![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Manos: The Hand of Fate. ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
Killer Elite, goed actievermaak. Cowboys and Aliens, wel aardig, had er meer van verwacht. The Devils Double, indrukwekkende film. Boeiender ![]() |
|
quote: Zeker een vette film! ![]() |
|
quote: Geniaal slecht! Check ook Mystery Science Theatre! Haha. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 20-11-2011 14:08] Verrassend triviaal ![]() |
|
Fight Club sterke film en blijkbaar zeker de moeite om hem meerdere keren te zien ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Zeker een geniale film. Ik kijk 'm elk jaar minstens 1 keer. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: deze net voor het eerst gezien erg sterke film inderdaad! ![]() ![]() |
|
Zaterdag Jabberwocky (aardig, maar mist duidelijk de inbreng van de rest van het Monty Python-team) en zondag Als je begrijpt wat ik bedoel. Blijft leuk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Source Code ![]() ![]() |
|
The Hangover II. Wel aardig, zeker niet meer dan dat. Nog steeds beter als een hele hoop zogenaamde komedies, maar haalt het bij lange na niet bij het eerste deel. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
La Vallée Uit 1972. Hippiefilm. Muziek door Pink Floyd. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Zonder dat programma zou niemand die film nog kennen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
21. Stond al zo lang op de harde schijf maar het leek me niets. Het viel achteraf redelijk mee! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
The Straight Story. Prachtig. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hidalgo Vermakelijke film en mooie beelden van den natuur ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Reindeerspotting: indrukwekkend, maar lastig te volgens omdat ik geen Fins spreek en de ondertiteling was in zeer gebrekkig Engels. Ben: Diary of a Heroin Addict: Docu van ongeveer 40 min over een gast die zijn leven compleet heeft verwoest door het gebruik van heroine, zitten een aantal zeer indrukwekkende momenten in. [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 29-11-2011 2:15] Wil je muilperen? ![]() |
|
Melkproduct van een heroine junk? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Sorry man, ik heb het voor je veranderd. Wil je muilperen? ![]() |
|
Gisteren "Gran Torino" op TV met en door Clint Eastwoord. Ondanks (of misschien wel juist daarom) dat ik er weinig van verwachte, was het best een goede film. Het lichtelijk verrassende einde, kon ik als Christen erg goed waarderen en raakte me best. Zijn grumpyness (vooral in t begin van de film) is hem natuurlijk op t lijf geschreven, maar man, wat acteerde hij dat goed. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 29-11-2011 11:34] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
[quote]Op 29 november 2011 11:26 schreef Fusion het volgende: Gisteren "Gran Torino" op TV met en door Clint Eastwoord. Spoiler alert........... ![]() Edith.............zo dan.......... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 29-11-2011 11:53] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
People who do noise "It's like... " Zaten leuke dingen in maar dat mag ik niet zeggen in verband met spoilers. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-11-2011 11:32] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |