|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja.. Het heeft zo zijn voor en nadelen... Maaruh.. Wat spijt je? Mijn naam (Arjan) staat boven je icon?? changed to 'ouwe' |
|
ik blijf dicht bij je zo te horen,ken ik mooi al die muntjes van de grond afhalen (aangezien ik toch bijna geen geld voor zuipen heb) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: er is nog een arjan ( arrebar ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ah ben jij m/v? Reis je morgen ook mee richting Tilburg? changed to 'ouwe' |
|
ik ben m meereizen ? vanwaar vertrekken jullie dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Uhm.... Vanuit Gorichem (Centraal, heheh).. Ik weet niet hoe dat jullie reizen? Vraag aan Snagger hoe wij gaan, ik ben anti-NS-planning changed to 'ouwe' |
|
quote: wij hebben dezelfde blasfemische naam "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Alle namen die met "an" eindigen zijn blasfemisch inderdaad Ik, Wil Schuurman |
|
quote:satan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nu snap ik wat fortuyn bedoelde met ik heb er zin an, hij wou gewoon ook blasfemisch zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
eeejjj Daan [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-04-2003 18:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: heb je dat echt uitgeprobeert? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
morgen, uiteindelijk! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
zo op weg *ja ik weet het nu al ( ja ik woon in een fucking uithoek van nederland hehe ik moet meer dan 4 uur reizen on daar te komen) maar zie jullie later lui THRASH TILL DEATH! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmmms je mobiel staat nu uit, want je bellen lukt me niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vertrek ook stilaan....... meet een stijve nek van gister, en eergister (Stormrider gvd) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Veel plezier iedereen die gaot |
|
plezier zal ik hebben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: |
|
ik ga zo "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik ben jaloers |
|
Nog even een asprine slikken en dan ga ik zo ook maar eens richting tilburg Ik, Wil Schuurman |
|
---> Nog ff iemand oppikken en is dan ook onderweg What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |