|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
als MORBID ANGEL komt, dan kom ik ook anders weet ik het niet hoor. wat de fukk doen die kerstenen van Graveworm ertussen?? |
|
hmz, om alleen voor morbid angel te komen... wederom een goedkoop weekendje voor mij dus Je moeder. |
|
allemaal ontevreden mensen best goede line-up al zeg ik het zelf http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Persoonlijk vind ik het wel een redelijk gevarieerde line-up... voor ieder wat wils en niet alleen maar knuppel Death Metal of Black Metal zoals wel vaker het geval was de afgelopen jaren. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
en dat vind ik juist het grote nadeel Je moeder. |
|
Is de fout in de topiktitel trouwens met opzet gedaan? |
|
Tsja, je kan het natuurlijk nooit voor iedereen naar de zin maken. Ik ben in elk geval blij dat ik met mn eigen bandje op deze tour meekan... tering... met Testament, Morbid Angel en Nuclear Assault op tour... als je me dat een jaartje of 10 geleden had verteld had ik je gelijk naar een gesticht gebracht, hahaha. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
uh welke band zit je in? Je moeder. |
|
Callenish Circle gok ik 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
morbid angel !!! joepie!!!weer een nieuwe pyama wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Callenish Circle inderdaad... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
[offtopic]ow hehehe was leuk he in apeldoorn tijdje terug [/offtopic] Je moeder. |
|
Wat de fuck doet Pro_Pain op die line-up??! Dat is toch zo'n hardcore/punk band?? (zag ze ooit op Doa 96 of 97 |
|
inderdaad... Je moeder. |
|
quote: zo, als ik het voor het zeggen had, blijf maar thuis morbid angel!!!!!!! Ik dacht trouwens dat exodus op dit festival zou spelen?? maar nuclear assault is wel een goed alternatief en dark angel helemaal!!! |
|
quote:Op No Mercy?? Nou, dat ben ik echt niet met je eens. Eerder een stel bands dat patent erop heeft om daar te spelen, en verder niks. Ik wou dat er wat meer geknuppeld werd daaro... |
|
quote: echt steeds weer dezelfde bands, behalve marduk heb ik alles al eens gezien volgens mij. en aub niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer immortal |
|
marduk heb ik nou ook al driehonderd keer gezien.... |
|
Ik heb nog geen 1 van die bands gezien.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Pro-Pain????????? op no mercy????? WELKE ZAK doet tegenwoordig de line up voor nomercy???? wat de f*ck! |
|
Wat is dat toch met die festivals van tegenwoordig. Op waldrock krijgen we nu ook al bands als Deftones, WT etc, dat was de voorgaande jaren niet het geval... 11.45: restate my assumptions |
|
Pro-Pain is wel ok het is 1 van de weinige niet metal bands die ik vind beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
marduk jipppie , hehe |
|
Ik dacht dat de abbonement van Marduk zo langzamerhand wel eens was afgelopen.. nou als het zo door gaat met bands sla ik eens een jaartje over. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |