![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Van mij een 9, vooral omdat de setting alles in zich heeft om een zwaar stuk ellende of een wijvenfilm te worden. We hebben hem in Maastricht in het filmhuis bekeken. Kleinste zaal, lekker vol! Met ongeveer de hele zaal de slappe lach hebben werkt wel verlichtend. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Aanrader. ![]() |
|
Sekjoeritie Heeft me positief verrast. Erg goeie film! ![]() |
|
quote: Misschien ook maar White Lightning kijken dan? Losjes gebaseerd op enkele van die wansmakelijke White figuren. Op de hoes stond iets als "A Demented Hillbilly Nightmare"... daar kon ik mij wel in vinden. White Lightning Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
The Woman in Black met Harry Potterdinges belachelijk slecht http://www.imdb.com/title/tt0185101/ Pups, ook vrij dramatisch ... Land of the Dead tja... zombies... kan slechter signature ![]() |
|
Rogue River. Ziek. ![]() |
|
White Lightnin' is geniaal! Laatste week weer veel films aan het checken, vooral Hobo With A Shotgun was cool. Goede pulp. ![]() |
|
Ook wel een aardige film in de feel-good-lijn van Little Miss Sunshine (geweldig) is de film Sunshine Cleaning. Oh, en American Splendor. Briljante film. Ja hoor... ![]() |
|
quote: I'm in! Staat voor vanavond op het programma. Bill Mosely (Chop Top uit Texas Chainsaw Masacre 2) is altijd wel goed in dit soort rollen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hodejegerne Mweh.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
X-men First Class, vond hem erg tegen vallen en stukken minder pakkend als de andere delen helaas. ![]() ![]() |
|
De meest recemte batman film. Niet de beste in de Nolanreeks maar toch weer zeer acceptabel. Bane heerste ![]() ![]() |
|
quote: Bizar, aangezien hij 10x beter is dan de trilogie. Morgen Dark Knight Rises. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-07-2012 23:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ook eens checken. Laatst X-Men Origins: Wolverine gezien, vond ik wat tegenvallen, te voorspelbaar. ![]() |
|
Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte Boeiende film wel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 22-07-2012 0:41] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Zie ik normaal donderdag. Snowwhite en Spiderman gezien. Beiden bevielen me zeer goed. Natuurlijk geen must om te zien, maar gewoon vermakelijk. ![]() |
|
The Dark Knight Rises; bijna even goed als The Dark Knight was het niet dat het verhaal dit keer wat oneven is en dat Tom Hardy's Bane toch minder goed is dan Heath Ledger's Joker. Hardy moet dan ook Power Rangers acteer-technieken (acteer met je lichaam) toepassen aangezien zijn gezicht grotendeels bedekt is. Bane is wel de held van de film imo. Mijn voornaamste klacht is dat dit de eerste Nolan Batman film is die vol zit met ongeloofwaardige momenten terwijl het met dezelfde pokerface als bijv. TDK gespeeld wordt. Voor de rest een prima afsluiting van de trilogie en bovengemiddeld goed voor een zogenaamde summer blockbuster. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Mooi ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
de "teaser" voor de nieuwe superman film is ook verrassend mooi. Ben wel benieuwd hoe die film gaat uitpakken... En ook hoe held Zack Snyder van een oninteressante comicheld als superman een film gaat maken (oninteressant in de zin dat superman veel te sterk en onfeilbaar is) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-07-2012 10:06] ![]() |
|
quote: Kan ik me helemaal in vinden ![]() Verbaas me er overigens wel wat over dat ik geruchten hoorde dat Nolan als producent betrokken zou zijn bij een nieuwe Batman film voor 2015, wat een 'reboot' zou zijn (oftewel gewoon weer van voren af aan, deze hele trilogie negerend). Iemand die hier meer van weet? Lijkt me toch een redelijk doelloze en zelfvernietigende onderneming? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik hoorde dat Aronofsky die reboot gaat doen, ik ben enorm fan van diens werk en ik denk wel dat het een gave film kan worden. Hij was trouwens eerder in beeld dan Nolan. ![]() |
|
quote: En het personage zo plat is als een standaard A4'tje. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Gisteren nog 'The wrestler' gezien ook ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Klopt, is ie mee bezig. Hij heeft al een niet te lullige cast voor Noah te pakken. oa. Russel Crowe, Emma Watson, Jennifer Connely en Anthony Hopkins als Methusalem ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |