![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Maar wat is het? DVD-collectie? Lijstje van films op de harde schijf? Lijstje van films die je gezien hebt? Lijstje van films die je nog wilt zien? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Phase IV? Goedheid! Die moet ik ook nog hebben. En die Wicker Man, da's toch wel de goede met Christopher Lee? En ik zie toch zekere overeenkomsten met dit. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: De remake met Nicolas Cage. quote: Da's een beste lijst. ![]() Ik ben trouwens begonnen om alles in te voeren in een IMDB account. Edit.... Onze nieuwste aanwinst: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-07-2012 9:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
The Tall Man van Pascal Laugier, de regisseur van Martyrs, zijn Engelstalige debuut. Ik had verwacht dat ik een horrofilm zou gaan zien, dat viel iets anders uit. Dit is namelijk een mysterie/thriller met drama elementen. De enige overeenkomst met Martyrs is dat de film een onderliggende boodschap heeft. Best een goede film met sterk acteerwerk van met name Jessica Biel, wie had dat gedacht! Pirates! Band Of Misfits: Aardman Rules!!! Leuke muziek ook. Nogmaals bekeken: Black Dynamite en The Raid ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Qua natuur wel ja ![]() ![]() |
|
Nog eens naar Black Swan gekeken. Erg sterke film ![]() ![]() |
|
Straks Lair, Lair bekijken ![]() ![]() |
|
50/50. Mooie film. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Jaoh. Wel een beetje cliché, maar gezien het waargebeurd is zal het leven dan wel gewoon cliché zíjn. Gister Stardust gezien: ik ben wel fan van Neil Gaiman. Altijd mooie mystieke werelden weet hij te schetsen. Film is wel wat zoetsappig her en der, en wat voorspelbaar/cliché. Maar door het kijkplezier en het vlotte tempo komt men daar mee weg. 7.5. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Vanavond ook maar even checken! ![]() |
|
quote: Die is net afgelopen op RTL8. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Bedoel je niet Liar, Liar? Die is tenenkrommend slecht. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Metaljan heeft een nogal mainstream filmsmaak. Daar past een Jim Carrey film/gedrocht dus prima in. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ongelofelijk he, dat mensen dat soort bagger kijken. Ja hoor... ![]() |
|
Het is net zoals met muziek voor velen; er wordt niet echt over nagedacht en is enkel bedoeld ter ontspanning. Er moet vooral niets aan de verbeelding over gelaten worden en het moet een feest der herkenning zijn anders moet de grijze massa aan het werk gezet worden en daar kijk je geen film voor. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Taxi Driver gisteren bekeken. Aparte sfeer, beviel me wel. ![]() |
|
Ik zou MetalJan 'Melancholia' van Lars von Trier aan willen raden. Vermoedelijk ook te traag voor hem maar dat wordt goedgemaakt door de aanblik van een naakte Kirsten Dunst. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Klopt, maar ik heb zo'n ding die hem opneemt ![]() quote: Ohja ![]() quote: Al gezien en die was idd ook erg vaag en traag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-07-2012 21:34] ![]() |
|
The Dark Knight Rises. Hmm, ja, hmm, ja, hmm... Op zich wel voor elkaar qua gevoel voor dramatiek en epiek, en cast natuurlijk, maar er schort iets... Teveel cliché en voorspelbaarheid, te traag, te weinig echte karakterontwikkeling. Nu had de vorige dat ook wel (in mindere mate), maar die had dan weer een bepaalde ongrijpbare aantrekkingskracht en spanning die de film boven zichzelf deed uitstijgen. Deze niet. Als men inderdaad vantevoren eerst het verhaal bedacht heeft en daarna pas de actie: niet meer doen. Toch, wel vermakelijk, en met wat goodwill van de vorige erbij: 7. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nu loop ik Liar Liar af te zeiken, maar... films als Stardust gaan er op de een of andere manier in bij me als zoete koek. Fucking Narnia zelfs. Ik weet het, ik haat die fucking fairy faggotry, dus ik weet niet wat er is. Snowwhite was te slecht, dus dat zijn weer punten voor mij. Ja hoor... ![]() |
|
quote:Hypocriet. Niet alle films met Jim Carrey zijn slecht. Ace Ventura en The cable guy vond ik erg gaaf zelfs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik vond Stardust echt een tenenkrommende kutfilm. Liar Liar vind ik dan weer wel te doen. Maar ik snap het wel hoor. Het vrouwtje wordt boos he, als je Stardust afkraakt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Pas op hè. Jolly is toevallig heel gelukkig getrouwd en verliefd op het leven en zo.. Pffhaha. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |