IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Roadburn 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-03-2013 11:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Erg moeilijk kiezen, vooral gezien ik vrij veel niet ken. Voorlopig is dit de lijst (uiteraard minus Patronaat, omdat ik daar niet in kom):

Donderdag
• Pallbearer
• CROWN
• Gravetemple/Pilgrim
• Castle
• Primordial/Mournful Congregation
• Herder

Te checken voor besluitvorming: Black Bombaim, Dirk Serries, Penance, Blue Pills, Robert Hampson, Candybar Planet, Magdalena Solis, Lord Mantis, The Psychedelic Warlords, The Midnight Ghost Train

Vrijdag
• Uncle Acid
• The Pretty things/Moss
• Cough
• Electric Wizard
• Psychic TV

The checken voor besluitvorming: Tombstoned, Witchsorrow, Satan's Satyrs

Zaterdag
• Camera/Raketkanon
• Cult of Luna/Wo Fat
• Jess/Teeth of the Sea
• Die Kreuzen/Ash Borer/Peter Hayden
• My brother the wind
• Process of Guilt

Te checken voor besluitvorming: The Ocean, Monomyth, Fell Voices, Victor Griffin's In-Graved, Lo!, Godflesh, Endless Boogie, The Cosmic Dead

Zondag
• Astra
• Sigh
• Nihill
• Syndrome
• Switchblade

Te checken voor besluitvorming: Golden Void, Spiritual Beggars, Electric Moon, Zodiac, Syndrome

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-03-2013 15:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg tevreden met de timetable! Vind het jammer dat ik een aantal acts moet missen, maar dat kan niet anders als je zo'n line-up hebt.

Donderdag:

Pallbearer
The Atlas Moth
Gravetemple/Pilgrim
Lantlos (en vermoedelijk een stuk High On Fire)
Primordial/Mournful Congregation (vermoedelijk na een klein uurtje bij Primordial vertrekken)
Mourning Beloveth

Vrijdag:

Les Discrets
Cough
Electric Wizard
Goat
Amenra

Voor Les Discrets vermoedelijk de bands op de main stage checken. Stuk voor stuk al goede dingen van gehoord, maar ken ze niet echt.

Zaterdag:

The Ocean
The Ruins Of Beverast
Cult Of Luna
A Forest Of Stars
Ash Borer
Process Of Guilt

Jammer dat ik Alcest moet missen, (ja, ik ben liefhebber) maar ondertussen al 2x gezien en de kans om TRoB live te zien wil ik voor geen geld ter wereld missen.
Vermoedelijk Godflesh een kans geven tussen Ash Borer en Process Of Guilt.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2013 17:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Godflesh was vorige keer zó teleurstellend dat ik ze bijna geen tweede kans durf te geven... Al komt er nu dan wel een drummer mee.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-03-2013 17:13 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 maart 2013 17:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Godflesh was vorige keer zó teleurstellend dat ik ze bijna geen tweede kans durf te geven... Al komt er nu dan wel een drummer mee.

Persoonlijk heb ik nooit wat aan Godflesh gevonden en zo dus daarom de vorige keer geskipt, maar ik hoorde van vele mensen dat zij Godflesh geweldig vonden op Roadburn.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-03-2013 17:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat kan natuurlijk Ik vond het verschrikkelijk, en dat terwijl ze Streetcleaner speelden en ik die erg gaaf vind. Nu dan Pure, die ik minder vind, maar wel met drummer. Buh.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-03-2013 17:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Is het niet mogelijk dat je er niet veel aan vond net doordat je het op cd wel vet vindt, maar je die live drummer miste in de sound?

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-03-2013 17:28 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nee, het was vierkant zaad.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-03-2013 17:31 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 maart 2013 17:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Nee, het was vierkant zaad.

Maar het kan nooit zo erg zaad geweest zijn als Alcest

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-03-2013 17:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2013 17:28 schreef Tool-fan het volgende:
Is het niet mogelijk dat je er niet veel aan vond net doordat je het op cd wel vet vindt, maar je die live drummer miste in de sound?

Op zich zou het soundtechnisch helemaal niet zo lastig moeten zijn om dat gemis op te vangen. Weet niet exact waarom, maar ik vond het gewoon dodelijk saai. Misschien is het gewoon geen muziek / zijn het geen muzikanten voor een livesetting

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-03-2013 19:47 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik vond die show fantastisch! Wist niet dat ze nu een drummer meenemen. Ik ben benieuwd. Heb ze nu 3x alleen met z'n tweeën gezien, dus op zich wel tof om een keer in een andere bezetting te zien.

Antz
Usericon van Antz
Posted 05-04-2013 16:24 by Antz Wijzig reactieProfiel van AntzQuote dit berichthttp://www.magionband.com

Ik heb nog 2 tickets over voor de afterburner, kan zelf niet meer. Mag weg voor weinig, stuur ff een berichtje bij belangstelling!

[Dit bericht is gewijzigd door Antz op 05-04-2013 16:24]

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-04-2013 2:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Donderdag:
Gravetemple
High on Fire
Castle
stukje Primordial
Psychedelic Warlords/Herder

Vrijdag:
Witch Mountain (jammer van Sabbath Assembly )
Cough
Electric Wizard
Goat
dan weet ik het nog niet.

Zaterdag:
Gold
Fell Voices (waarschijnlijk)
The Ruins of Beverast
High on Fire
Elder/Ash Borer
Satan's Satyrs

Verder een beetje rondhupsen, hangen in de rookruimte/buiten en een biertje drinken met Panzerke. Siked voor het kamperen ook. De traditionele Afterburner sla ik traditiegetrouw over.

Mis ik nog iets? Tips?

Mag ik nog in de Grascompany als buitenlander ivm de wietpas of is die al weer afgeschaft?

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-04-2013 8:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 april 2013 2:19 schreef bokkie666 het volgende:
(jammer van Sabbath Assembly )

Toch zonder Thoth. Anders waren er serieus rellen uitgebroken.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-04-2013 8:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2013 8:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Toch zonder Thoth. Anders waren er serieus rellen uitgebroken.

Ah, dat wist ik niet. Dat maakt de keuze wat makkelijker.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-04-2013 9:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

http://www.last.fm/music/Sabbath+Assembly?ac=sabbath assem

Iig, ik ga er vanuit dat ze met die nieuwe chick touren. Anders is de keuze ook heel gemakkelijk, hoor; dan wordt het S-A.

Bang Your Radio
Usericon van Bang Your Radio
Posted 14-04-2013 17:02 by Bang Your Radio Wijzig reactieProfiel van Bang Your RadioQuote dit bericht

We hadden afgelopen dinsdag een uitzending over Roadburn. En dan met name over de pareltjes die je (misschien) nog niet kent.

Onze tips zijn, op volgorde van spelen.
Op donderdag:
Blues Pills(wat een zangeres!),Lord Mantis(blackened sludge) & Herder

Op vrijdag:
Dream Death, Moss, Cough,Eternal Tapestry

Op zaterdag:
The Ocean, Monomyth(laat je mee zuigen met deze ambient rock), Camera(Nieuwige Krautrock), Wo Fat, Lo!& Teeth Of The See

Op de zondag Afterburner:
Golden Void(met oa gitarist van Earthless!!) & Die Kreuzen

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door Bang Your Radio op 14-04-2013 17:06]

Dutch Radioshow about heavy music. Wednesday from 22-23 on: http://omroepzuidplas.nl/

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-04-2013 17:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 14-04-2013 18:46]

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-04-2013 19:55 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Black Bombain / Pallbearer
Penance
Gravetemple / Pilgrim
High on Fire
Maserati
Intronaut / Lord Mantis
Herder / The Midnight Ghost Train

Sabbath Assembly
Hexvessel
Moss
Cough
Electric Wizard
Goat
Amenra

The Ruins of Beverast
Cult of Luna / Wo Fat
High on Fire
Teeth of the Sea
Ash Borer
My Brother the Wind

Sigh
Nihill

*popel*

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-04-2013 21:46 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

BRÛZEN!

POM POM POM!!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-04-2013 23:18 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ontzettende zin in, woensdag t/m zondag, heuy!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2013 13:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2013 23:18 schreef ColdheartMinor het volgende:

Yeah!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-04-2013 13:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

T-2...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2013 14:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2013 23:18 schreef ColdheartMinor het volgende:

Stiekem knetter jaloers op allen die gaan, maarre heel veel plezier!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-04-2013 14:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 april 2013 13:58 schreef NecRobert het volgende:
T-2...
Wij zijn er al. De hipsterdichtheid is vandaag, vergeleken met gisteren goed toegenomen in Beeksebergen.

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 16-04-2013 14:48 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Morgen eind vd middag ga ik richting Tilburg. En dan do t/m vr plaatjes draaien in de stage01 en green room. Harree!

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com