|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Work is the curse of the drinking classes I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: mocht je me willen zien: ik heb een oeroud nasty savage (indulgence tour shirt) of nuclear assault(mutants for nukes)shirt aan. krijg je bier van me! |
|
HAHAHAHA, ik ga voor de bonded by metal tour in Oktober wel naar HTL dan nemen we daar een hotelletje en gaan we eens van de Belgische deugden genieten! HAHAHA |
|
quote:oehoehoeh bier bier bier!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wie van ZM komt eigelijk naar het concert in Hof ter Loo nu zondag? Ikzelf en Spijker (hoewel wij hier niet zo bekend zijn) komen vast en zeker. Altijd interessant om nieuwe -en fans te ontmoeten Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
|
(h)ik Ik weet nog niet welk shirt, je zal moeten afgaan op de vodden rond me polsen (afescheurede shirt-mouwen) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Neen, ik ben enkel in de 013. Uitsluitend bij de bar te vinden, tenzij er iets leuks speelt. Ik, Wil Schuurman |
|
man hoe kun je dat nu zeggen als er zeker 3 echte toppers spelen! |
|
Haha, ik meen dat er tussen 16:00 - 19:00 weinig interessants speelt Ik, Wil Schuurman |
|
Wat een lijpe bedoeling daar in Hof Ter Lo, zeg !! Die Apocalyptische Reiter speelt daar méér als anderhalf uur, althans volgens de running-order. Testament speelt "maar" 75 minuten. Ik mag toch hopen dat dit een schrijffout is. Wel tof dat Aborted er ook speelt, worden we al lekker vroeg (14:00) wakker gebeukt, haha ! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ikke... Lang blond haar, in de photopit te vinden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ahhhh nog maar 4 dagen!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: tzelfde hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Dus !! Wie gaan ? No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje No Mercy, Tilburg : - EvilPietje BLASTBEATS FOREVER |
|
voor tilburg was er al zon lijstje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim No Mercy, Tilburg : - EvilPietje Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim No Mercy, Tilburg : - EvilPietje - arrebar - hammer - testement - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman, en mss nog meer (hangt er vanaf hoeveel er de show in Antwerpen overleefd hebben) - Dunne_Hein I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
No Mercy, Antwerpen : - EvilPietje - Sharteel - Mordheim No Mercy, Tilburg : - EvilPietje - arrebar+ een persoon aanhang als het meezit - hammer - testement - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman, en mss nog meer (hangt er vanaf hoeveel er de show in Antwerpen overleefd hebben) - Dunne_Hein "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mwahaha, slak I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wat? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
eeej arjan waar had jij die playlists gezien? (nog steeds geen i-net ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: op death angel.com "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |