|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is er iets? |
|
Ik denk het wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jij bent toch degene die dat eerste album van Arcade Fire zo mooi vond en de rest niet meer? |
|
Dat is in principe een correcte weergave van mijn persoon, echter moet ik bekennen dat enkele afzonderlijke stukken van het latere oeuvre van betreffende band zich toch op een wat minder negatieve manier in mijn onderbewustzijn hebben weten te plaatsen in recentere tijden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
High Plains Drifter Beetje aparte western, hoewel het einde dan wel weer klassiek is |
|
quote: Westerns met Clint Eastwood zijn doorgaans bijzonder goed te pruimen. Ik kan iig Pale Rider en Hang 'em High van harte aanraden. Laatst weer eens Alligator gekeken. Blijft leuk, films met beestjes die ineens groot/agressief/veeltallig/een combinatie daarvan worden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Pale Rider is ook mooi ja, Hang 'em High moet ik nog steeds een keer zien. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-03-2012 18:31] |
|
Win Win "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Hot tub timemachine gekeken, en hoewel een en ander zo voorspelbaar is als de pest, is het toch een bijzonder vermakelijke film, inclusief running gag. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Die is grappig ja. Mission Impossible 4 even aangezet - en na 20 min weer uit. Misschien vanavond poging nummer 2 haha. I am the 1%. |
|
The Divide. |
|
Gezellig filmpje. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Haha, inderdaad. Ik had geen idee wat ik ervan kon verwachten en het begon redelijk familiefilm-verantwoord, dus ik zag het niet aankomen. Wel een vette film! |
|
J. Edgar Matig geacteerd, rommelig verhaal en slechte ouderdomsmake-up. Wat een kutfilm. Nee, dit was de laatste met Dicaprio voor mij. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Kurenai no Buta (Porco Rosso) Wel aardig. |
|
" A film with me in it", erg gaaf Ierse film met een beetje een 'Fargo' vibe en met Dylan Moran (gast van Black Books). En 'Blood diamond', wel een goede Leonardo di Caprio film (ja, ze blijken toch echt te bestaan, schok horror Inception en Blood diamond allebei prima, binnenkort Shutter Island en The Departed toch maar kijken dan). [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-04-2012 19:17] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Shutter Island was wel aardig, The Departed is best een erg goede film. Boeiender |
|
quote: Beter kijk je de Infernal Affairs trilogie, daar is The Departed op gebaseerd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat scheermesje, brrr. Thanks voor de tip, ben benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Porco Rosso vond ik een stuk beter dan ik op voorhand verwacht had. De enige Ghibli-film die me tot nu toe niet kon bekoren was Pom Poko. Nu heb ik niet alle Ghibli-films gezien, maar de meesten wel. |
|
Zodiac ben voor de helft in slaap gevallen ligt het aan mij of was die film maar zozozo? signature |
|
De bovenste of de onderste helft? |
|
quote: de linkerhelft, ik heb hem met 1 oog uitgekeken signature |
|
quote: SPRINGEN !!! HET NIVEAU PASSEERT!!! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |