|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 't was cool om jou eens in het echt te zien! het was echt te gek in Antwerpen!!(alleen iets meer variatie in de non-alocoholische dranken mag wel: cola of water, dat was alles). nadat ik jou had gezien ben ik bij de cd's nog de heruitgave van Repulsion's "Horrified" (als een dubbel-cd) tegengekomen. zeer goede cd. |
|
quote: idem vent! enneuh, je bent in BELGIE je bent niet veronderstelt van non-alcoholische dranken te drinken bij de cd's zaten nog goodies en zo maar ik heb gekeken met de handen op mn rug hoor, weekendje was al duur genoeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het was weer geweldig gisteren! Dacht ik dat ik in me eentje naar No Mercy toe moest, zag ik een vriend(+ vriendin) van me in Tilburg. Hij had op het laatste moment nog kaartjes gekocht. Hij was met de auto, dus kon ik terug met hem meerijden. Beter dan die gare trein. De eerste band die ik zag was Die Apokalyptischen Reiter en ik was niet echt onder de indruk. Daarna Pro-Pain en die vond ik best goed. Nuclear Assault (nooit van gehoord) was wel lekker, toen naar Darkane . En Marduk daarna . Testament was weer lekker op dreef. Vooral Steve op z'n bas en Chuck. Nog nooit zoveel mensen op 't podium gezien in 013. En dat danseresje was toch best leuk, die hadden ze zeker gejat van CoF. Al met al zeker een uitstekende dag in Tilburg. |
|
Dat danseresje was niet echt gepland. Heb je chuck zijn gezicht gezien, hij vond ze niet echt appetijtelijk zo te zien.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 22-04-2003 18:36] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb me gister echt supergoed geamuseerd, t was echt een te gekke dag alleen veeeeeeeel te snel om, de tijd is echt omgevlogen, ik was om 16.30u daar, een stukje Outburst gezien aangezien ik Jos & Tjerk ken, toen wat in de stad gegeten en op terras gezeten, daarna Nuclear Assault en m'n absolute hoogtepunt van de avond DEATH ANGEL !!! echt waanzinnig !!! In de kleine zaal heb ik niet meer veel gezien alleen nog een stukje Darkane....Testament was ook errug gaaf vooral de klassiekers alleen jammer van t geluid en wat was t toch druk en warm, heel veel bekende gezien, sommige kwam ik echt tig keer tegen en anderen waarvan ik wist dat ze daar waren heb ik misschien maar net 1x gezien of helemaal niet |
|
trouwens, iemand toevallig een casio horloge gevonden vooraan ergens? met0l! |
|
nee maar ik ben wel al mijn geld kwijt geraakt iemand dat soms gezien? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mja, en ik was mn gevoel voor richting kwijt geraakt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heb je die dan??? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Jeps! ODCLAN v/d muur is zijn horloge kwijtgeraakt tijdens testament. Heb jij 'em toevallig ? Ik, Wil Schuurman |
|
daar vraag je me wat... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Gij zat toch buiten??? changed to 'ouwe' |
|
quote:Goed lezen; hij is hem dus ook kwijt...... Ik heb na Death Angel wel iemand met een horloge in de lucht zien staan zwaaien... changed to 'ouwe' |
|
quote:Appetijtelijk? Is dat iets als 'geil' ofzo? Van mij mocht er wel wat meer kleding uit zeg..... Als je het doet, doe het dan goed changed to 'ouwe' |
|
quote: Je hebt gelijk, ik las verloren in plaats van gevonden Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Appetijtelijk = lekker En ik was niet op no mercy |
|
quote:neen, ape-tiet-lelijk, zoiets, hoewel ze wel mooie benen had ergens, we stonden wel een beetje ver maar toch! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Moet je maar werk zoeken (kassamuts ofzo , airmailes, of zegeltjes?) changed to 'ouwe' |
|
quote:ape-tiet-lelijk, Man, ik kon elke ongeschoren haar zien zitten, zat er bijna bovenop (overdrijven is ook een vak apart), maar mooie benen?? Mij een beetje aan de 'mollige' kant changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik vond het wel een leuke aanvulling op het optreden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:welja haren zagen we dus niet he van zover, en van die volel benen vind ik (vonden wij) wel ok Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heeft iemand daar foto's van! |
|
quote:Haha. Nog bedankt voor mij in de lucht te gooien, ik geloof dat mijn rug doordemidden ligt changed to 'ouwe' |
|
quote:Ja, ik heb voor Orion een foto van haar gemaakt vanaf vooraan, dus nog even afwachten! changed to 'ouwe' |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |