|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Black Heart Rebellion Pallbearer The Atlas Moth Royal Thunder Gravetemple Lantlos High on Fire Castle Primordial - Intronaut - Mournful Congregation rennen Mourning Beloveth - Herder ? Dread Sovereign Dream Death Kadavar Sabbath Assembly Hexvessel Les Discrets Cough Electric Wizard Goat Amenra The Ocean - Fell Voices combi The Ruins of Beverast Cult of Luna A Forest of Stars Jess & the Ancient Ones Ash Borer - Elder ? My Brother the Wind Asphyx Process of Guilt Astra Sigh Nihill Spiritual Beggars Ihsahn / Leprous Slapen. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-04-2013 16:32] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Donderdag: Pallbearer Penance Pilgrim High Of Fire Primordial/Lord Mantis/Mournful Congregation (maar die headlinen 8 mei in Baroeg) Mourning Beloveth/Herder (wordt MB aangezien die Sullen Sulcus integraal gaan spelen) Vrijdag: Dread Souvereign Dream Death Witch Mountain Moss Cough Electric Wizard Amenra Zaterdag: Fell Voices/Black Magician (maer die zie ik een week later ook in Londen op Desertfest) The Ruins Of Beverast Victor Griffin's In-Graved A Forest Of Stars Die Kreuzen Ash Borer Asphyx/Process Of Guilt (beslis op het allerlaatste moment wie het wordt, beide bands al een aantal keren gezien) Zondag: Sigh Nihill (maar de enige echte verplichting voor me die dag) Spiritual Beggars (net over het hoofd gezien, kennelijk) [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 22-03-2013 14:36] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Donderdag Pallbearer Penance Pilgrim Candybar Planet Castle Lord Mantis/Mournful Congregation Mourning Beloveth Vrijdag Dread Sovereign Kadavar Witchsorrow/Uncle Acid Moss Cough Electric Wizard Zaterdag Black Magician The Ruins of Beverast Cult of Luna/In-Graved High on Fire Ash Borer stukje Asphyx Process of Guilt Zondag ??? |
|
quote: CoL speelt 9 mei ook in Baroeg. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: En In-Graved zie ik ook op Doom Shall Rise |
|
quote: Tsja, dan is het voor jou dus dobbelen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wel mooi dat TRoB naast Alcest speelt. Nu heb ik tenminste niet een andere goede band (bv. Dragonforce) als smoes en kan ik het oprecht nexten. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-03-2013 15:46] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Echt, jongen, geen idee wanneer ik je weer in het wild in Utrecht tegenkom, maar ren dan maar voor je leven. Gezien mijn conditie is een sprintje van 50 meter meer dan genoeg voor je om in veiligheid te geraken, trouwens. Alcest prefereren boven TRoB, het moet niet lachwekkender en slaapverwekkender worden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hoho, lees me niet verkeerd. Ik prefereer Dragonforce boven TRoB. Alcest niet natuurlijk. Het idee alleen al. :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nog erger, Dragonfarce boven TRoB Echt, jongen, je speelt met vuur. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hij heeft een nieuw vriendje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dat maakt hem gewoon gay, nog geen reden om supergay te worden Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
hoelaat speelt skrillex Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
doei Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Fuck Skrillex, ik wil J-Devil weer zien. |
|
Geruchten dat dj Hub de G zijn exclusieve Noorse rehearselcollectie komt draaien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Maar alsjeblieft zout op met die zouteloze Noorse troep als Koldbrann e.d. Noorwegen heeft al tijden niets interessants meer uitgebracht op black gebied Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dødsengel ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
hehe ik zeg maar gewoon niks.. [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 22-03-2013 18:20] |
|
Nee, ze zijn gay; en daar heb je mooi gelijk in! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik lift maar weer eens mee op de successen die S-T hier op dit forum heeft geboekt. (© Strap-Onweerwolf) Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
SIKED! DONDERDAG Black Bombaim Pallbearer Lantlos Lord Mantis Mournful Congegration Herder VRIJDAG Uncle Acid and The Deadbeats Les Discrets Cough Eternal Tapestry Electric Wizard Goat Amenra ZATERDAG Fell Voices The Ruins of Beverast Cult of Luna A Forest of Stars Ash Borer Godflesh My Brother The Wind ZONDAG Astra Sigh Nihill Golden Void Syndrome Switchblade |
|
quote: Inderdaad! Laten we zijn banden van zijn fietsen leeg laten lopen! |
|
quote: Nog een inderdaad! Zei ik een tijdje terug ook hier op het forum, maar toen werden de overgebleven treue blekkies toch wel een beetje boos. Maar die zijn hier natuurlijk niet te vinden. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |