|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kom ook wel even een biertje scoren ja Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja uh, ik had iemand toegevoegd die helemaal niet komt. Lekker lomp dus I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hoe durf je Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik lees zojuist op de metallysee dat death angel van de line up is gehaalt en verplaatst is door king diamond "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
1 april zeker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja zoiets, want op metallysee.com staat nix over king diamond! |
|
jullie hebben me door "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Schrok me rot! HAHAHAHA, king diamond vind ik best leuk, maar HEY death Angel rules! |
|
] -arrebar -hammer -testement -mies -MetalJan -Dunne_Hein -Enforcer plus aanhang! (!!) |
|
quote: beste line up ooit man , ik sta vooraan! |
|
quote: dan sta je naast mij en orion "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik zal er ook staan (als er nog ruimte over is) |
|
[quote]Op 2 april 2003 22:19 schreef enforcer het volgende: -arrebar -hammer -testement -mies -MetalJan -Dunne_Hein -Enforcer plus aanhang! (!!) -Ratje + meer |
|
-arrebar -hammer -testement -mies -MetalJan -Dunne_Hein -Enforcer plus aanhang! (!!) -Ratje + meer -Sargoth http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
- arrebar - hammer - testement - mies - MetalJan - Dunne_Hein - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
en waar kun je maandag altijd smiddags al biertjes drinken in tilburg rond 12 uur [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-04-2003 11:23] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zondag ?! Het is op een maandag jongen ... Ik, Wil Schuurman |
|
he faggot, moet je nog niet naar school, hehe changed to 'ouwe' |
|
-arrebar - hammer - testement - mies - MetalJan - Dunne_Hein - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) -DZOUWE changed to 'ouwe' |
|
Over een uurtje ongeveer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: changed to 'ouwe' |
|
Oproepje aan mensen die nog 'n lift npdig hebben die dag: Ik kom uit Groningen, en rijd langs de volgende steden, dus kan mensen op parkeerplaatsen langs de snelweg o.i.d. afhalen: Groningen Assen Hoogeveen Zwolle Apeldoorn Arnhem Dus. Maximaal 2 personen, tenzij ik de wat luxere wagen van een maatje lenen kan, dan worden het er 4 maar dat laat ik op tijd weten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- arrebar - hammer - testement - mies - MetalJan - Dunne_Hein - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman, en mss nog meer (hangt er vanaf hoeveel er de show in Antwerpen overleefd hebben) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
- arrebar - hammer - testement - mies - MetalJan - Orion - Enforcer plus aanhang! (!!) - Ratje + meer - Sargoth - Greycloak (mits er een kaart is, morgen) - DZOUWE - I.G. & Barrman, en mss nog meer (hangt er vanaf hoeveel er de show in Antwerpen overleefd hebben) - Dunne_Hein Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |