![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Logans Run remake? Dat klinkt goed! ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Oei oei, logan's run. Die heb ik erg hoog zitten. Maar heel misschien wel gaaf. Dat er nog geen remake van westworld is, best weird. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Westworld, oe! Prima materiaal voor een remake idd! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Zijn echt van die films van vroeger die heel veel indruk op mij maakten, ik was dan ook vrij jong toen ik ze op televisie zag. Ik denk op een duitse zender. En toen ik ze later weer eens herzag, bleken ze nog steeds geweldig te zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
"Starship troopers" krijgt ook een remake. volledig overbodig naar mijn mening.... ![]() |
|
quote:Of dan die jaren 80 ssf films met Arnie, "Terminator I", "Total Recall' , "Running Man", "Predator" etc, echt wereldfilms! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Zeker. Maar toen was ik al tiener, toch wat anders. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Die films zijn sowieso al geniaal, een remake voegt zelden iets toe en is meer dan vaak compleet kut. Wil je muilperen? ![]() |
|
Running man vond ik niet zo goed anders. Het boek(verhaal) is zoveel beter, kwam niet tot zijn recht in deze film. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Harry Potter and the Sorcerer's Stone op Blu-ray. Wat waren al die lui toen jong! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Tenzij ze ditmaal wel trouw blijven aan het boek, dan zou het nog best interessant kunnen zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: De novelle van King heeft dan, op het uitgangspunt na, zeer weinig te maken met de actiefilm van Arnie. Maar gewoon als actiefilm bezien vond ik Running Man toch wel erg strak. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Die kans lijkt me wel behoorlijk nihil eigenlijk. Maar goed, hopen kan altijd ![]() |
|
Wanneer ik een boek heb gelezen ga ik daar niet een film van kijken, ik weet wat daarvan komt. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Een boekverfilming is niet een verfilming van een boek, wanneer begrijpen mensen dat nou eens. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Volgens mij haal je de termen boekverfilming en boekadaptatie nu door elkaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Het lijkt hetzelfde althans. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Volgens mij niet. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: U heeft gelijk, dat had ik over het hoofd gezien. maar als ze de "filmversie" gaan remaken kunnen ze de moeite besparen. ![]() |
|
Harry Potter and the Chamber of Secrets, Blu-ray ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Enorm jeugdsentiment: Where The Wild Thing Are. Verfilming van Max en de Maximonsters. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Toen waren ze inmiddels al wat ouder! ![]() |
|
Paul (de FILM -- alle Pauls kunnen hun posts à la "daar weet ik niets van" achterwege laten, dank u) gezien, geniaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Die was erg vet, ja. Afgelopen weekend hangover 2 gekeken. Net deel 1. Ook leuk, dus. Kwam wel erg traag op gang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |