![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, sterke film. quote: Er werd gevraagd of iemand de film gezien had... het antwoord is in jouw geval; nee... tenzij je over bovennatuurlijke zintuigen beschikt en films in je slaap kan kijken en beoordelen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Cowboys And Aliens nog maar een keer ![]() ![]() |
|
Cowboys meet aliens ... the end. Bijna even slecht als Wil Wild West; nog zo'n peperdure (doch spuuglelijke) zomerflop zonder inhoud. Straks de remake van La Casa Muda (Silent House) maar eens kijken. Een gedeelte van de Olsen twins schijnt hier toch echt een goede rol neer te hebben gezet... wie had dat gedacht? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Wel lachen dat jij de meeste boutfilms geniaal vindt, en als ook maar iets een groter publiek bereikt, jij het niets vindt. Je lijkt wel zo'n BMpolitie qua films. ![]() Geen aanval, maar een observatie. Boeiender ![]() |
|
This Is England 86. Prima film. [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 14-07-2012 1:32] Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: I wish... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: In het geval van Cowboy and Aliens heeft hij wel gewoon gelijk. Nou ja, ik vond hem nog wel vermakelijk en daarom een 6 (en ik ben vaak een tikje te positief met dat soort films). Maar eigenlijk gaat het nergens over, bakken met geld en dan een matige film maken. No dogs, no masters. ![]() |
|
Gisteren Southern Comfort & Festen gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ochja, dat was ook geen voltreffer, maar ik bedoelde het in het algemeen. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ghostrider 2. Wat een tranendal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Halverwege uitgezet, was inderdaad niet best. ![]() Boeiender ![]() |
|
Deel 1 had zo zijn momenten, en was best een aardige film. Maar wat voor streken meneer Cage hier levert ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Een wookie op Endor is ook niet logisch. Prima film dus. Net gezien ook. Met dank ook aan de Wild Wild West-referentie door Mortis Rex. ![]() ![]() |
|
quote: Zeer sterke film. Rauw, somber, intens. This Is England series zijn ook erg de moeite idd. Sowieso fan van Meadows. ![]() |
|
The Rise And Fall Of A White Collar Hooligan IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Logisch hoeft niet altijd, maar CaA was gewoon matig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-07-2012 20:23] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik vind het zo apart dat je gaat kijken naar een film waarvan je vooraf toch wel een beetje weet hoe die zal uitpakken. En dan maar zeuren.. ![]() |
|
quote: Ja, dat klopt. Daarom krijgt CaA ook nog wel een zesje van mij ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik vond er weinig mis mee. edit: maar ik ken de strip niet, dat scheelt een heleboel. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 16-07-2012 21:07] ![]() |
|
quote: Erg goed idd ![]() |
|
quote: Omdat je in sommige gevallen toch nog aangenaam verrast kan worden... reden genoeg voor mij. quote: At your service ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Festen ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Festen is briljant. Intouchables vond ik ook een goede film, maar met name omdat het 'feel-good'-knopje zo goed wordt ingedrukt. Voor de rest is het weinig indrukwekkend. Ik zou het een gezellige 8 geven. Onlangs nogal wat van die vodjes van John Grisham gezien. Vrijwel altijd met Denzel Washington in de hoofdrol, lijkt het. Lekkere wegkijkfilms, waarvan je de uitkomst al uit de titel kan opmaken... maar wel lekker. Ja hoor... ![]() |
|
The Wild and Wonderful Whites of West Virginia Treurige maar zeer vermakelijke film/docu over de White family. Ultieme scumbags, met Hank III als huisvriend. You have time. You are doing fine. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |