|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
F5 F5 F5 F5 F5 F5 ticket binnen! the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Hoppatee, ook gelukt |
|
Ging echt rete-vlot, deze keer. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Twee minuten werk. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Wordt weer goed kontplassen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Het is nog steeds mogelijk om een kaartje te kopen... niet zo'n run als vorig jaar dus.. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Nog niet zoveel namen bekend? Mensen zitten nog het met het idee dat de verkoop eind november begint? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Binnen 1 minuut had ik em, andere keren altijd direct wachtrij. |
|
Dat wordt de F5 toets declareren bij de organisatie! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
En zijn er al mensen met kaartjes die dan ziek zijn en niet kunnen dan? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ging inderdaad wel vlotjes deze keer. Eens iets minder stress kan geen kwaad. Ook aanwezig dus ^^ |
|
quote:Zijn nog steeds tickets te koop Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ticket binnen. |
|
Mooie avond in Tilburg. Bunkur was best baas, eigenlijk, Switchblade ook goed te pruimen. You have time. You are doing fine. |
|
Ik ben er ook weer eens bij. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 05-10-2012 0:44] |
|
Beter gast, eindelijk biertje doen. You have time. You are doing fine. |
|
Of niet. Zoals altijd. Het beeld in mijn hoofd neemt inmiddels mythische proporties aan. |
|
Maar vind.herken maar eens iemand met een baard en lang haar op roadburn. Ascendant Grotesque herkende ik meteen. Geen baard. Verlepte Theedoek idem dito. Geen haar. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 05-10-2012 1:15] |
|
Mooi man, zie ik je daar! Het is nog steeds niet uitverkocht! Wat een deceptie! Gelukkig zijn er wel kaartjeopkopers geweest, hahaha! http://tickettribune.nl/evenementen/roadburn-festival/tickets 239/269 euro, jongens, als jullie Ticketmaster te goedkoop vinden! :') [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-10-2012 9:40] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Apart dat het nog niet uitverkocht is. Al die Grieken, Italianen en Spanjolen afgehaakt? Of vinden veel mensen het een mindere line-up tot nu? |
|
Vind het juist een geweldige line up, Asphyx, The Ruins of Beverast, Alcest, Lantlos, Les Discrets, Electric Wizard, Primordial,... Ik ben iig heel blij met mijn kaartje! |
|
Ligt puur aan het feit dat de voorverkoop dit jaar bijna twee maanden eerder begon dan normaal, en vanwege het feit dat er naar mijn idee op dit moment nog wat 'grote' namen voor de mainstage (van het kaliber Saint Vitus, Sleep, Pentagram, Candlemass, Sunn O))), maar natuurlijk ook reünie- of anderzijds exclusieve shit zoals The Obsessed, Winter etcetera) ontbreken. Voor mij biedt de line-up momenteel echter al zat moois, en ik heb er alle vertrouwen in dat het wederom een donders gave editie wordt. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Mja, er staan nog geen Sleep of The Obsessed op het affice. Headliners als Primordial en the Wizard heeft iedereen al wel eens gezien, en Godflesh is wel zo'n band waar veel mensen bij weglopen. Kan me voorstellen dat dit minder een line-up is waarvoor je vanuit de VS komt dan die van eerdere jaren. Los daarvan: persoonlijk vind ik dit de leukste line-up in jaren. You have time. You are doing fine. |
|
Wellicht heeft niet 'iedereen' door dat de voorverkoop twee maanden eerder begon dit jaar. En dat de lineup verre van compleet is zal voor veel internationalen ook wel meespelen. Persoonlijk is voor mij de lineup al af genoeg. Veel meer zin in dat vorig jaar. TRoB, Sigh, Elder, Eternal Tapestry! En dan nog Cult of Luna en Pallbearer!! Als secundair spul Elictric Wizard, Uncle Acid... en Asphyx. En een berg die ik (nog) helemaal niet ken. Wordt mooi, wordt mooi. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |