|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Okay, sorry! Ik edit m, edit jij m ook? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Voor anderen, aaphoofd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Oo(ehoehoehoehoeh) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Heb je Black Tar Heroin: The Dark End Of The Street al eens gezien? Een docu waarin een aantal jongeren gevolgd worden tijdens hun verslaving. Subtiel kamerolifantje |
|
Nee, die gaan we zeker checken. Wil je muilperen? |
|
quote: Doen. Een van de betere drugsdocu's die ik ken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
En bovendien kun je nog even goed lachen om die gekke jaren 90. Subtiel kamerolifantje |
|
Staat een film met Jean-Claude van Damme op. Kreeg een goede beoordeling, heb nog steeds moeite met die man. |
|
net Cube Zero bekeken ondanks de eerste film het beste blijft (zoals zo vaak?) vind ik deze ook wel erg geslaagd sterk einde |
|
Beetje meh-films gezien de laatste tijd: Doomsday Solaris Pirates 4 -was nog wel weer aardig. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Pirates 4 vond ik stukken beter dan de derde (waarvan ik nog steeds niet weet hoe hij afloopt door een overdaad aan wazigheid. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik denk dat de enige kijkbare van damme films uitsluitend zouden bestaan uit aaneengeschakelde vechtscenes. Dialoog is de doodsteek voor de beste man. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Our Idiot Brother Is het kijken waard dankzij de dubbelzinnige grappen die er gevoerd worden maar wederom aardig gefilmd dertien-in-dozijn. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Gezien: Cowboys and aliens- aardig Green lantern - aardig Beiden leuk maar zeker geen hoogvliegers |
|
Jonah Hex Wel errug kort, niet erg hoogstaand, maar wel aardig. |
|
The Game |
|
quote: Al talloze keren gezien, heers! Faustian Spirit of the Earth |
|
Zekers, ook al zeker 7 keer gezien oid sinds ie ooit uitkwam, topfilm. When your people matter, menstrual health matters |
|
was van mij de eerste keer en ik was erg onder de indruk! zeker doordat ik niet wist waarover de film ging, werd ik erg aangenaam verrast |
|
Als iemand mijn huis zou slopen, mijn leven overhoop zou halen en mij uiteindelijk tot zelfmoord zou drijven zou ik daar niet dankbaar voor zijn. "You were becoming such an asshole" laat ie zich zelfs nog zeggen. Niemand, maar dan ook echt NIEMAND zou hier goed op reageren. Dat je dat na zeven(!) kijkbeurten nog niet beseft Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Het was echter zijn eerste keer. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Details... Vanavond de Straw Dogs remake kijken. De Peckinpah film is een van mijn favorieten dus ik ben op het ergste voorbereid, kan het enkel meevallen. Dat is ook de juiste instelling als je de The Thing (een andere favoriet) remake gaat kijken, anders valt deze zeker tegen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Nee idd, niet erg realistisch, gelukkig wordt dat gecompenseerd door de rest van de film, die buitengewoon realistisch is. Hier: -Chinatown-simpelweg volmaakt -Werckmeister Harmonies-onbeschrijflijk (letterlijk) meesterwerk -The man from London-iets minder dan de harmonies, maar cinematografie alleen al maakt dit tot een must. -The road-beklemmend, gruwelijk, het concept is misschien net wat te weinig voor een hele film. -Source code-erg vernuftigte sci-fi thriller, een soort betere altered states, vermakelijk! -Kingdom of Heaven, directors cut. Véééél beter dan de bios-release. Alles klopt nu aan dit complexe en rijk thematische verhaal. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: teh fun. Check ook Nornoise & of Amplified Gesture. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 01-12-2011 19:24] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |