|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Heersch ik heb vandaag mijn kaartje gehaalt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
haal dat ding aan het eind van de maand wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zo ik heb mijn kaartje binne ligt het aan mij of is no mercy dit jaar helemaal niet populair onder zm-ers het X-mas topic deed het 10000X beter dan dit. denk ook niet dat no mercy dit jaar uitverkocht gaat worden. jammer,nou ja jammer als het zo druk word als vorig jaar en no mercy is het ook niks. iedereen loopt in je nek te hijgen. vorig jaar vond ik de line up eigenlijk maar niks (weet zo niet meer wat er speelde,d8 iets van Immortal,vader,hypocrisy dat is wat in me opkomt ) Dit jaar vind ik de line up echt toppie (nou ja als ze kreator er nou ff bij zouden doen ) testament nuclear assault Death Angel Pro-pain ( vind ik persoonlijk ook zwaar wel metalcore maar ach ) Outburst daar kom ik voor hehe de rest ken me eigenlijk gestolen worden ken alleen dat bandje uit belgie niet Prejudice (was volgens een site een speed metal bandje alleen kan dr geen sample van downen ) THRASH TILL DEATH! welke zm-ers gaan dr nu eigenlijk? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
op zich geen slechte line-up maar ik ga toch niet, vind het net iets te ver en te duur "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
veel te veel thrash... niet mijn ding Je moeder. |
|
ja ik moet ook uit friesland komen hehe en heb tot nu toe nog geen slaapplaats maar ja we zien wel hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: mooi toch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: best ver! Maarja als je het ervoor over heb, waarom niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
niet dat ik de line-up van vorig jaar zo geweldig vond maar goed ieder zn smaak, veel plezier gewenst iig Je moeder. |
|
quote: naja testament is redelijk naar de death richting verschoven vind ik en malevolent creation is ook wat van beide of wel meer death. Dus het valt wel mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ga mijn kaartje deze week wel een x halen.... prejudice is wel een gave band, vrij technische death/thrash metal.... www.prejudice.be |
|
Voor mensen met een kaartje, mag ik toch wel hopen dat het een verrassing is ipv een verassing. (Ik kan helaas niet.) |
|
quote:Ja, aan de topictitel te zeggen dacht ik eerst dat het cryptisch was dat Crematory kwam, maar dat bleek niet zo te zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat denken jullie, dat ik een analfabeet ben of dat ik een klein beetje flauwe doch toepasselijke 'humor' gebruikt heb mbt de topictitel ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Mag ik opteren voor antwoord "b" hoewel Crematory tóch niet komt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zetemmers die gaan - arrebar - hammer [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 31-03-2003 19:49] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: -hammer |
|
aanwezig natuurlijk thrash till dood! - arrebar - hammer - testement DEATH FUCKING ANGEL! zzz |
|
quote: |
|
Ik kom ook. Hell yeah! -arrebar -hammer -testement -mies -MetalJan Darkane |
|
-arrebar -hammer -testement -mies -MetalJan -Dunne_Hein I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hehehe ik typte net nog in het wacken topic dat je jezelf op deze lijst mag zetten -arrebar -Dunne_Hein -hammer -MetalJan -mies -Orion -testement zo effe orion geholpen en het lijstje alfabetisch gemaakt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
-arrebar -Dunne_Hein -hammer -MetalJan -mies -Orion -testement quote: nu niet meer edit* oh nee, die ging naar wacken en niet naar nmf *edit [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 01-04-2003 20:35] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
welke alfabetische volgorde heb jij eruit gehaalt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |