|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was heersch, vooral die vliegtuigjes "You are fuckin' homophiles' whaha Ik, Wil Schuurman |
|
Was echt cool ja, Nuclear assault was egweldig, veel minder rommelig dan vroeger HAHAHAHA, wat een vage gitarist hebben ze nu zeg HAHAHAHAHAHA. Death Angel was geweldig maar niet zo goed als verleden jaar in de effnaar, echt vet! Testament viel me echt erg tegen het geluid was kut, die black emtal drummer van ze hield het niet bij en hun lead gitarist viel me zwaar tegen (absoluut niet van het Alez Skolnick/james Murphy niveau) maar Chuck maakte veel goed ja. geweldige frontman! Marduk zoog, maar heb het ook nauwelijks gzin, ben een biertje gana drinken in de hal! Wat een Bullshit om zo'n band zo hoog op de bill te zetten! ze hadden beter dark angel ofzo kunnen boeken ipv marduk. Grappig om te zien dat er zoveel meisjes met marduk shirts liepen waar slaat dat nu op, vinden ze het goed ofzo, kan het me niet voorstellen! |
|
Ik vind Eric Peterson een behoorlijk goeie gitarist van Testament hoor, maarja het is best lastig om een solo als die in "over the wall" te spelen als een hele publiek als een bezetene het podium op stormt! Ik, Wil Schuurman |
|
bwah... *brak* Barman & Iron Glory Iron Glory & moi NA Orion strak aan het water Booz I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nu! bij TellSell! Het nieuwe watergekoelde water voor maar 999,99 Euro! LOL |
|
gatverdamme Orion wat is er met je tanden gebeurd?? |
|
Die dame die saté in de batcave stond te scheppen Ik kon het niet voorkomen om "Mag ik sa-tépels" Ik, Wil Schuurman |
|
SLAYOOORRRRR!!! Arjan heb jij mijn camera? * ik hoop het want ik wil dr die foto's wel hebben en dan weet ik weer hoe he was want ik weet er niet veel meer van. *moeilijke he stagediven verdomme voel me net een wrak nou jullie lezen wel weer eens een post van me want ik voel me zwaar maar dan ook zwaar verrot en klote. GR ORION Thrash till death Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uuuuuuuhhhh een dagje niet gepoetst meer niet maar die andere in het midden ben ik niet hoor. *zou die gast willen ahum Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
k wou ook gaan maar was blut wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat een vet weekend zeg... nog van dat!! Raar he hoe ze tgw een headlienr niet meer laatst laten spelen, maar er nog twee bands achter programmeren... en hoe een afsluiter niet in een keer een beukend geluid kan krijgen maar er enorm geknoei moet bijkomen... hint aan 013: mss versterkertje meer tussenkoppelen en zorgen dat je genoeg overschot op je vermogen hebt... en hoe geschilderde mannetjes het lef hebben met zo'n ongelooflijk gortige attitude op het podium te verschijnen met een èchte Metallegende, (hopelijk) goed beseffende hoe onsterfelijk belachelijk het zich maakte that's all... maar wat een weekend zeg, pfwiew! owja: HEIN HEERST! trouwens coole foto's, Nederlandsche vrind van me Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hier ook |
|
wat een tegek festivalleke was t.... Death Angel was m'n toppertje van de avond, die band deed me herinneren aan DOA 90', toen ze de avond afsloten, hahaha je betaalde toen 1 piek entree!!!!!! Pro-pain en testament waren zeker ook errug sterk, al mis ik Alex Skolnick en Nuclear Assault speelde alleen maar klassiekers... Please, volgend jaar weer!!!! |
|
quote: Mwahaha I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat gaat te ver |
|
HEUY!!!! Wat een enorm vet festival Death Angel en Testament waren voor mij zeker de toppers!!!!.....Malevolent Creation en Pro Pain konden mij ook zeer goed boeien.....verder natuurlijk weer de nodige pilsjes gedronken en flink gefeest, waardoor Tinus en ik de trein hadden gemist ....da's niet zo prettig als je alleen een girly van menowar aanhebt in de regen .....gelukkig mochten we bij een meisje blijven pitten (Kristien: bedankt) |
|
nuclear Assault Death Angel Testament ongelooflijk veel schitterend drumwerk gezien, deed me eraan denken om nog een uurtje of 100000000 te oefenen ... voor de rest: lekker vet Ohja, en nederland, leer eens deftig bier brouwen, met al jullie kattezeik!!! If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Verrassing No Mercy 2003 is...Dat ik niet geweest ben Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Was leuk zeg.. Zoals gebruikelijk weer de frisse lading lelyke mensen op een x aantal vierkante meters samen gebracht met het gezelschap van wat heerlijke deuntjes! Hakkuh |
|
quote:w'rom niet? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Die blonde? Das Jessica |
|
Oh ja Eric Petersson is ook gweldig (wat een vette gitaren had i weer bij zich HAHAHAH die hangen bij mij ook aan de muur!) maar dei Steve Smyth (de lead gitarist) vond ik niet echt geweldig. En ja vet was het allemaal zeker, ik vind die John Connely van NA zo'n grappig mannetje da's een echte boozer HAHAHAHA, dronken dat ie weer was! NA was echtsuper alledrie de headliners waren super (ik tel Mrdoek niet mee!) |
|
quote: ik zal hier effe kijken maar ik had die camera aan je gegeven toen ik je weer zag dus mischien ligt die hier te rusten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: en wat dan van die jongen met dat nuclear assault shirt dat niet kon eten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |