|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik denk niet dat ze winst zullen maken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Subsidies I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hehehe en dan zeker alleen gratis hollandia en voor hertog jan mag je de dubbele mep gaan betalen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Grote rekenfout bier in Baroeg is 1,60 voor een tappie! belachelijk maar waar! De prijzen rijzen idd de pan uit maar het is overal zo! In de Baroeg komen bijna geenechte leuke bands meer allemaal black death en hardcoere punk, daar si niets mis mee maar erg eenzijdig si het wel! Maar ja in juni hopen we op HIRAX, en hel erg jammer dat NA niet doorging! maar gelukkig waren ze gisteren VET! |
|
quote: reserveer mij iig maar al een ticketje If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: ik weet er nog steeds weinig van maar ik weet wel dat ze gezicht had Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En lichaam.. Man, dat kind was lachen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hoe oud was ze 16? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bwa nee, begin twintig denk ik.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hmm zou je niet zeggen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
'k Heb er niet mee gesproken.. Ik had te erg de slappe lach.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
begin 20 ja, op hun 16de vind ik mensen nogal wat te jong om slet te zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoorde dat gewoon bij hun act of.......? was het gewoon ene snol uit het publiek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
et was toch wel duidelijk te zien dat het er niet bijhoorde. zeker omdat de bandleden erdoor geirriteert waren. haha eric was met een moeilijke solo bezig en probeerde zich te concentreren ging dat wijf daarbij staan en em afleiden. wel lomp want zo haal je de aandacht weg van de band naar je eigen hol "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
arjan jij had die camera kan jij ze anders laten ontwikkelen? krijg je van mij het geld *aangezien hi jtoch bij jou ligt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het hoorde niet bij de act nee.. Je had hun gezicht moeten zien.. Vooral Chuck was supergrappig. Hun roadies waren aan eht overleggen of ze dat kind eraf moesten sleuren, maar besloten haar toch maar gewoon me uit te lachen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
chuck heerscht!#@U#& no mercy was goaf! vooral death angel heerschten de pannen van t dak testament tja das altijd bruut.. en nuclear assault ook echt vet alleen had wat meer kracht achter gemogen.. beetje jammer dat die fool van marduk hang the pope kwam verneuken maargoed geslaagd festival zzz |
|
quote: nee ik stuur de camera wel op. dat komt voor mij makkelijker uit omdat zon vol rolletje effe wat meer weegt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
uuh het is een wegwerp ding dat roletje gooien ze bij de winkel er uit je krijgt alleen de foto's dus neit de camera. *p.s die camera weegt wel wat meer dan ene paar foto's en die foto's die jij wil hebben kun je metene na bestellen simpel toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Mijn vriend kon niet gaan dus ga ik niet.En voor Marduk en Testament te zien ga ik geen €30 betalen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
maar daarom hebben ze ook death angel en nuclear assault erbij gezet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Euhm, je vriend? Er begint mij iets te dagen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:mijn gedacht! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wie was het meissie bij de Chipsautomaat die haar Frietjes-chips met mijn groene Croky's ruilde? Nogmaals bedankt changed to 'ouwe' |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |