|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ze verkopen geen tienrittenkaarten . |
|
quote:wat voor abonnement heeft de 013 dan? 20 ritten? |
|
Die Apokalyptischen Reiter!!!! Ik ben zeker weer de enige die dat cool vind (of kent ) Zenial |
|
Die Apokalyptischen Reiter zijn COOL!!! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
REITERMANIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
quote: helemaal mijn mening!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Alleen Morbid Angel zou ik dan wel eens willen zien. De rest kan me niet boeien. Hmm, Dark Angel heb ik trouwens nog nooit gehoord. Stom he? Hihi, nou 'keb wel genoeg gezeggies, dusseh doeggies he! Hihi! |
|
quote: ken het, en vind het cool jaja dat verwacht je niet zag ze op Wacken 2001, maar toen dreunde er een heeeeele vervelende band doorheen, volgens mij was het motorhead... dus je hoorde gvd niets meer van Die Apokalyptischen Reiter ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Tss jongen toch! Wordt hoog tijd dan, haha heeft Amarantha niets ervan liggen? Darkness Descends!!! |
|
Hmm, ik weet niet. Ik zal eens kijken. Er zit wel een 'angel' band tussen, maar volgens mij is dat Death Angel. |
|
quote:ben jij wel eens naar een no mercy geweest?? kennelijk niet! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Schijnt dat EN Morbid Angel EN Dark Angel gaan komen (co-headlining, zie Blabbermouth). Dat zou dus wel heel cool zijn. Dan nog TesTamenT, Callennish Circle, Malevolent Creation d'rbij en het is toch wel weer een aardige lineup. Misschien toch maar weer gaan.......... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
deze heb ik ook net op de frontpage gezet; Morbid Angel & Dark Angel Mogenlijk op No Mercy; Morbid Angel & Dark Angel worden genoemd als mogelijke mede-headliners voor de No Mercy 2003 tour door Europa. Reeds bevestigd zijn; Testament, Marduk, Pro-Pain, Nuclear Assault, Die Apokalyptischen Reiter, Malevolent Creation, Graveworm, Callenisch Circle en Arkhon Infaustus. Bevestigde data (benelux); 20-4-03 – Antwerpen, BE, Hof Ter Loo 21-4-03 – Tilburg, NL, 013 Dark Angel!!! kijk dat begint erop te lijken |
|
WOOOOOOOWWWWW!!!!! Hier ga ik wel bij zijn, godverdomme!! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Als Obituary komt ga ik finaal uit m'n dak daaro!! |
|
"Hij heeft gehoord" Dat is voor mij niet eens een REDEN om te HOPEN op Obituary. Bron? |
|
nou die komen niet, maar Testament en malevolent creation is wel cool. Als morbid dan ook nog erbij komt. Dan kom ik zeker weten! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
marduk is voor mij genoeg |
|
Nuclear Assault lijkt me ook wel vet... quote: Als Obituary komt ga ik finaal uit m'n dak daaro!! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-10-2002 14:05] |
|
Wauw...Marduk heb ik nog nooit gezien man Die komen elke dag volgens mij... |
|
Ik ga daar zeer zeker wel bij zijn denk ik. Morbid angel 11.45: restate my assumptions |
|
Alweer Marduk?Daar begin ik onderhand de schijt aan te krijgen.Die band speelt zich nog helemaal kapot.Elk jaar weer hetzelfde daar in Tilburg en dat terwijl er zoveel goede bands rondlopen op deze aardkloot!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Motte we weer die kutzanger z'n mislukte gebraak aanhoren.. Trieste gast |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |