|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wel zien liggen na Testament; daar mis je echt niets meer aan, geloof me. Dat ding was compleet pulp. Voor de rest: heersende dag, leuke bands, (het geld bijna waard zelfs) alleen balen dat ik net tijdens Death Angel heb gegeten op een terrasje. Zooi. Ah man, wát een shows zeg! Oh ja, ik heb nog 2 kandelaars (voor wie het betreft; roep eens een datum dan!) en: HEEFT IEMAND (niet schreeuwen) nog iets meegekregen van die korte matpartij vlak na afloop maar nog ín de pit, waarbij die enorme beer met baardje neerging na een paar beuken op z'n neus? Ah, toe? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Belachelijk dat de 013 de wieckse witte prijs verhoogd heeft, en ze smaakten ook aanzienlijk minder dan vorige keren .. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ik heb ze hem zien naar boven slepen met security, maar das al Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zie doa forum daar voor http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Precies!!!! Hoe kan je nu een half muntje gaan vragen? Maargoed, ik heb er niet minder op gedronken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Geef eens een link? Mijn maatje mepte hem neer; zodoende. (een kop kleiner en dik 30 kilo lichter dan die aap, maar hee.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: vanwaar de ruzie? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Die aap deed raar, mijn maat wilde weg (had em net een sms gestuurd dat ik al bij de auto was) en die aap wilde na aanhoudelijk bedanken voor de aandacht, nog even gezellig wat napraten, op geheel eigen wijze. (Mijn maatje kauwde na afloop wat moeilijk en pijnlijk.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nou, leuk einde van zon dag dan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hallo Joris, Jouw horloge is gevonden. Ze ligt bij onze boxoffice. Kom even langs. Overigens, waarschijnlijk heeft er wel iemand op gestaan... Met vriendelijke groet, Gertjan Vandenblink 013 communicatie "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Zoals ik al zei! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
john connelly *zo heet hij toch? ziet me wel staan geloof ik niet lachen ik heb een rotkop ik weet het binnekort post ik wat meer foto's oa arrebar on stage with testament wat foto's van death angel en wat van die hoer on stage verder zijn van de 30 foto's die ik gemaakt heb er maar 8 gelukt *schaam* ik ken echt niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
haha, zoek Arrebar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
eej trouwens wat voor camera heb jij vond eht wel een leuk dingetje,wat koste dat ding? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
digitaal kreng, 350 euro is ie nu I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Die naast die kale komt uit de Storterbeker in Arnhem! (is het Storterbeker Tshirt ) |
|
quote: hmm dat word een 2de hypotheek op me huis nemen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik sta daar geloof ik ook ergens.... changed to 'ouwe' |
|
quote: is ook van pappa I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb je vriendin ook op de foto trouwens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die von moi? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zou best kunne dat het OOK de jouwe kon zijn *geintje* nee ik bedoel dat mokkel (ak hoer) bij testament waar dzouwe foto's van heeft gemaakt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |