|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm...... volgens mij kon je dr slipje goed zien... Met te dikke benen changed to 'ouwe' |
|
ach als het maar neukt *geintje* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[quote]Op 11 mei 2003 21:06 schreef Dunne_Hein het volgende: Ik vond dr wal amusant hoor (maar ik zag ook niet zo scherp meer ) Nog maar wat geupload: wie weet ziet iemand een bekende (ik iig niet) LOL die vent links Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: laat dat vrouwtje het maar niet horen waar je mee was I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik zal me post ff verwijderen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en JIJ gaat het haar ook zeker niet vertellen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik kijk wel uit, laten we het gezellig houden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja ik wil je ook niet opzoeken in het ziekenhuis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
toffe gozer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Best een knap meiske |
|
quote: wist ik al Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: idd (we nemen niet zomaar iedereen mee ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina |