|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
waar blijven eigenlijk de bands die gecancelled worden. ja ik ga zeker effe kijken of ze het wijzigen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Toch wel, niet swingend in de zin van R & B of weet ik wat voor rotzooi. haar er zitten veel halftime drums is en verlegde accenten, en is erg rhythmisch betoont. Veel metal is duidelijk melodieus betoont (ja ook black metal) net als klassieke muziek, maar Thrash is anders, alhoewel er bands zijn die de verschillende stromingen goed mixen zowel in het black als thrash bereik! Nou hoef je niet gelijk je broek met het kruis op de knieen en je gouwe kettingen aan te trekken, maar toch is het een beetje zo! En dit is definitief de beste no mercy line up ever IMO! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 16-04-2003 16:41] |
|
quote: wat wil je daarmee zeggen, trouwens ga jij ook naar no mercy(natuurlijk) kunnen we afspreken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Enforcer heeft wel gelijk .. Thrash is niet melodieus (tenzij je naar die zweedse neo-thrash luistert) maar kent wel opvallende ritme's. Van die polka ritme's zeg maar hehe. Swingend wil ik het niet noemen maar je kan er prima op meetikken. Ik, Wil Schuurman |
|
niets, ik vind het juist cool, lekker headband en slamdanceende mosh muziek. beter dan een stel ljiken die doods naar een concert staan te kijken. Ik ga ZEKER, met een hele groep |
|
quote: dat noem ik niet zwingend, maar opzwiepend. net als motorhead. jazz dat swingt, thrash niet thrash zwiept op, net als sommige rock(saxon motorhead) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: de enforcer groep soms? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ehhmmm, gedeeltelijk, Chris en Jeroen komen niet maar Ammar en Tarek wel. Ik kom met mijn vriendin en 2 maten! Dus gedeeltelijk jammer was leuk geweest als iedereen ging, maar ach die twee zitten midden in een verhuizing, dus helaas. Misschien gaan we vooraf eff een biertje doen in die ierse pub |
|
quote: wil je wat afspreken of niet. wij gaan vooraf iig ook bieren "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nee sorry kan me niet vastleggen, heb geen idee wat we doen, hangt ook af van de anderen, misschien zien we je wel! |
|
quote: Ik ga ook met een grote club mensen, dus ben ik deels afhankelijk van die lui.... Ik zal m'n Studio Brussel shirtje aandoen, oke?? |
|
Men herkenne mij aan de vodden rond mn polsen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zie er niet zo heel erg opvallend uit HAHAHAHA, maar zal gewoon een spijkerbroek en een thrash t shirt aanhebben HAHAHAHAH |
|
quote: nah, dan doe ik wel opvallend voor twee I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
oja en ik STINK echt uren in de wind Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Goh, je maakt het wel steeds aantrekkelijker om je op te zoeken he I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hey Aris we zien jou daar ook wel neem ik aan, rij je met iemand mee ofzo?? |
|
Met Ammar en Trek als het goed is I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:naareuh Pantene Pro V shampoo en cremespoeling he Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ben te herkennen aan euhm ... tjah ... nergens aan Ik, Wil Schuurman |
|
waar's je Sodom petje? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wist ik het maar Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ga jij naar Hof ter loo? Ik wel. bij oude bands komt de oude garde ook weer van de bank af. |
|
013 en HTL ja, maar in HTL ben ik iets later (lees net op tijd voro Death Angel, meot nog werken eerst en zo) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |