|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Chelsea Wolfe vond ik nochtans een van de hoogtepunten. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 27-06-2012 14:42] |
|
quote: Dat vond ik echt een van de laagtepunten vorig jaar Hoe smaken kunnen verschillen. quote: Thorr's Hammer stond er natuurlijk al in 2010. Zelfs dat soort zangeressen wil ik voor de verandering ene jaar niet op het podium bij Roadburn. Echt, slechts alleen maar bands met zangers, of instrumentale bands. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 27-06-2012 14:48] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wij willen VEKTOR! |
|
quote: Voi Vod heeft al twee jaar op rij op Roadburn gestaan, waarom dan nu een slap aftreksel ervan? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: hehehe, ik dacht ik gooi even een knuppel... Vektor rules btw |
|
goed ik sta vooraan indien.....! |
|
Als Matt Pike tegen die tijd weer uit rehab is, ja, heel graag. You have time. You are doing fine. |
|
High On Fire daarentegen zeg ik absoluut geen nee tegen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: heeft nog 3/4 jaar de tijd |
|
Dat moet wel lukken idd, maar tourplannen en -motivatie zullen wel wat langer van de baan zijn vrees ik. You have time. You are doing fine. |
|
tell me about it..i know |
|
Subrosa bitte |
|
Begint dat gezeik ook weer, ja? You have time. You are doing fine. |
|
quote: Kennelijk wel helaas. Ik blijf het een onmeuglijke kutband vinden, maar ach zelfs kutbands hebben fans, zie wat dat betreft ook Gallhammer Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gallhammer met Subrosa vergelijken is een beetje maf. Zelf ben ik zeker geen fan van Ván stockpaardjes als The Devils Blood en Gold, maar om nou te lopen jammeren over een paar bands met vrouwenzang is niet nodig. Er zijn vier zalen en dus altijd wel iets te doen. |
|
Jess & The Boring Ones... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
- Rwake (omdat ik op die editie niet erbij was ) - Wooden Shjips - Callisto - Capricorns - Made Out Of Babies - Transmission0 - Breach (!) - Lair of the Minotaur - Knut - Swarm of the Lotus - Tank86 |
|
quote:Gallhammer komt? Zou gaaf zijn. En Striborg als artist in residence. Hard siked voor Jögi und die Mannschaft wel! Allemaal mannen ook. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-06-2012 0:16] |
|
quote::')^3 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zelfs Metallica lijkt fans te hebben. |
|
Converge ook. Wanneer gaan die op dit festival niet eens een Jane Doe-integrale set spelen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Converge speelt overal, niet echt nodig op Roadburn. Voor deze editie hoop ik o.a. op US Christmas, Ash Borer, Pallbearer en Suma. |
|
quote: :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Mag allemaal! Old Man Gloom mag ook Fehler. The Machine. Locrian & Mamiffer? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |