|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kutstreek. zeker omdat ze ook absent waren op xmass "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Godverdekut Callenish Circle moet spelen. Altijd hetzelfde met Metallysee.Al vanf '96 zijn die eikels aan het kutten. Kankerkut Metallysee STERF!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*troost* |
|
mmm nou ja weer geen Callenisch Circle , (vond er toch niet veel aan maar ok) Flesh made sin mag er wle voor in de plaats Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, goed idee.. of anders OUTBURST om in de stijl van de bay area thrash te blijven Callenish circle, 't is uiterst lullig voor die lui, alleen het is mijn stijl niet zo en ik heb ze al 1000 keer gezien Ik, Wil Schuurman |
|
ben ik nou de enige die voor marduk gaat |
|
Marduk heb ik wel ff gezien voor de komende tien jaar hehe |
|
quote: Yeah, jij bent echt raar, d00d. |
|
quote: |
|
hmmms over verrassingen gesproken het kaartje kost 30 pleuro en sinister is aan de line up toe gevoegd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Marduk komt, de rest kan me bijster weinig boeien. Toch zal ik wel weer gaan |
|
We hebben gisteren half en half (met ons zatte kloten dus) afgesproken dat we in NDL en België gaan kijken, machtig! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hmmms 013 zegt dat ze outburst hebben geboekt heersch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Maak me wakker als Morbid Angel geboekt is |
|
shit, ik bedenk me ineens dat outburst straks tijden een van de 3 thrash bands speelt dat zou toch minder zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wee o wee als marduk hoger op de programmering staat dan nuclear assault, death angel en testament Ik, Wil Schuurman |
|
Toch maar besloten om niet te gaan...is weer 30 euro, kan ik ook 3 keer van naar de Baroeg gaan en dan heb ik het net zo gezellig... |
|
Maar in de baroeg spelen niet 3 thrash grootheden !! Ik, Wil Schuurman |
|
THRASH TILL DEATH ik mis alleen de 4de grootheid Dark Angel Darkness Descends Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Gelukkig ben ik geen fan van thrash |
|
quote: maar in het 013 kan je het podium wel zien als het vol is, en in het 013 kan je de zaal wel inlopen als het uitverkocht is. dat moet ik bij de baroeg maar nog eens meemaken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehehe ik heb de baroeg eigenlijk nog nooit uitverkocht meegemaakt Zenial |
|
Type O op No Mercy |
|
quote: Als jij dat 30 Euro, plus een treinkaartje plus biergeld waard vindt...ik niet iig. En aangezien het bijna nooit uitverkocht is in Baroeg (OK, save for Marduk) en ik altijd makkelijk naar voren kan lopen als ik dat wil, is dat geen probleem allemaal |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |