IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Roadburn 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-06-2012 14:37 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 27 juni 2012 13:29 schreef Marcel H. het volgende:

Een jaartje geen enkele band met zangeres zou lekker verfrissend zijn

Al maak ik voor Thorr's Hammer, Jarboe of Julie Christmas graag een uitzondering

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-06-2012 14:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 13:29 schreef Marcel H. het volgende:
Hier nog zo iemand.
Ik krijg echt uitslag van al die zangeresjes in dat soort bandjes. De één heeft nog minder inhoud dan de ander.
Een jaartje geen enkele band met zangeres zou lekker verfrissend zijn

Chelsea Wolfe vond ik nochtans een van de hoogtepunten.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 27-06-2012 14:42]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-06-2012 14:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juni 2012 14:38 schreef Tool-fan het volgende:
Chelsea Wolfe vond ik nochtans een van de hoogtepunten.

Dat vond ik echt een van de laagtepunten vorig jaar
Hoe smaken kunnen verschillen.

quote:
Op 27 juni 2012 14:37 schreef CTTS het volgende:
Al maak ik voor Thorr's Hammer, Jarboe of Julie Christmas graag een uitzondering

Thorr's Hammer stond er natuurlijk al in 2010.
Zelfs dat soort zangeressen wil ik voor de verandering ene jaar niet op het podium bij Roadburn. Echt, slechts alleen maar bands met zangers, of instrumentale bands.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 27-06-2012 14:48]

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2012 14:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wij willen VEKTOR!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-06-2012 14:57 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juni 2012 14:54 schreef Spirit In Black het volgende:
Wij willen VEKTOR!

Voi Vod heeft al twee jaar op rij op Roadburn gestaan, waarom dan nu een slap aftreksel ervan?

Spirit In Black
Posted 27-06-2012 15:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 14:57 schreef Marcel H. het volgende:
Voi Vod heeft al twee jaar op rij op Roadburn gestaan, waarom dan nu een slap aftreksel ervan?

hehehe, ik dacht ik gooi even een knuppel...

Vektor rules btw

Spirit In Black
Posted 27-06-2012 15:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

goed ik sta vooraan indien.....!

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-06-2012 15:08 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Als Matt Pike tegen die tijd weer uit rehab is, ja, heel graag.

You have time. You are doing fine.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-06-2012 15:11 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

High On Fire daarentegen zeg ik absoluut geen nee tegen.

Spirit In Black
Posted 27-06-2012 15:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 15:08 schreef intothevoid het volgende:
Als Matt Pike tegen die tijd weer uit rehab is, ja, heel graag.

heeft nog 3/4 jaar de tijd

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-06-2012 15:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Dat moet wel lukken idd, maar tourplannen en -motivatie zullen wel wat langer van de baan zijn vrees ik.

Spirit In Black
Posted 27-06-2012 15:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tell me about it..i know

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-06-2012 16:16 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Subrosa bitte

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-06-2012 16:17 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Begint dat gezeik ook weer, ja?

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-06-2012 16:31 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juni 2012 16:17 schreef intothevoid het volgende:
Begint dat gezeik ook weer, ja?

Kennelijk wel helaas.

Ik blijf het een onmeuglijke kutband vinden, maar ach zelfs kutbands hebben fans, zie wat dat betreft ook Gallhammer

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-06-2012 16:54 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Gallhammer met Subrosa vergelijken is een beetje maf.

Zelf ben ik zeker geen fan van Ván stockpaardjes als The Devils Blood en Gold, maar om nou te lopen jammeren over een paar bands met vrouwenzang is niet nodig. Er zijn vier zalen en dus altijd wel iets te doen.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-06-2012 17:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Jess & The Boring Ones...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-06-2012 18:31 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

- Rwake (omdat ik op die editie niet erbij was )
- Wooden Shjips
- Callisto
- Capricorns
- Made Out Of Babies
- Transmission0
- Breach (!)
- Lair of the Minotaur
- Knut
- Swarm of the Lotus
- Tank86

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-06-2012 0:13 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 16:31 schreef Marcel H. het volgende:
Ik blijf het een onmeuglijke kutband vinden, maar ach zelfs kutbands hebben fans, zie wat dat betreft ook Gallhammer
Gallhammer komt? Zou gaaf zijn.

En Striborg als artist in residence.

Hard siked voor Jögi und die Mannschaft wel! Allemaal mannen ook.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-06-2012 0:16]

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-06-2012 0:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Kennelijk wel helaas.

:')^3

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2012 0:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:

Zelfs Metallica lijkt fans te hebben.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-06-2012 0:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Converge ook. Wanneer gaan die op dit festival niet eens een Jane Doe-integrale set spelen?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Northward
Usericon van Northward
Posted 28-06-2012 2:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Converge speelt overal, niet echt nodig op Roadburn.

Voor deze editie hoop ik o.a. op US Christmas, Ash Borer, Pallbearer en Suma.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-06-2012 7:44 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 juni 2012 0:13 schreef bokkie666 het volgende:

En Striborg als artist in residence.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2012 9:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2012 2:19 schreef Northward het volgende:
Voor deze editie hoop ik o.a. op US Christmas, Ash Borer, Pallbearer

Mag allemaal!

Old Man Gloom mag ook Fehler. The Machine. Locrian & Mamiffer?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com