|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Feestje bij Verstikking en mij! |
|
En ze zijn verkocht. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 05-03-2013 17:02] |
|
|
|
Dikke prima. |
|
Zo, betere toevoegingen dan. Siked voor SS en de USX man. You have time. You are doing fine. |
|
Townes van Zandt covertje van de beste man: You have time. You are doing fine. |
|
Ik dacht dat het zaterdagprogramma al compleet was? |
|
Ik mis SubRosa nog. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
You have time. You are doing fine. |
|
quote: Letterlijk om de hoek, Cul de Sac zit in dat dwarsstraatje met diverse horeca en (semi-)slechte restaurants (oké, met uitzondering van de Mexicaan, de Michelinster ligt al klaar) Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Mooi. Klasse ja, die straat. Verheug me alweer op de jaarlijkse encounters met Tilburgenaren in hun dagelijkse beslommeringen in de straten rond 013. Fleurige moeders, twee kinderen aan de arm, die je met de grootst mogelijke walging aankijken als je ergens zit bij te komen tegen een muurtje. You have time. You are doing fine. |
|
quote: En vergeet "De Nacht" niet |
|
quote: Hebben die ook Roadburn specials? |
|
quote: |
|
Ja, het is me wat. You have time. You are doing fine. |
|
quote: |
|
|
|
Morgen om 12.00 uur kunnen we beginnen met het puzzelen! |
|
|
|
Zeer tevreden met het tijdschema! Roadburn beginnen met Pallbearer, heerlijk! |
|
Ja, zitten een paar kutdingetjes bij, maar dat heb je altijd. Over het algemeen ben ik wel tevreden. Goed, even semi-verplicht de resultaten van het onvermijdelijke puzzelrondje neerplempen in de wetenschap dat ik al blij mag zijn als ik de helft van deze shows volledig mee pak. Donderdag: Black Bombaim / Pallbearer (wordt een stukje van beide shows) Blues Pills Royal Thunder Magdalena Solis High on Fire Maserati The Psychedelic Warlords Vrijdag: Kadavar Witch Mountain Uncle Acid Moss Cough / Eternal Tapestry / Electric Wizard semi-clusterfuck (alle drie weleens gezien, maar wel kut hoor, dit ) Goat Satan's Satyrs Zaterdag: Black Magician The Ruins of Beverast / Camera (maar deze kan ik omzeilen door Camera op 13 april te gaan zien in Amsterdam) Victor Griffin's In-Graved Teeth of the Sea Elder Satan's Satyrs Endless Boogie / The Cosmic Dead (ook een nare, dit. Wordt The Cosmic Dead) Zondag: Mexicaan Mexicaan Mexicaan Michael Rother + Camera Golden Void Mexicaan Mexicaan Mexicaan Electric Moon Mexicaan Mexicaan Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Stoelgangproblemen? OT: Primordial - Intronaut - Mournful Congregation = AU! Verder [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 22-03-2013 10:23] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Elder/Ash Borer is wel echt bloemetjes. Hopelijk krijgt een vd twee vertraging. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
G&T holocaust op zondag? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |