![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klinkt ok Drive gezien. Best goed. Acteerwerk erg goed. Muziek en vormgeving super. Verhaal ok signature ![]() |
|
Rambo 2 Ja, was weer gaaf hehe. ![]() |
|
Shutter Island. ![]() |
|
iemand Hostel III al gezien? signature ![]() |
|
Heeft iemand The Hunger Games al gezien? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dat kan nog niet aangezien die nog nergens ter wereld vertoond is. Beter kijk je Battle Royale ipv deze Twilight-generatie-vriendelijke rommel. Hostel 3 zuigt enorm, avoid like STD's. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 14-03-2012 14:30] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Rambo 2 en (voornamelijk) 3 zijn echt mega-foute films. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: +1,000,000 No dogs, no masters. ![]() |
|
gisteren "The Informers" gezien met Jbassist, onder het genot van enkele White Russians.. fucking goede soundtrack... en die film was prima te doen ook! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: De slechte beoordeling op verschillende sites heeft me ervan weerhouden om de film tot nu toe te zien. Maar slecht kan ook goed zijn in sommige gevallen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
ja.. precies... met de acteurs is weinig mis, het verhaals is typisch Bret Easton Ellis... goede sfeer, goede soundtrack...beetje vaag wel, ik heb me kostelijk vermaakt... maar of ik deze een 2e keer hoef te zien, nee, denk het niet.... maargoed, ik trek die jaren 8o vibe altijd bijzonder goed! extra punten voor die enorm goede ass van 1 van die chicks... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Laten we niet vergeten de jaren 80 in Los Angeles. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote:Wauw, ik wist niet dat er zulke beroemde filmsterren onder de ZMers waren ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ok thanks, ga s kijken wat dat is ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mmmm dat lijkt me niets voor mij, ik wacht wel tot die massavriendelijke, Twilight-generatie film uitkomt ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Je weet niet wat je mist jonguh!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hij ziet er nogal ehm 'donker' en twisted uit. Klopt dat? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: 3 is mijn favo haast ![]() |
|
quote: check, *schrapt film* signature ![]() |
|
quote: Die film geeft een "mooi" tijdsbeeld en laat zien hoe hypocriet Amerika is; met de nobele, eervolle Mujahideen vrijheids-strijders vecht onze all American held Rambo tegen de communistische onderdrukkers. Ik vind enkel First Blood goed, deel vier is wel vermakelijk vanwege de brute, bloederige actie. Deel twee en drie zijn domme, foute kutfilms eigenlijk... verwerpelijk vanwege het feit dat ze geweld en oorlog verheerlijken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Klopt, hoewel de film ook zeker komische momenten heeft... al dan niet van de duistere en gestoorde variant. Dit is een modern meesterwerk, onmisbaar als je het mij vraagt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Battle Royale? Da's de enige film waar Tarantino jaloers op is 'm zelf niet gemaakt te hebben.... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Zei me niets, bedankt voor de tip. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |