![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan er ook getowerbridged worden? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Nee. Ja. Misschien... ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Nog steeds siked voor het Roadburn 2011 verslag van Ascendant Grotesque. ![]() |
|
:') En terecht! Muti. Moet zijn domme muil houden! @CHD: Als je Assie lief aankijkt mag jij vast ook wel een keertje bridge zijn, hoor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wat begint het vroeg dit jaar. Vorige jaren begon de eerste band op donderdag toch pas rond een uurtje of 4? ![]() |
|
quote: Klopt, ze zitten ons te fucken. ![]() |
|
Heeeel druk schema weer... Het zal vast niet allemaal lukken ivm met ouwehoeren en eten, maar dit is het voorlopige plan: The Black Heart Rebellion Pallbearer The Atlas Moth Royal Thunder Gravetemple Lantlos (stukje) High On Fire (stukje) Primordial Lord Mantis Mourning Beloveth Dread Sovereign (stukje) Dream Death Kadavar Witch Mountain Uncle Acid And The Deadbeats Moss (stukje) Les Discrets Cough Electric Wizard Goat Amenra Fell Voices (stukje) Alcest The Ruins Of Beverast Cult Of Luna A Forest Of Stars/High On Fire Elder Mr. Peter Hayden Godflesh Process Of Guilt Astra Sigh Nihill Spiritual Beggars Ihsahn & Leprous Switchblade ![]() |
|
quote: Ohja! Eerst maar eens op weg naar Tilburg voor RB13! Nog eerst even beetje ronddwalen in Belgenland, en dan hops in de trein! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ach verrek, de jaarlijkse baarden-invasie in de binnenstad is dit weekend alweer. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: De vlaggen en posters hangen al ruim een week in de stad, dus dat had je wel eerder kunnen weten. ![]() ![]() |
|
Pallbearer speelt ook op de Afterburner. ![]() http://www.roadburn.com/2013/04/pallbearer-added-to-afterburner-sunday-april-21-diagonal-cancelled-due-to-band-illness/ ![]() |
|
Primaa ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mensen die vanavond al naar de Cul de Sac gaan waar ik een pilsje mee kan pikken? ![]() ![]() |
|
quote:Had jij je kaartje niet verkocht? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Nope, toch van af gezien. ![]() |
|
quote:Nee, ik ben er morgen. Je herkent me aan mijn baard en zwarte metalshirtje. Zeg hoi. ![]() ![]() |
|
Cul de Sac was cool. Niks van de bands meegekregen. Nu koffie, GNOD en straks een ontbijtje scoren voordat ik richting 013 ga. Moi! ![]() ![]() |
|
Vandaag ff lekker youtube afstruinen naar spul. The Ruins of Beverast klinkt alvast goed. Hoe was het? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Leuk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Leuk, leuk.. pff M. Aan je getweet te zien was het wel even iets meer leuk dan gewoon leuk. ![]() ![]() |
|
![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: +1 Hoogtepunten vond ik Atlas Moth, Primordial, Witch Mountain, Nate Hall, the Ruins of Beverast, Jess And The Ancient Ones, Ash Borer en Process of Gullit. Tegenvaller was de NS waardoor we Herder, Kadavar en Amenra moesten missen. ![]() |
|
Heel nice. Goeie hangouts! + en - van wat ik heb gezien: + Satan's Satyrs (beide sets) Amenra Cult of Luna Cough Witch Mountain Herder Goat The Cosmic Dead Ash Borer Fell Voices Pall Bearer Black Bombaim Psychedelic Warlords Lord Mantis - Penance Gravetemple Mournful Congregation Uncle Acid Moss Castle eerste set van High on Fire Moi! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |