![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
quote: Alleen dat stemmetje.. ![]() Maar leuke film inderdaad ![]() |
|
quote: Ach, dat dacht ik van Spidey ook, maar zie wat er gebeurt.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Ik vond hem ook niet zo. ![]() ![]() |
|
Wanderlust, er zitten verrassend goede grappen in dit suffe verhaal want ik vreesde het ergste met Jennifer Aniston. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
The Raven, best okay eigenlijk. Boeiender ![]() |
|
The Human Centipede I & II eerste was dramatisch slecht doch grappig tweede was smerig en voos doch grappig Young Adult mja, vrouwenfilm eerder, soms amusant en ontroerend nu op zoek gaan naar Martyrs signature ![]() |
|
Rouge River best goed, enkele gewaagde stukjes signature ![]() |
|
28 days later en 28 weeks later. Tweede was beter. The Objective, vond ik mooi. Iemand tips in die hoek? ![]() |
|
Zombie Apocalypse verschrikkelijk slecht... übertriest signature ![]() |
|
Pathfinder Niet boeiend. Vikings die eruit zien als Uruk-Hai ![]() ![]() |
|
quote: Je bedoelt Rogue River? Ja, leuke film. Het duurde even tot ik de bad guy herkende van House of 1000 Corpses / Devil's Rejects. ![]() Vanavond op het menu: Citizen Gangster (Edwin Boyd) Hodejegerne ![]() |
|
quote: De Noorse film Ofelas uit 1987 die ook wel bekend staat als Pathfinder is wel erg goed; Weet je ook meteen waar het woord Tsjuder vandaan komt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: goed in beeld gebracht, overigens ook met de nodige hiaten, maar juist door die verhaallijn zeer matige film, hoe simplistisch en moralistisch wil je het hebben? Bovendien veel te lang, eerste helft is werkelijk ploegen door de dialogen. Een kernfusiereactor zonder noemenswaardige koeling binnen 30 seconden ombouwen tot kernbom.....tja ![]() ![]() ![]() Is het nu echt zo moeilijk een intelligent en werkend script te schrijven? Dit past nl. op een half A4'tje en kan geschreven zijn door iemand uit de brugklas. ![]() |
|
Hoewel hij niet kan tippen aan The Dark Knight, vind ik de nieuwe echt wel zeer sterk. Een zeer waardige afsluiter. ![]() |
|
quote: Staat nu wel in goede kwaliteit online. Vanavond keihard herbekijken! Zonder enige twijfel de gaafste film die ik dit jaar gezien heb. Iko Uwais en tegenspeler Yayan Ruhian (Mad Dog) zijn hier verantwoordelijk voor twee van de hardste gevechten ooit vastgelegd op film. Zo hoort een martial arts/actiefilm gedaan te worden! Suck on this Hollywood! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Layer Cake. Volgens mij toch best een ondergewaardeerd stukje cinema. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Erg goed idd! Beetje Snatch/Lock Stock maar dan zonder humor... sterk einde ook ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Dat is die indonesische Pencakfilm toch? Misschien eens proberen. ![]() |
|
quote: De humor ligt er niet dik bovenop, maar er zitten wel komische momenten in. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Get Low, Met Robert Duvall en Bill Murray. Duvall wil zijn begrafenis levend meemaken zodat hij kan zien wat mensen over hem te vertellen hebben. Mooi jaren '30 sfeertje, en Duvall speelt erg goed als rare boskluizenaar, maar uiteindelijk viel het allemaal een beetje tegen vooral omdat de climax waar naartoe wordt gewerkt niet echt knalt naar mijn idee. ![]() |
|
Vahalla Rising. Vage film. Enorm traag en geweldadig. Niet echt mijn film. ![]() |
|
REC 3. Goed vermaak. ![]() ![]() |
|
Abraham Lincoln vs Zombies, ja, de titel zegt genoeg. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |