|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
eh? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jij had mij uit de lisjt geflikkerd toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik zou niet durven I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
het spijt me hoe kan ik eht goed maken ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*kijkt dorstig en wrijft over buik* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
begint met een B zeker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Of de line up nu kut of goed is! ik ben toch bija altijd aanwezig! al is het alleen maar om liters bier naar binnen te tanken. Immortal Pride |
|
Jeps Ik, Wil Schuurman |
|
THE CHOICE 16:00 - 16:35 Malevolent Creation 16:50 - 17:25 Die Apokalyptischen Reiter 17:40 - 18:25 Pro-pain 18:40 - 19:25 Nuclear Assault 19:40 - 20:30 Death Angel 20:50 - 21:40 Marduk 22:00 - 23:00 Testament KLEINE ZAAL 16:30 - 17:05 Outburst 17:20 - 17:55 Prejudice 18:15 - 18:50 Aborted 19:10 - 19:50 Darkane 20:15 - 21.05 God Dethroned Heerschend tijdschema, jammer van marduk ertussen maar goed dat ik outburst nog kan zien en dat ze nuclear assault death angel en testament niet veel tijd van elkaar af hebben gezet! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Volgens mij heeft Marduk een abonnement voor X-mas en No Mercy. Je kan me de bout hachelen! |
|
volgend xmass komen ze gelukkig niet meer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: het hoogte punt van xmass 03 GEEN marduk!!! |
|
wat een gezeik, dan ga je toch naar een andere zaal?? of je gaat niet, ik ga ook niet omdat ik net zo'n schurfthekeal aan thrash heb als jullie aan marduk Je moeder. |
|
quote:hoogtepunt van xmass 03 is nog altijd destruction "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hmm alleen God Dethroned lijkt me wel leuk om nogeens te zien, en om daar nou zoveel geld aan uit te geven.. Ik ga dus niet |
|
HELL YEAH!! alleen erg jammer dat pro-pain niet in de kleine zaal speelt pro-pain heeft pas sfeer als het lekker druk en een klein zaaltje is . ik heb dr zin in (OFFTOPIC)p.s arjan heb je mijn bericht nog gehad op msn? bel je ff als je voor volgend weekend niks van me hoort ok? (ik zit nu bij floor dus vandaar dat ik ff een paar post doe ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik heb je bericht gehad op msn, ik bel je morgen denk ik wel. als je er dan bent en anders probeer ik het later nog een keer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kan nou niemand die spelfout uit de titel halen |
|
quote: done Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heeft iedereen nu vervoer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ook |
|
quote: Grom, waarom heb je mijn opzettelijke tiepvaud gecorrigeerd ? Ik vond hem wel toepasselijk Ik, Wil Schuurman |
|
quote: sorrie hoor, ongeregistreerde bezoekers van dit forum zouden wel eens verkeerde gedachten kunnen krijgen bij het lezen van de topictitel, het zou dan evengoed een bont allegaartje kunnen worden van mensen die werken in de branche Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |