IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Verrassing no mercy 2003!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-04-2003 21:14 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:10 schreef dzouwe het volgende:
Wie was het meissie bij de Chipsautomaat die haar Frietjes-chips met mijn groene Croky's ruilde? Nogmaals bedankt

Dat klinkt als ware liefde!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2003 21:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 18:52 schreef Meshuggah het volgende:
trouwens, iemand toevallig een casio horloge gevonden vooraan ergens?
Wel zien liggen na Testament; daar mis je echt niets meer aan, geloof me. Dat ding was compleet pulp.

Voor de rest: heersende dag, leuke bands, (het geld bijna waard zelfs) alleen balen dat ik net tijdens Death Angel heb gegeten op een terrasje. Zooi. Ah man, wát een shows zeg!

Oh ja, ik heb nog 2 kandelaars (voor wie het betreft; roep eens een datum dan!) en:

HEEFT IEMAND (niet schreeuwen) nog iets meegekregen van die korte matpartij vlak na afloop maar nog ín de pit, waarbij die enorme beer met baardje neerging na een paar beuken op z'n neus? Ah, toe?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 21:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Belachelijk dat de 013 de wieckse witte prijs verhoogd heeft, en ze smaakten ook aanzienlijk minder dan vorige keren ..

Ik, Wil Schuurman

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 23-04-2003 21:19 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 23 april 2003 21:15 schreef Greycloak het volgende:
Wel zien liggen na Testament; daar mis je echt niets meer aan, geloof me. Dat ding was compleet pulp.

Voor de rest: heersende dag, leuke bands, (het geld bijna waard zelfs) alleen balen dat ik net tijdens Death Angel heb gegeten op een terrasje. Zooi. Ah man, wát een shows zeg!

Oh ja, ik heb nog 2 kandelaars (voor wie het betreft; roep eens een datum dan!) en:

HEEFT IEMAND (niet schreeuwen) nog iets meegekregen van die korte matpartij vlak na afloop maar nog ín de pit, waarbij die enorme beer met baardje neerging na een paar beuken op z'n neus? Ah, toe?
Ik heb ze hem zien naar boven slepen met security, maar das al

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-04-2003 21:25 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zie doa forum daar voor

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 21:28 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:15 schreef Snagger het volgende:
Belachelijk dat de 013 de wieckse witte prijs verhoogd heeft, en ze smaakten ook aanzienlijk minder dan vorige keren ..

Precies!!!! Hoe kan je nu een half muntje gaan vragen? Maargoed, ik heb er niet minder op gedronken

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2003 21:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:25 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
zie doa forum daar voor
Geef eens een link? Mijn maatje mepte hem neer; zodoende. (een kop kleiner en dik 30 kilo lichter dan die aap, maar hee.)

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 21:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:28 schreef Greycloak het volgende:
Geef eens een link? Mijn maatje mepte hem neer; zodoende. (een kop kleiner en dik 30 kilo lichter dan die aap, maar hee.)

vanwaar de ruzie?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2003 21:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Die aap deed raar, mijn maat wilde weg (had em net een sms gestuurd dat ik al bij de auto was) en die aap wilde na aanhoudelijk bedanken voor de aandacht, nog even gezellig wat napraten, op geheel eigen wijze. (Mijn maatje kauwde na afloop wat moeilijk en pijnlijk.)

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 21:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

nou, leuk einde van zon dag dan

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-04-2003 21:43 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hallo Joris,
Jouw horloge is gevonden. Ze ligt bij onze boxoffice. Kom even langs. Overigens, waarschijnlijk heeft er wel iemand op gestaan...
Met vriendelijke groet,
Gertjan Vandenblink
013 communicatie

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-04-2003 21:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2003 21:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:43 schreef arrebar het volgende:
Hallo Joris,
Jouw horloge is gevonden. Ze ligt bij onze boxoffice. Kom even langs. Overigens, waarschijnlijk heeft er wel iemand op gestaan...
Met vriendelijke groet,
Gertjan Vandenblink
013 communicatie
Zoals ik al zei!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2003 21:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:50 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
greycloak

http://pub51.ezboard.com/fdynamoopenairfrm1.showMessage?topicID=10952.topic

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 20:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

john connelly *zo heet hij toch? ziet me wel staan geloof ik

niet lachen ik heb een rotkop ik weet het

binnekort post ik wat meer foto's
oa arrebar on stage with testament
wat foto's van death angel
en wat van die hoer on stage
verder zijn van de 30 foto's die ik gemaakt heb er maar 8 gelukt *schaam* ik ken echt niet

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2003 20:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

haha, zoek Arrebar

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 20:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eej trouwens wat voor camera heb jij vond eht wel een leuk dingetje,wat koste dat ding?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2003 20:55 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

digitaal kreng, 350 euro is ie nu

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-05-2003 20:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Die naast die kale komt uit de Storterbeker in Arnhem! (is het Storterbeker Tshirt )

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 20:57 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
digitaal kreng, 350 euro is ie nu

hmm dat word een 2de hypotheek op me huis nemen

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 11-05-2003 20:57 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik sta daar geloof ik ook ergens....

changed to 'ouwe'

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2003 20:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:57 schreef Orion het volgende:
hmm dat word een 2de hypotheek op me huis nemen

is ook van pappa

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 20:57 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb je vriendin ook op de foto trouwens

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2003 20:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:57 schreef Orion het volgende:
ik heb je vriendin ook op de foto trouwens

die von moi?

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 21:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zou best kunne dat het OOK de jouwe kon zijn *geintje*
nee ik bedoel dat mokkel (ak hoer) bij testament waar dzouwe foto's van heeft gemaakt

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com