IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Verrassing no mercy 2003!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:18 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

morbid angel?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 16:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2003 16:17 schreef ilyc het volgende:
Als jij dat 30 Euro, plus een treinkaartje plus biergeld waard vindt...ik niet iig. En aangezien het bijna nooit uitverkocht is in Baroeg (OK, save for Marduk) en ik altijd makkelijk naar voren kan lopen als ik dat wil, is dat geen probleem allemaal

T enige nadeel van baroeg vind ik het boutgeluid. Een mooie tussen oplossing zijn zaaltjes zoals Effenaar, Willem 2, Patronaat enz

Zenial

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 16:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Pff.. jij met je Morbid Breee... Angel

Death angel, testament, Nuclear Assault en outburst heerschen breee... Morbid Angel eruit !

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

STERF POSEUR!!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-02-2003 16:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 februari 2003 16:17 schreef ilyc het volgende:
Als jij dat 30 Euro, plus een treinkaartje plus biergeld waard vindt...ik niet iig. En aangezien het bijna nooit uitverkocht is in Baroeg (OK, save for Marduk) en ik altijd makkelijk naar voren kan lopen als ik dat wil, is dat geen probleem allemaal

dan was jij er niet met nile tering wat was et toen druk. en ja ik vind het het waard der komen gewoon 4 goede bands, en owee als ze iets gaan cancellen

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 16:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Bij Nile was het wel redelijk druk in de baroeg ...

Het geluid, achja, ik hang vaak genoeg aan de bar in de baroeg ...

De 013 heeft ook geen optimaal geluid, effenaar is wel okoi.

Baroeg, baroeg is toch mijn favoriete tent, goeie sfeer ... 14 febr. nog mensen naar de metal battle (zuipen !!) ?

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

grom, nee.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-02-2003 16:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 februari 2003 16:27 schreef Snagger het volgende:
Bij Nile was het wel redelijk druk in de baroeg ...

Het geluid, achja, ik hang vaak genoeg aan de bar in de baroeg ...

De 013 heeft ook geen optimaal geluid, effenaar is wel okoi.

Baroeg, baroeg is toch mijn favoriete tent, goeie sfeer ... 14 febr. nog mensen naar de metal battle (zuipen !!) ?
hmmms et lijkt me wel leuk de mattle battle maarja je zit toch weer met de kloteverbinding en niemand die vanuit regio den haag reist

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 16:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ga idd niet

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 16:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Och ... ga je naast de conducteur zittne ?

Entree is 3 euro ofzo !

Bier (wat in tegenstelling tot Oranjesloot) wel te drinken is kost helaas 1,60 ...

Ik, Wil Schuurman

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 05-02-2003 16:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:

Waarschijnlijk wel

I can't shoot straight unless I've had a pint!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-02-2003 16:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

welke bandjes spelen er eigenlijk op die metal batle

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 16:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hertog Jan en euhm, hertog jan ?

Oh kut, nu vergeet ik hertog jan !

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 16:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

heeft er iemand al kaarten zo ja wat kost die zooi??

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 16:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
14 febr. nog mensen naar de metal battle (zuipen !!) ?

Gaaf zuipeuh!!!

Euh... nee.

Zenial

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-02-2003 16:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 februari 2003 16:47 schreef Orion het volgende:
heeft er iemand al kaarten zo ja wat kost die zooi??

30 euro + kosten voor de service die er niet is.

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 16:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 16:57 schreef arrebar het volgende:
30 euro + kosten voor de service die er niet is.

en voor waterig bier

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 17:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Godverdomme, bij Fluisterwoud was het echt niet normaal!

Spa Bier ofzo?!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 17:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 16:58 schreef Orion het volgende:
en voor waterig bier

Ja ...

Gelukkig hebben ze wieckse witte voor dezelfde prijs, da's nog enigzins weg te werken !

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 17:01 schreef Snagger het volgende:
Ja ...

Gelukkig hebben ze wieckse witte voor dezelfde prijs, da's nog enigzins weg te werken !

dat vind ik nou echt niet te zuipen dat wieckse witte
dan zuip ik nog liever waterig heineken

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 17:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Niet ? Hmm ... palm dan (gatverdamme) ?

Nahja, deze keer ga ik dus WEL voor de bands in plaats van zuipen ...

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik ga wel wat voorzuipen in de trein (Zoals bij x-mas) dan drink ik in 013 wel minder.
heb ik meer tijd voor de (THRASH)bands en Pro-pain
de rest heb/hoef ik niet te zien

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-02-2003 17:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 februari 2003 17:05 schreef Snagger het volgende:
Niet ? Hmm ... palm dan (gatverdamme) ?

Nahja, deze keer ga ik dus WEL voor de bands in plaats van zuipen ...

hebben ze palm en wiekse witte in 013? UTOPIA

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-02-2003 17:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 17:26 schreef arrebar het volgende:
hebben ze palm en wiekse witte in 013? UTOPIA

Utopia?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-02-2003 17:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

UTOPIA = Four Roses, Hoegaarden en Grolsch !

Maar Wieckse witte = 013 bier en werkt best goed

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com