IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Verrassing no mercy 2003!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-04-2003 10:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het was heersch, vooral die vliegtuigjes
"You are fuckin' homophiles' whaha

Ik, Wil Schuurman

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-04-2003 10:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 april 2003 10:19 schreef Snagger het volgende:
Het was heersch, vooral die vliegtuigjes
"You are fuckin' homophiles' whaha

stond dat op de vliegtuigjes? hahahaha

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-04-2003 10:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Was echt cool ja, Nuclear assault was egweldig, veel minder rommelig dan vroeger HAHAHAHA, wat een vage gitarist hebben ze nu zeg HAHAHAHAHAHA.

Death Angel was geweldig maar niet zo goed als verleden jaar in de effnaar, echt vet!

Testament viel me echt erg tegen het geluid was kut, die black emtal drummer van ze hield het niet bij en hun lead gitarist viel me zwaar tegen (absoluut niet van het Alez Skolnick/james Murphy niveau) maar Chuck maakte veel goed ja.
geweldige frontman!

Marduk zoog, maar heb het ook nauwelijks gzin, ben een biertje gana drinken in de hal!
Wat een Bullshit om zo'n band zo hoog op de bill te zetten!

ze hadden beter dark angel ofzo kunnen boeken ipv marduk.
Grappig om te zien dat er zoveel meisjes met marduk shirts liepen waar slaat dat nu op, vinden ze het goed ofzo, kan het me niet voorstellen!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-04-2003 10:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind Eric Peterson een behoorlijk goeie gitarist van Testament hoor, maarja het is best lastig om een solo als die in "over the wall" te spelen als een hele publiek als een bezetene het podium op stormt!

Ik, Wil Schuurman

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-04-2003 10:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

bwah... *brak*

Barman & Iron Glory

Iron Glory & moi

NA

Orion strak aan het water

Booz

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 11:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 10:54 schreef Dunne_Hein het volgende:
bwah... *brak*
Orion strak aan het water

Nu! bij TellSell! Het nieuwe watergekoelde water voor maar 999,99 Euro! LOL

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-04-2003 11:35 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

gatverdamme Orion wat is er met je tanden gebeurd??

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-04-2003 11:39 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die dame die saté in de batcave stond te scheppen

Ik kon het niet voorkomen om "Mag ik sa-tépels"

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 22-04-2003 12:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

SLAYOOORRRRR!!!

Arjan heb jij mijn camera? * ik hoop het want ik wil dr die foto's wel hebben
en dan weet ik weer hoe he was want ik weet er niet veel meer van.
*moeilijke he stagediven verdomme voel me net een wrak
nou jullie lezen wel weer eens een post van me want ik voel me zwaar maar dan ook zwaar verrot en klote.

GR ORION

Thrash till death

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Orion
Usericon van Orion
Posted 22-04-2003 12:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 11:35 schreef Morgil het volgende:
gatverdamme Orion wat is er met je tanden gebeurd??

uuuuuuuhhhh een dagje niet gepoetst meer niet

maar die andere in het midden ben ik niet hoor.
*zou die gast willen ahum

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-04-2003 12:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k wou ook gaan maar was blut

wait for me dragon, we'll meet in the sky

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-04-2003 12:43 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Wat een vet weekend zeg... nog van dat!!

Raar he hoe ze tgw een headlienr niet meer laatst laten spelen, maar er nog twee bands achter programmeren...

en hoe een afsluiter niet in een keer een beukend geluid kan krijgen maar er enorm geknoei moet bijkomen... hint aan 013: mss versterkertje meer tussenkoppelen en zorgen dat je genoeg overschot op je vermogen hebt...

en hoe geschilderde mannetjes het lef hebben met zo'n ongelooflijk gortige attitude op het podium te verschijnen met een èchte Metallegende, (hopelijk) goed beseffende hoe onsterfelijk belachelijk het zich maakte

that's all... maar wat een weekend zeg, pfwiew!
owja: HEIN HEERST! trouwens coole foto's, Nederlandsche vrind van me

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 12:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 12:42 schreef she_devil het volgende:
k wou ook gaan maar was blut

hier ook

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-04-2003 12:49 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

wat een tegek festivalleke was t....

Death Angel was m'n toppertje van de avond, die band deed me herinneren aan DOA 90', toen ze de avond afsloten, hahaha je betaalde toen 1 piek entree!!!!!!

Pro-pain en testament waren zeker ook errug sterk, al mis ik Alex Skolnick en Nuclear Assault speelde alleen maar klassiekers...

Please, volgend jaar weer!!!!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-04-2003 12:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 12:39 schreef Orion het volgende:
SLAYOOORRRRR!!!

Mwahaha

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 22-04-2003 13:51 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:

Death Angel was m'n toppertje van de avond, die band deed me herinneren aan DOA 90', toen ze de avond afsloten, hahaha je betaalde toen 1 piek entree!!!!!!

dat gaat te ver

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 22-04-2003 14:39 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Wat een enorm vet festival

Death Angel en Testament waren voor mij zeker de toppers!!!!.....Malevolent Creation en Pro Pain konden mij ook zeer goed boeien.....verder natuurlijk weer de nodige pilsjes gedronken en flink gefeest, waardoor Tinus en ik de trein hadden gemist ....da's niet zo prettig als je alleen een girly van menowar aanhebt in de regen .....gelukkig mochten we bij een meisje blijven pitten (Kristien: bedankt)

Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 22-04-2003 15:49 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

nuclear Assault
Death Angel
Testament

ongelooflijk veel schitterend drumwerk gezien, deed me eraan denken om nog een uurtje of 100000000 te oefenen ...
voor de rest: lekker vet

Ohja, en nederland, leer eens deftig bier brouwen, met al jullie kattezeik!!!

If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-04-2003 15:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Verrassing No Mercy 2003 is...Dat ik niet geweest ben

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 22-04-2003 16:49 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Was leuk zeg..
Zoals gebruikelijk weer de frisse lading lelyke mensen op een x aantal vierkante meters samen gebracht met het gezelschap van wat heerlijke deuntjes!

Hakkuh

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-04-2003 16:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 april 2003 15:55 schreef IceQueen het volgende:
Verrassing No Mercy 2003 is...Dat ik niet geweest ben
w'rom niet?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 22-04-2003 16:53 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 11:39 schreef Snagger het volgende:

Die blonde? Das Jessica

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-04-2003 16:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Oh ja Eric Petersson is ook gweldig (wat een vette gitaren had i weer bij zich HAHAHAH die hangen bij mij ook aan de muur!)

maar dei Steve Smyth (de lead gitarist) vond ik niet echt geweldig.

En ja vet was het allemaal zeker, ik vind die John Connely van NA zo'n grappig mannetje da's een echte boozer HAHAHAHA, dronken dat ie weer was!

NA was echtsuper alledrie de headliners waren super (ik tel Mrdoek niet mee!)

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-04-2003 17:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 april 2003 12:39 schreef Orion het volgende:
SLAYOOORRRRR!!!

Arjan heb jij mijn camera? * ik hoop het want ik wil dr die foto's wel hebben
en dan weet ik weer hoe he was want ik weet er niet veel meer van.
*moeilijke he stagediven verdomme voel me net een wrak
nou jullie lezen wel weer eens een post van me want ik voel me zwaar maar dan ook zwaar verrot en klote.

GR ORION

Thrash till death

ik zal hier effe kijken maar ik had die camera aan je gegeven toen ik je weer zag dus mischien ligt die hier te rusten.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-04-2003 17:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 april 2003 11:39 schreef Snagger het volgende:

en wat dan van die jongen met dat nuclear assault shirt dat niet kon eten

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com