|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg moeilijk kiezen, vooral gezien ik vrij veel niet ken. Voorlopig is dit de lijst (uiteraard minus Patronaat, omdat ik daar niet in kom): Donderdag • Pallbearer • CROWN • Gravetemple/Pilgrim • Castle • Primordial/Mournful Congregation • Herder Te checken voor besluitvorming: Black Bombaim, Dirk Serries, Penance, Blue Pills, Robert Hampson, Candybar Planet, Magdalena Solis, Lord Mantis, The Psychedelic Warlords, The Midnight Ghost Train Vrijdag • Uncle Acid • The Pretty things/Moss • Cough • Electric Wizard • Psychic TV The checken voor besluitvorming: Tombstoned, Witchsorrow, Satan's Satyrs Zaterdag • Camera/Raketkanon • Cult of Luna/Wo Fat • Jess/Teeth of the Sea • Die Kreuzen/Ash Borer/Peter Hayden • My brother the wind • Process of Guilt Te checken voor besluitvorming: The Ocean, Monomyth, Fell Voices, Victor Griffin's In-Graved, Lo!, Godflesh, Endless Boogie, The Cosmic Dead Zondag • Astra • Sigh • Nihill • Syndrome • Switchblade Te checken voor besluitvorming: Golden Void, Spiritual Beggars, Electric Moon, Zodiac, Syndrome "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Godflesh was vorige keer zó teleurstellend dat ik ze bijna geen tweede kans durf te geven... Al komt er nu dan wel een drummer mee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Persoonlijk heb ik nooit wat aan Godflesh gevonden en zo dus daarom de vorige keer geskipt, maar ik hoorde van vele mensen dat zij Godflesh geweldig vonden op Roadburn. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat kan natuurlijk Ik vond het verschrikkelijk, en dat terwijl ze Streetcleaner speelden en ik die erg gaaf vind. Nu dan Pure, die ik minder vind, maar wel met drummer. Buh. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Is het niet mogelijk dat je er niet veel aan vond net doordat je het op cd wel vet vindt, maar je die live drummer miste in de sound? |
|
Nee, het was vierkant zaad. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Maar het kan nooit zo erg zaad geweest zijn als Alcest Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Op zich zou het soundtechnisch helemaal niet zo lastig moeten zijn om dat gemis op te vangen. Weet niet exact waarom, maar ik vond het gewoon dodelijk saai. Misschien is het gewoon geen muziek / zijn het geen muzikanten voor een livesetting Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vond die show fantastisch! Wist niet dat ze nu een drummer meenemen. Ik ben benieuwd. Heb ze nu 3x alleen met z'n tweeën gezien, dus op zich wel tof om een keer in een andere bezetting te zien. |
|
Ik heb nog 2 tickets over voor de afterburner, kan zelf niet meer. Mag weg voor weinig, stuur ff een berichtje bij belangstelling! [Dit bericht is gewijzigd door Antz op 05-04-2013 16:24] |
|
Donderdag: Gravetemple High on Fire Castle stukje Primordial Psychedelic Warlords/Herder Vrijdag: Witch Mountain (jammer van Sabbath Assembly ) Cough Electric Wizard Goat dan weet ik het nog niet. Zaterdag: Gold Fell Voices (waarschijnlijk) The Ruins of Beverast High on Fire Elder/Ash Borer Satan's Satyrs Verder een beetje rondhupsen, hangen in de rookruimte/buiten en een biertje drinken met Panzerke. Siked voor het kamperen ook. De traditionele Afterburner sla ik traditiegetrouw over. Mis ik nog iets? Tips? Mag ik nog in de Grascompany als buitenlander ivm de wietpas of is die al weer afgeschaft? |
|
quote:Toch zonder Thoth. Anders waren er serieus rellen uitgebroken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ah, dat wist ik niet. Dat maakt de keuze wat makkelijker. |
|
http://www.last.fm/music/Sabbath+Assembly?ac=sabbath assem Iig, ik ga er vanuit dat ze met die nieuwe chick touren. Anders is de keuze ook heel gemakkelijk, hoor; dan wordt het S-A. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
We hadden afgelopen dinsdag een uitzending over Roadburn. En dan met name over de pareltjes die je (misschien) nog niet kent. Onze tips zijn, op volgorde van spelen. Op donderdag: Blues Pills(wat een zangeres!),Lord Mantis(blackened sludge) & Herder Op vrijdag: Dream Death, Moss, Cough,Eternal Tapestry Op zaterdag: The Ocean, Monomyth(laat je mee zuigen met deze ambient rock), Camera(Nieuwige Krautrock), Wo Fat, Lo!& Teeth Of The See Op de zondag Afterburner: Golden Void(met oa gitarist van Earthless!!) & Die Kreuzen Hoop dat jullie er wat aan hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Bang Your Radio op 14-04-2013 17:06] Dutch Radioshow about heavy music. Wednesday from 22-23 on: http://omroepzuidplas.nl/ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 14-04-2013 18:46] |
|
Black Bombain / Pallbearer Penance Gravetemple / Pilgrim High on Fire Maserati Intronaut / Lord Mantis Herder / The Midnight Ghost Train Sabbath Assembly Hexvessel Moss Cough Electric Wizard Goat Amenra The Ruins of Beverast Cult of Luna / Wo Fat High on Fire Teeth of the Sea Ash Borer My Brother the Wind Sigh Nihill *popel* |
|
BRÛZEN! POM POM POM!! |
|
Ontzettende zin in, woensdag t/m zondag, heuy! |
|
quote: Yeah! |
|
T-2... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Stiekem knetter jaloers op allen die gaan, maarre heel veel plezier! |
|
quote:Wij zijn er al. De hipsterdichtheid is vandaag, vergeleken met gisteren goed toegenomen in Beeksebergen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Morgen eind vd middag ga ik richting Tilburg. En dan do t/m vr plaatjes draaien in de stage01 en green room. Harree! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |