|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij hebt echt geen smaak dan HAHAHAHA, de beste line up in jaren! Ik ben het wel ens met het kaartje, maar alle concerten zijn belachelijk duur geworden, MOTORHEAD in de HMH was over de 30 EURO, terwijl ik nog niet zo lang geleden nog 35-40 piek betaalde HAHAHAHAH Dit conmcert wordt geweldig eindelijk eens thrash in plaats van al die suffe blastbeat bands! Thrash swingt tenminste een beetj, het zet je in beweging, blastbeat wordt saai na een paar nummers. Bovendien is Testament een supervette live band! Death Angel was verantwoordelijk voor een van de ebste concerten in 2002 in de effenaar in eindhoven, leesd de aardschok er maar op na en de rockhard of whatever blad er ook maar over geschreven heeft! Nuclear assault is altijd vet, kicke man die Danny Lilker de godfather van de extreme metal! Jammer dat Marduk er nog tussen zit, maar ach hun panzer division CD was ook wel aardig! had liever immortal gezien! |
|
Immortal is natuurlijk ook kut. Maar deze line up is best fijn vind ik. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik wilde het net zeggen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Hij speelt toch ook in 'The Ravenous', een project van Killjoy (Necrophagia) changed to 'ouwe' |
|
quote: Ben het met je eens over blastbeatbands, maar swingende metal... Dat swingen laat ik maar over aan mijn ouders en discotrutjes... Zenial |
|
quote: Haha. Ik swing ook best graag op metal hoor. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hm...... ik geloof niet dat ik van thrash ga 'swingen' eigelijk changed to 'ouwe' |
|
quote: Nee, meestal val ik. val-metal? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat is toch nu metal met vallende kleuters? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Dat in-hokjes-stampen ook altijd changed to 'ouwe' |
|
quote: Agggg, in die context bedoel ik dat helemaal niet! het drumwerk en de verlegde accenten swingen veel meer dan de 4/4 maten bij bijvoorbeeld power metal of de meeste black metal bands. Dan bedoel ik echt niet in de zin van R 'n B, disco, dance of jazz! Overigens vind ik immortal best goed, marduk ook wel enigzins, maar past er gewoon niet tussen, immortal meer. Vind hun damnes in black plaat lekker klinken! |
|
quote: Hmmm ik ben het eigenlijk wel met je eens dat thrash metal 'swingend' klinkt. Dat is nou juist ook de reden dat ik t niks vind... Zenial |
|
thrash metal swingend. sorry maar dan moet je echt effe je oren uit laten spoelen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben hier ook bij. Avondje Thrash metal dat gaat er altijd in natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Slayerized op 13-04-2003 20:19] Slaytanic. |
|
met die nick kan je ook niks anders verwachten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ben benieuwd of Steve en Alex met Testament meedoen, zou geweldig zijn |
|
quote:Als je Sadus bedoelt: ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ook, maar Alex Skolnick in t bijzonder |
|
np. Death Angel - Thrashers I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
quote: Dit zijn toch wel de bands die ik nog wil zien, maarja weet niet of ik wel kan en ga. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat is dit nou weer voor een schema???? waar is de rest????? |
|
Aargh, echt jammer dat het zo duur is... Line-up is nu wel de moeite waard en Steve DiGiorgio is altijd leuk om naar te kijken... |
|
zo ik zit maar effe wat mp3tjes omlaag te halen omdat ik wil voorkomen dat ik straks weer maar een nummertje ken zoals bij exodus "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |