|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar zouden wij dat wel willen? |
|
Ligt eraan of je een vakman wilt of niet. |
|
quote: Ik wil ook wel want dat betekend gegarandeerd een kaartje, maar weet zeker dat NIEMAND mij daar wil op het podium Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: |
|
quote: Heel erg tof! En als die lui er toch allemaal al zijn zou ik graag ook The Atlas Moth, Minsk en Krieg willen zien Ben benieuwd of ze Wrest/Leviathan zo ver krijgen om live mee te doen trouwens. |
|
sgeiterd wil graag in je beksgeiten |
|
+ TEETH OF THE SEA "We’re excited to announce that UK’s most adventurous and intrepid psychedelic rock outfit Teeth Of The Sea has been confirmed for Roadburn Festival 2013 [...]" |
|
+ Blues Pills Klinkt niet verkeerd |
|
Klopt, lang niet gek, is van de twee opgestapte / eruit gekickte (vergeten hoe het zat, flinke drama in ieder geval, vorig jaar) bandleden van Radio Moscow. Snap alleen niet zo goed waarom ze expliciet als een Zweedse band worden aangekondigd, aangezien alleen de zangeres Zweeds is. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ze zal een nadrukkelijke rol innemen in de band? Weet het ook niet |
|
Pilgrim ook bevestigd: |
|
Hadden ze geen zin om een fatsoenlijk postertje te bouwen? |
|
Geen idee, maar ben wel erg blij met Pilgrim |
|
Super! |
|
|
|
|
|
|
|
Je mist er nog een paar, baas. Goede toevoegingen, heel veel zin in. :D You have time. You are doing fine. |
|
quote: Er kwam even een collega tussendoor Maar voor de volledigheid: |
|
EPIC!!! Voor mij NU al een betere affiche dan vorig jaar (en die was al om van omver te vallen) Neige is een held! en dan nog eens A Forest Of Stars en Mourning Beloveth |
|
|
|
Goede toevoegingen weer. Ben erg benieuwd naar Les Discrets, Lantlos en A Forest of Stars. |
|
quote: Mensen die hiervan moeten overgeven knal je idd beter af Neen, smaken verschillen duidelijk |
|
Super toevoegingen! Jammer alleen dat Neige niet met Amesoeurs komt. (Ja ik weet dat die uit elkaar zijn) |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |