![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Stardust was dan ook zeer grappig, in tegenstelling tot het dan wel weer tenenkrommende Narnia. Snowwhite is echt het slechtste wat ik in jaren heb gezien, wat een misbaksel. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die 'm wel goed vinden. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Runskop gezien. Op de 1 of andere manier vind ik Belgische films gaaf, mistroostige sfeer e.d. Boeiender ![]() |
|
Manderlay. Heel goed. Verbazingwekkend hoe snel je went aan het summiere decor. Een dezer dagen ook Dogville nog maar eens kijken. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Vergeet I Love You Philip Morris niet. quote: Valt me van je tegen, Liar Liar is echt een dieptepunt in de carrière van Carrey en dat zegt genoeg want hij heeft een flink aantal miskleunen op zijn repertoire. BTW Stardust vind ik ook verschrikkelijk, voor wat dat waard is. Kick Ass en Layer Cake, van dezelfde regisseur, zijn dan weer wel steengoed. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Ha, zeker fijne films. Wat ook zo'n fijne is; Scott Pilgrim vs. the World. Of anders gewoon Napoleon Dynamite kijken. ook zo'n beuker. Napoleon-acteur Jon Heder laatst ook aan het werk gezien in Blades of Glory met WIll Ferrell. Fucking geniaal! Ja hoor... ![]() |
|
haha, ja dat is ook wel mijn humor. Land of the Lost met Ferrell was ook geniaal, speelt ook Danny McBride (oa Pineapple Express) in mee. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-08-2012 9:24] ![]() |
|
Will Ferrell-films kan ik niet zoveel mee, maar dingen als Pineapple Express wel weer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-08-2012 9:43] No dogs, no masters. ![]() |
|
Get the Gringo, verrassend lomp eigenlijk, en Mel Gibson die goed tot zijn recht komt. Boeiender ![]() |
|
quote: De man is een onbegrepen genie ![]() ![]() |
|
Onbegrepen flauwe flapdrol vind ik hem persoonlijk. Maar goed, ieder zijn ding. Ik hou niet zo van mensen die te pas en te onpas overdreven hard proberen om grappig te zijn, vooral in interviews. Will Ferrell is zo'n type. Moet overigens wel zeggen dat ik Stranger than Ficton dan weer wel goed te doen vond, op het laatste kwartier of zo na (maar dat lag niet aan Ferrell, gewoon aan de ietwat teleurstellende uitwerking van het concept). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Oké, je vraagt er wel om zo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja, maar ik ben wel grappig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Da's waar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nou nog een filmcarriere ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Stranger than Fiction, heerlijk idd. Vooral het laatste kwartier ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ik meen het wel ![]() |
|
Die durf ik nog wel op de Watchlist te zetten, bedankt! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Moet eerlijk bekennen dat ik tegen die tijd wat slaapdronken was, dus wellicht moet ik het gewoon nog een keer zien. De film in zijn geheel is dat zeker waard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: JA! Gisteren naar aanleiding van jouw post weer gekeken. Heldenwerk. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:Deze heb ik gisteren gekeken. Best goed vond ik. ![]() |
|
Was dat niet die rare depressieve film waar de kikkers uit de lucht vielen waar zo'n beetje iedere filmliefhebber helemaal orgasmisch van werd? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja! ♥ -kikkers [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-08-2012 15:43] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Nee, ik denk dat je Magnolia bedoelt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |