![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hobo with a Shotgun is te gek! Net als dat M. death metal niet begrijpt, begrijpt hij dus ook Hobo niet ![]() Erg love it or hate it, ook. Veel lui die bijvoorbeeld wel Machete gaaf vinden trekken Hobo slecht. En andersom ook; ik vind Machete dan weer bijzonder matig, veel te liefjes en grappig bedoeld. Dus. Iron Sky gezien! Van zoiets moet je natuurlijk niet al teveel verwachten, het was van begin af aan al een mooi maar best wel slecht idee: de nazi's zijn in '45 naar de donkere kant van de maan gevlucht en komen decennia later terug om de wereld te veroveren. Mooi excuus om weer een berg nazipakken uit de kast te trekken, maar verder? In ieder geval gaaf hoe de film tot stand gekomen is. Eerst (2006) een full-CGI trailer klussen om geld op te halen, (later) ook gecrowdfund en met hulp van de (een) community gemaakt. Originele trailer: Nieuwe trailer: Wonderbaarlijk genoeg slaagt deze film best wel. Het is geen meesterwerk, en het heeft niks extreems of echt onderscheidends behalve dat het zo'n typische film is met een lollig maar oppervlakkig uitgangspunt en dat het eens een keer NIET faalt op allerlei vlakken. Er was niks in de film waarvan ik dacht dat het echt niet kon, en dat is best een prestatie. Verder is het gewoon leuk, erg onderhoudend. Het laveert lekker tussen serieus, grappig en bizar en zet het verhaal aardig neer. Plotgewijs stelt het niet zoveel voor, maar het gaat ook niet op z'n bek en ze weten er nog best een leuk einde aan te breien. 7. quote: En er héél veel (a)subtiele Wagner / Ring des Nibelungen-verwijzingen inzitten. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-06-2012 10:08] No dogs, no masters. ![]() |
|
Haha, dat ook ja. Vond het goed vermaak. Boeiender ![]() |
|
quote: Tijdje terug ook gezien, aan de hand van jouw post. Ik vond 'm aan de ene kant lachwekkend, maar aan de andere kant bleef ik enorm in de sfeer hangen en vond ik de beelden super. De muziek ook trouwens. Er zat een klein stukje muziek in dat niet echt 80's synthwerk was, deed me enorm denken aan Mount Fuji Doomjazz Corporation op z'n vaagst en meest paranoïde. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Vette film. ![]() |
|
quote: Ik ging hier wat typen, maar ik hou het bij "pfffff". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hihihi Kon het niet laten even te prikken, maar uiteindelijk is het gewoon 'to each his own' ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Heftig ja, met Tommy van 3rd rock from the sun. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Toffe acteur om naar te kijken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Je bedoelt als acteur of voor de rest? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:In eerste instantie als acteur, maar lelijk zou ik 'm verder ook niet noemen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ga dan vooral Mysterious Skin kijken, perv ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Falling Down ![]() ![]() |
|
Pearl Jam: Twenty Heb niet zo heel veel met Pearl Jam (heb alleen Ten in de kast staan) maar een erg toffe docu, band komt wel sympathiek over. ![]() |
|
Vanaf vandaag draait The Raid in de bioscoop in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Tilburg en vanaf volgende week (04-07) ook in Enschede. Beetje jammer dat de beste actiefilm van de afgelopen tien jaar kansloos gedumpt wordt in slechts enkele steden zonder (goede) publiciteit. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Thanks voor de tip! Staat nu binnen te hengelen, ben benieuwd! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Die HD-rip's zijn van zeer slechte kwaliteit. Half Augustus komt de Blu-ray/dvd uit in Amerika... een fatsoenlijke rip zal dus (halverwege/eind) komende maand wel online staan. Het is het wachten waard; samen met Prometheus en Cabin In The Woods mijn favoriet van het jaar, tot nu toe. The Raid is de actiefilm waarmee alle anderen de komende jaren vergeleken gaan worden. Mocht je kans hebben deze op het grote scherm te zien... WORTH IT! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ah, dat ziet er wel gaaf uit. Had er alleen nog van gehoord, woensdag mogen wij bij de eerste show hier een demo geven van de vechtsport die verwant is aan wat je in de film ziet. ![]() ![]() |
|
straks eesn de nieuwe spider-man gaan kijken, heb er zin in.(gisteren John Carter gezien, was een toch alleraardigste film) ![]() |
|
Hmm, ik ben geen expert op superheldenfilmgebied, maar ik vind die Spiderman films allemaal zo klote,ze missen stuk voor stuk ballen. Boeiender ![]() |
|
quote: Nou, deze spider-manfilm heeft niks te maken met de drie voorgaande films en is ook gelijk een stuk beter. Ik vond deze in ieder geval een topfilm (met ballen zelfs). Ook een erg goede acteur ![]() ![]() |
|
In filmmuseum EYE: 2001 A Space Odyssey. Monumentaal en fantastisch. Zojuist in de bios: Prometheus. Waardeloos ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Mkay, dan geef ik het een kans. ![]() Boeiender ![]() |
|
Iron Sky Visueel erg tof, het 'nazi's on the moon' idee was ook geweldig, maar de uitwerking was niet al te best. Desalniettemin een aardig tijdverdrijf. Nude Nuns with Big Guns Een Grindhouse rip-off die het net niet begrepen heeft, beetje jammer. Slechte acteurs, lelijke wijven en net iets te veel gecopy-paste van Rodriguez/Tarantino. ![]() |
|
quote: Deze nieuwe Spidey is in eigen beheer van Marvel gemaakt, net als bijv de Avengers en spin-offs (Thor, Ironman, etc). Is een volledige reboot,dus geen links inderdaad met de eerdere 3 films. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |