|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim - IronGlory No Mercy, Tilburg : - EvilPietje - arrebar+ een persoon aanhang als het meezit - hammer - testement - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman + 1 chauffeur - Dunne_Hein - Mirandarijntje [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 17-04-2003 18:16] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
AHem!! No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim - IronGlory - Gunman I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim - IronGlory - Gunman - Spijker - Werwulf Booze 'n Metal |
|
No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim - IronGlory - Gunman - Spijker - Werwulf - attila_de_hun (en die gaat veel doen) |
|
nog maar 2 fucking daagjes "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Idd, dat wordt een feestje |
|
HEUY!!!! Allereerst natuurlijk een pre-party in de Irish Pub van Tilburg |
|
quote: Hoelaat zitten jullie daar??? |
|
HEUY!!!! Rond 12.00 zullen we wel aankomen in Tilburg, effe lopen en dan zijn we rond 12.15 bij Clansey's |
|
Ik las dat het zo goed als uitverkocht was, en dat zeker gaat raken dus het wordt gezellig druk! Edit: overkill aan smileys verwijderd. Lees de [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-04-2003 12:42] |
|
HEUY!!!! aan je smiley's te zien zijn er dus nog 2 kaartjes over voor 2 kale headbangers |
|
waar las je dat? der staat nog niks over op de 013 site. maar idd orion dacht dat het niet uitverkocht zou raken, nou dus wel en ik ben gezegend met een kaartje hopelijk opent testament met over the wall "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
HEUY!!!! Een vriend van mij was gezegend met een kaartje.....is hij al een week aan het zoeken, maar kan het nergens vinden |
|
daarom belanden mijn kaartjes altijd op het prikbord "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dit is een quote uit officiele 013mailing NOG ENKELE KAARTEN VOOR NO MERCY Het jaarlijkse metalfeest No Mercy is steevast uitverkocht. En zal op Tweede Paasdag niet anders zijn (mede door de sterke line-up). Zaterdag 19 april kun je landelijk nog een paar kaarten bemachtigen of wees maandag 21 april ruim op tijd. Want ook bij onze boxoffice zijn nog een aantal kaarten verkrijgbaar. De zaal gaat die dag om 15.00 uur open. |
|
hmm dan had ik het net over het hoofdgezien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
No Mercy, Tilburg : - EvilPietje - arrebar+ een persoon aanhang als het meezit - hammer - testement - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman + 1 chauffeur - Dunne_Hein - Mirandarijntje - mcoenen |
|
Ik ben blut I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
No Mercy, Tilburg : - EvilPietje - arrebar+ een persoon aanhang als het meezit - hammer - testement - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman + 1 chauffeur - Dunne_Hein - Mirandarijntje - mcoenen - Skitzoid Kitten & Judge M. (mits er nog kaarten zijn) |
|
ahhhh ik kan niet wachten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
No Mercy, Tilburg : - EvilPietje - arrebar+ een persoon aanhang als het meezit - hammer - testement - Greycloak - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman + 1 chauffeur - Dunne_Hein - Mirandarijntje - mcoenen - Skitzoid Kitten & Judge M. (mits er nog kaarten zijn)[/quote] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
013 werkt toch met zo'n kut automaat? dat je daar geld meot inflikkeren voor muntjes? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ja klopt... Muntjes zuigen, bahbah.... Nog 1 dag! changed to 'ouwe' |
|
ik heb geloof ik nog wel ene paar liggen ik haat muntjes je moet ze altijd meteen opzuipen anders heb je weer 10 muntjes over en het duurt dan weer ene half jaar voordat je weer eens in 013 bent Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |