IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "You are NOT a beautiful and unique snowflake." (filmtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-05-2012 22:35 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 9 mei 2012 15:38 schreef Schaep het volgende:
Wat mij betreft ook wel de beste na de eerste twee delen inderdaad. Met Hellseeker heb ik me ook wel vermaakt.

Hellraiser: Deader

Eindelijk alles ingehaald, altijd prettig voor een neuroot als ik.


Nee hoor, je moet nog twee abortussen doorstaan, namelijk: Helraiser: Hellworld en Hellraiser: Revelations. Die laatste zou ik overslaan want daar wou zelfs Pinhead acteur Doug Bradley niet voor komen opdraven en is enkel gemaakt omdat Dimension anders de filmrechten zou verliezen.

Er is wel hoop:

Binnenkort wordt er gewerkt aan een Hellraiser tv-serie die zich zou afspelen binnen de wereld van de eerste twee delen. Slechter dan de laatste film kan het nooit worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 09-05-2012 22:36]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-05-2012 23:05 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 9 mei 2012 22:35 schreef Mortis Rex het volgende:
Nee hoor, je moet nog twee abortussen doorstaan, namelijk: Helraiser: Hellworld en Hellraiser: Revelations. Die laatste zou ik overslaan want daar wou zelfs Pinhead acteur Doug Bradley niet voor komen opdraven en is enkel gemaakt omdat Dimension anders de filmrechten zou verliezen.

Er is wel hoop:

Binnenkort wordt er gewerkt aan een Hellraiser tv-serie die zich zou afspelen binnen de wereld van de eerste twee delen. Slechter dan de laatste film kan het nooit worden.


Haha, ja het gaat erom dat ik de dvd's die ik in de kast heb staan eindelijk gezien heb. Het achtste deel heb ik maar snel weggegeven voordat ik me genoodzaakt voelde om die ook nog te gaan kijken. Wel benieuwd naar die serie!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-05-2012 9:23 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ik dacht ook dat er een remake van de eerste in de maak was (met een andere acteur dan Doug Bradley, stel je voor ). Een tv-serie lijkt me nogal tricky. Om de redelijk ongeziene gruwel van de eerste te blijven hanteren...


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2012 10:46 by spectre Profiel van spectre

Ik vond deel 1 en 2 al zo beroerd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2012 3:33 by Schaep Profiel van Schaep

Into the Wild


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-05-2012 3:36 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 10 mei 2012 10:46 schreef spectre het volgende:
Ik vond deel 1 en 2 al zo beroerd.


Beroerd is ook een geschikt woord om jouw "smaak" mee te omschrijven


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2012 13:23 by Mark Profiel van Mark

Heerlijk toch hoe sommigen een bij uitstek subjectief concept als filmsmaak bij anderen kunnen veroordelen als zijnde 'beroerd'.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-05-2012 13:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

.


Boeiender


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 12-05-2012 12:01 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

God Bless America



Leuk gegeven, man is de stompzinnigheid in de wereld/op tv zat en besluit er wat aan te doen. Zitten een aantal grappige en rake momenten in maar voor mijn gevoel had er wat meer in gezeten. Hoe dan ook een amusant filmpje, die ook wel wat aan Natural Born Killers / Idiocracy deed denken.

Machete

Behoeft denk geen verdere uitleg. Vond het een geweldige film.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-05-2012 18:34 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 11 mei 2012 13:23 schreef Mark het volgende:
Heerlijk toch hoe sommigen een bij uitstek subjectief concept als filmsmaak bij anderen kunnen veroordelen als zijnde 'beroerd'.


If you can't take a joke; you're not serious... if you take it serious; you are the joke.


.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-05-2012 1:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl




Toevallig zap ik langs het begin van kick ass. Voor de gein blijven hangen en helemaal gekeken, best een lange film. Maar erg vermakelijk. Veel wtf momenten, maar ook die waren geinig. Leuk!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2012 9:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 mei 2012 12:01 schreef CTTS het volgende:
Machete

Behoeft denk geen verdere uitleg. Vond het een geweldige film.

Nietes
quote:
Op 13 mei 2012 1:13 schreef De Tegenpartij het volgende:



Toevallig zap ik langs het begin van kick ass. Voor de gein blijven hangen en helemaal gekeken, best een lange film. Maar erg vermakelijk. Veel wtf momenten, maar ook die waren geinig. Leuk!

Te gek, ja




The Avengers gezien. In 3D, dat was vrij nutteloos maar maakte het van tijd tot tijd wel een tikje realistischer/mooier. Voor de rest, prima actie, prettig(e) tempo / opbouw, redelijk gave dialogen en al met een best goed (superhelden)film. Verhaal stelt natuurlijk niet al teveel voor, maar is voor zoiets als dit prima (mensen die zeggen dat het zo gaaf is dat ze eerst geen echt team zijn, en later wel, en dat dat zo goed geschreven is: alsjeblieft zeg...). Loki is te gek, die staat een paar keer fantastisch maniakaal op het witte doek Sowieso erg goed gespeeld, elke keer dat slinkse glimlachje... Jammer dat die niet (nog) meer screen time gekregen heeft. Dialogen waren redelijk goed, maar Whedon heeft vooral gescoord op een aantal fantastische punch lines. Nooit eerder zo hard gelachen bij een superheldenfilm daardoor. Visuals zijn goed, niet echt bijzonder. Animatie(s) van allerhande tuig is prima.

Dus. Goede film, niet fantastisch. Ik snap de hype dus niet helemaal. 8.

Qua superheldenfilms blijven denk ik X-Men 2 (alhoewel... die moet ik weer eens kijken voor de zekerheid), Watchmen en The Dark Knight fier bovenaan staan.

[spoilertje]

Ik weet niet wat men van plan is, maar een eventuele sequel met veel Loki en Thanos (cameootje in de aftiteling) zou mogelijk wel écht vet kunnen worden.

[/spoilertje]


Quis moderabat ipsos moderatores?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-05-2012 10:10 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Breekt The Avengers niet box office records atm? Extreem waarschijnlijk dat er dan een vervolg aan zit te komen. Misschien geen The Avengers 2, maar iets met de helden in hetzelfde universum.

Ik heb 'm nog steeds niet gezien, zometeen ff neerladen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2012 10:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2012 10:10 schreef G.I.R.L. het volgende:
Breekt The Avengers niet box office records atm? Extreem waarschijnlijk dat er dan een vervolg aan zit te komen. Misschien geen The Avengers 2, maar iets met de helden in hetzelfde universum.

Ik heb 'm nog steeds niet gezien, zometeen ff neerladen.

Er komt in ieder geval een Thor 2, een Iron Man 3. En ze gaan ook echt wel een Avengers 2 maken, die heeft inderdaad nu al ongelooflijke bakken geld binnengeharkt.

Zijn nog geen mooie versies om te downloaden, geloof ik. Beter even geduld.


Quis moderabat ipsos moderatores?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 14-05-2012 10:21 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 14 mei 2012 9:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nietes




Welles

Gister Klovn gezien, Deense komedie over een man die om aan zijn zwangere vriendin te bewijzen dat hij wel een geschikte vader is besluit om zijn 12 jarig neefje te kidnappen en mee te nemen op een kano trip. Iets wat compleet uit de hand loopt en een hele berg plaatsvervangende schaamtemomenten tot gevolg heeft, erg grappig en een aanrader.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-05-2012 10:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Haywire, een onderhoudende actiefilm, leuke shots, leuk vermaak.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2012 10:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2012 10:10 schreef G.I.R.L. het volgende:
Breekt The Avengers niet box office records atm? Extreem waarschijnlijk dat er dan een vervolg aan zit te komen. Misschien geen The Avengers 2, maar iets met de helden in hetzelfde universum.

Ik heb 'm nog steeds niet gezien, zometeen ff neerladen.


http://www.airlockalpha.com/node/9127/disney-greenlights-avengers-2.html

avengers II komt eraan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2012 10:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2012 10:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Er komt in ieder geval een Thor 2, een Iron Man 3. En ze gaan ook echt wel een Avengers 2 maken, die heeft inderdaad nu al ongelooflijke bakken geld binnengeharkt.

Zijn nog geen mooie versies om te downloaden, geloof ik. Beter even geduld.


In een ideaal universum gaan alle nieuwe Avengersfans nu firefly uitchecken waardoor deze serie weer verder gaat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2012 10:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2012 9:41 schreef Ascendant Ik weet niet wat men van plan is, maar een eventuele sequel met veel Loki en Thanos (cameootje in de aftiteling) zou mogelijk wel écht vet kunnen worden.

[/spoilertje]


Ik hoop dat ze Dr. Doom nog eens echt goed gaan neerzetten in een marvel film (ondanks dat hij met de FF wordt geassocieerd denk ik dat hij een zeer waardige tegenstanders voor de avengers zou zijn!)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-05-2012 10:43]


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-05-2012 10:48 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 mei 2012 10:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik hoop dat ze Dr. Doom nog eens echt goed gaan neerzetten in een marvel film (ondanks dat hij met de FF wordt geassocieerd denk ik dat hij een zeer waardige tegenstanders voor de avengers zou zijn!)
Waardige tegenstander? Je weet zelf al hoe een clash tussen Dr. Doom en de Avengers gaat eindigen.

Ik wacht nog steeds op een big budget, grote sterren film waarin de bad guy wint. Alle helden gaan dood en de badguy kan zijn world domination/destruction plan uitvoeren.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 14-05-2012 10:51 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Bedacht me net dat ik miss maar weer eens 'Thank you for smoking' in de DVD speler moet flikkeren


Black seeds of bunny!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-05-2012 11:12 by MMayo Profiel van MMayo

Hoe is die nieuwe Depp/Burton dinges?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2012 13:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2012 10:48 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik wacht nog steeds op een big budget, grote sterren film waarin de bad guy wint. Alle helden gaan dood en de badguy kan zijn world domination/destruction plan uitvoeren.

Als je in ieder geval iets niet-standaards zoekt qua helden-zijn-goed en badguys-zijn-slecht --> Watchmen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-05-2012 13:59 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 mei 2012 13:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als je in ieder geval iets niet-standaards zoekt qua helden-zijn-goed en badguys-zijn-slecht --> Watchmen.
Love it! Tijdje geleden gezien op tv. <3

Spectre zette kanttekens bij de vergelijking tussen Watchmen en The Avengers. Schijn uw licht op deze kwestie o AG.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2012 14:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2012 13:59 schreef G.I.R.L. het volgende:
Love it! Tijdje geleden gezien op tv. <3

Spectre zette kanttekens bij de vergelijking tussen Watchmen en The Avengers. Schijn uw licht op deze kwestie o AG.

Hmmm? Zette ik daar ook niet vraagtekens bij?

Anyway: totaal verschillende insteek, dus een vergelijk is op bepaald niveau nutteloos want bijzonder smaakafhankelijk. Persoon A kan beide films geweldig vinden, terwijl persoon B maar een van de twee geweldig vindt. Dus, de uitspraak "Avengers is even goed als Watchmen" zegt niet zoveel terwijl een uitspraak als "Avengers is even goed als Iron Man" dat wél doet omdat die films veel meer op een lijn liggen. Dat gezegd hebbende: ik vind beiden binnen hun soort erg goed Al vind ik Watchmen iets beter.

The Avengers is spektakel, trekt goed de lijn door vanaf Iron Man/Thor enzovoorts. Binnen de huidige tijd mogen helden wel een beetje ambigu en menselijk zijn om het wat realistischer/diepgaander te maken, maar het blijven vrij archetypische superhelden. En al met al valt het realisme en de diepgang dan wat mee/tegen, alle diepgang/ambiguïteit is bedoeld om het spannender en aangrijpender te maken. Ik moet wel zeggen dat deze op dat vlak (realisme enz.) sterker is dan de standaard sterk actiegedreven superheldenfilm.

Watchmen daarentegen is juist bedoeld als deconstructie van de typische superheld. Die gaat veel dieper in op de psyche van helden en booswichten en hun plaats in de maatschappij, en dat op een vrij consequente en realistische manier. Daarnaast plaatst het het hele superheldengebeuren ook expliciet in de bestaande historie, ook veel diepgaander dan een normale superheldenfilm dat doet. Consequentie: deze film werkt veel sterker op psychologisch/maatschappelijk vlak en minder sterk op spektakel en actie (niet dat dat er niet is, maar minder/kleinschaliger).

En als derde punt, om het spectrum nog wat completer te maken: The Dark Knight. Deze werkt psychologisch weer bijzonder goed, en ook qua actie. Op een bepaalde manier minder realistisch, maar toch heel erg aangrijpend. Simpelweg omdat de booswicht zo sterk/overtuigend wordt neergezet. Die zet je op een bepaalde manier ook erg aan het nadenken, maar dan meer in zeer abstracte zin over "het Kwaad" dan over een zeer concrete realistische beleving van menselijke figuren.

Al met al laten dit soort films langzaamaan toch wel zien dat ze/comics het verdienen om de beschrijving "moderne mythes" te dragen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-05-2012 14:17]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen