IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Verrassing no mercy 2003!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-04-2003 17:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

daan ik heb je camera hier gevonden ik zal en zo snel mogelijk opsturen.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-04-2003 17:49]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2003 18:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 16:50 schreef IronGlory het volgende:
w'rom niet?

't was cool om jou eens in het echt te zien!
het was echt te gek in Antwerpen!!(alleen iets meer variatie in de non-alocoholische dranken mag wel: cola of water, dat was alles). nadat ik jou had gezien ben ik bij de cd's nog de heruitgave van Repulsion's "Horrified" (als een dubbel-cd) tegengekomen. zeer goede cd.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-04-2003 18:28 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 april 2003 18:25 schreef attila_de_hun het volgende:
't was cool om jou eens in het echt te zien!
het was echt te gek in Antwerpen!!(alleen iets meer variatie in de non-alocoholische dranken mag wel: cola of water, dat was alles). nadat ik jou had gezien ben ik bij de cd's nog de heruitgave van Repulsion's "Horrified" (als een dubbel-cd) tegengekomen. zeer goede cd.

idem vent!

enneuh, je bent in BELGIE je bent niet veronderstelt van non-alcoholische dranken te drinken

bij de cd's zaten nog goodies en zo maar ik heb gekeken met de handen op mn rug hoor, weekendje was al duur genoeg

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-04-2003 18:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het was weer geweldig gisteren! Dacht ik dat ik in me eentje naar No Mercy toe moest, zag ik een vriend(+ vriendin) van me in Tilburg. Hij had op het laatste moment nog kaartjes gekocht. Hij was met de auto, dus kon ik terug met hem meerijden. Beter dan die gare trein. De eerste band die ik zag was Die Apokalyptischen Reiter en ik was niet echt onder de indruk. Daarna Pro-Pain en die vond ik best goed. Nuclear Assault (nooit van gehoord) was wel lekker, toen naar Darkane . En Marduk daarna . Testament was weer lekker op dreef. Vooral Steve op z'n bas en Chuck. Nog nooit zoveel mensen op 't podium gezien in 013. En dat danseresje was toch best leuk, die hadden ze zeker gejat van CoF. Al met al zeker een uitstekende dag in Tilburg.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-04-2003 18:34 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Dat danseresje was niet echt gepland. Heb je chuck zijn gezicht gezien, hij vond ze niet echt appetijtelijk zo te zien..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 22-04-2003 18:36]

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 22-04-2003 18:52 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik heb me gister echt supergoed geamuseerd, t was echt een te gekke dag alleen veeeeeeeel te snel om, de tijd is echt omgevlogen, ik was om 16.30u daar, een stukje Outburst gezien aangezien ik Jos & Tjerk ken, toen wat in de stad gegeten en op terras gezeten, daarna Nuclear Assault en m'n absolute hoogtepunt van de avond DEATH ANGEL !!! echt waanzinnig !!! In de kleine zaal heb ik niet meer veel gezien alleen nog een stukje Darkane....Testament was ook errug gaaf vooral de klassiekers alleen jammer van t geluid en wat was t toch druk en warm, heel veel bekende gezien, sommige kwam ik echt tig keer tegen en anderen waarvan ik wist dat ze daar waren heb ik misschien maar net 1x gezien of helemaal niet

Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 22-04-2003 18:52 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

trouwens, iemand toevallig een casio horloge gevonden vooraan ergens?

met0l!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-04-2003 19:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

nee maar ik ben wel al mijn geld kwijt geraakt iemand dat soms gezien?

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-04-2003 19:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Mja, en ik was mn gevoel voor richting kwijt geraakt

I can't shoot straight unless I've had a pint!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-04-2003 19:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

heb je die dan???

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-04-2003 19:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 18:52 schreef Meshuggah het volgende:
trouwens, iemand toevallig een casio horloge gevonden vooraan ergens?

Jeps! ODCLAN v/d muur is zijn horloge kwijtgeraakt tijdens testament. Heb jij 'em toevallig ?

Ik, Wil Schuurman

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-04-2003 19:13 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

daar vraag je me wat...

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:27 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 16:49 schreef RdP het volgende:
Was leuk zeg..
Zoals gebruikelijk weer de frisse lading lelyke mensen op een x aantal vierkante meters samen gebracht met het gezelschap van wat heerlijke deuntjes!

Gij zat toch buiten???

changed to 'ouwe'

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:28 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:12 schreef Snagger het volgende:
Jeps! ODCLAN v/d muur is zijn horloge kwijtgeraakt tijdens testament. Heb jij 'em toevallig ?
Goed lezen; hij is hem dus ook kwijt......
Ik heb na Death Angel wel iemand met een horloge in de lucht zien staan zwaaien...

changed to 'ouwe'

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:30 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 18:34 schreef Sharteel het volgende:
Dat danseresje was niet echt gepland. Heb je chuck zijn gezicht gezien, hij vond ze niet echt appetijtelijk zo te zien..
Appetijtelijk? Is dat iets als 'geil' ofzo? Van mij mocht er wel wat meer kleding uit zeg..... Als je het doet, doe het dan goed

changed to 'ouwe'

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-04-2003 19:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:28 schreef dzouwe het volgende:
Goed lezen; hij is hem dus ook kwijt......
Ik heb na Death Angel wel iemand met een horloge in de lucht zien staan zwaaien...

Je hebt gelijk, ik las verloren in plaats van gevonden

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-04-2003 19:36 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:30 schreef dzouwe het volgende:
Appetijtelijk? Is dat iets als 'geil' ofzo? Van mij mocht er wel wat meer kleding uit zeg..... Als je het doet, doe het dan goed

Appetijtelijk = lekker

En ik was niet op no mercy

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-04-2003 19:37 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 april 2003 19:30 schreef dzouwe het volgende:
Appetijtelijk? Is dat iets als 'geil' ofzo?
neen, ape-tiet-lelijk, zoiets, hoewel ze wel mooie benen had ergens, we stonden wel een beetje ver maar toch!

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:37 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:36 schreef NecRomantica het volgende:
Appetijtelijk = lekker

En ik was niet op no mercy
Moet je maar werk zoeken (kassamuts ofzo , airmailes, of zegeltjes?)

changed to 'ouwe'

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:39 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:37 schreef IronGlory het volgende:
neen, ape-tiet-lelijk, zoiets, hoewel ze wel mooie benen had ergens, we stonden wel een beetje ver maar toch!
ape-tiet-lelijk,
Man, ik kon elke ongeschoren haar zien zitten, zat er bijna bovenop (overdrijven is ook een vak apart), maar mooie benen?? Mij een beetje aan de 'mollige' kant

changed to 'ouwe'

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-04-2003 19:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:39 schreef dzouwe het volgende:
ape-tiet-lelijk,
Man, ik kon elke ongeschoren haar zien zitten, zat er bijna bovenop (overdrijven is ook een vak apart), maar mooie benen?? Mij een beetje aan de 'mollige' kant

Ik vond het wel een leuke aanvulling op het optreden

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-04-2003 19:41 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 april 2003 19:39 schreef dzouwe het volgende:
ape-tiet-lelijk,
welja haren zagen we dus niet he van zover, en van die volel benen vind ik (vonden wij) wel ok

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2003 19:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft iemand daar foto's van!

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:45 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:41 schreef IronGlory het volgende:
welja haren zagen we dus niet he van zover, en van die volel benen vind ik (vonden wij) wel ok
Haha. Nog bedankt voor mij in de lucht te gooien, ik geloof dat mijn rug doordemidden ligt

changed to 'ouwe'

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-04-2003 19:45 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:43 schreef ghoulliette het volgende:
heeft iemand daar foto's van!
Ja, ik heb voor Orion een foto van haar gemaakt vanaf vooraan, dus nog even afwachten!

changed to 'ouwe'

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com