n sfeer als in Shame. ![]() |
|
quote: Ken ik, die uit 1993 maar toch bedankt. Erg goed ook en is zelfs op Bluray (!) uitgekomen. Overigens hoeft het wat mij betreft niet rauwer en/of Britser. Die restaurant-scene in Shame is moeilijk goed! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Oslo, 31. August ![]() Wel aardig. ![]() |
|
Hey, ik dacht dat iemand hier had gezegd dat Prometheus niet in 3D zou zijn. Reclame's tell otherwise... =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik had iets dergelijks gezegd... volgens mij wel echte 3D dus ik heb er geen probleem mee. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Человек с Кино-Аппаратом (Man with a Movie Camera) ![]() Wel leuk om eens te zien. ![]() |
|
quote: Idem; zelfs afgezet voor het eerste half uur voorbij was :') No dogs, no masters. ![]() |
|
Rise of the Planet of the Apes Beyond the Black Rainbow Crazy, Stupid, Love alle3 gaaf! ![]() |
|
quote: Rise of the Planet of the Apes was inderdaad boven verwachting gaaf! In het vliegtuig Chronicle gezien. Weer een film waar ik weinig van verwachtte, maar damn, gave film! Die gaan we thuis nog even in 1080p en surround geluid terugkijken ![]() Verder nog gezien: Contraband (leuke popcorn-actie), en Don't be Afraid of the Dark (erg gaaf!). Edit: Vergeten! God Bless America. Geniale film! Glansrollen van Joel Murray en Tara Lynne Barr, geweldig verhaal en bizarre uitwerking. Wist overigens niet dat Bobcat Goldwaith ook regisseerde.. Aanrader in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 21-05-2012 21:36] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Heb hem ook net gezien, prachtfilm! ![]() |
|
Ohja, die was ik ook vergeten ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Persepolis Ik kon de aandacht er niet echt bij houden. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Fix Documentaire over Ministry ten tijde van hun Sphinctour in '96 (waar ze oa. op Waldrock en in Paradiso speelden) en waar Al flink van het padje was. Je ziet hem met de minuut meer paranoide worden. Naast backstagebeelden ook redelijk wat concertbeelden en interviews met oa. Trent Reznor, Maynard van Tool, Jello Biafra, Lemmy en een berg (inmiddels) ex-bandleden. Vond hem zeer de moeite waard. ![]() |
|
quote: Super! Deze film gisteren gezien. Heel weird: ![]() |
|
Onlangs eindelijk de 4 Alien films eens gezien. Toch erg de moeite, zeker die 2de. Woensdag normaal naar Prometheus. ![]() |
|
quote: Leuk! Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |