|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ihsahn doet me niet zoveel. ASTRA op de afterburner daarentegen... You have time. You are doing fine. |
|
quote: +1! Fijne toevoeging |
|
Cool! Astra was in 2010 een van de hoogtepunten en mijn ontdekking vh festival. Relaxte afterburner zo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vette toevoeging ja! De twee albums zet ik regelmatig op (al vind ik het debuut een stuk beter). In 2010 vond ik het ook erg goed live. |
|
Godverdetering, zeg... *kaartje op eBay zet* "While Alcest's intense headliner performance at 2011's Roadburn is still resonating in our collective minds, we’re elated to announce that Neige will follow in the footsteps of artists like Michael Gira and do an acoustic solo performance on Saturday, April 20th at the Patronaat in Tilburg, Holland besides his three shows with Alcest, Les Discrets and Lantlôs. Neige will undoubtedly own the Patronaat by force of his emotions and his songs, delivered through waves of melancholy at times and intense longing at other times, breaking boundaries between music and art like Warhol or Cocteau. At the heart of all of Neige's performances (whether acoustic or in band settings), at their bare essence, are his voice and his emotions. This solo performance allows the audience to get inside the songs, to discover something that we didn’t notice before. " Buh... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, drie dagen treedt die gast op. Mooi moment om in de foyer heel hard te gaan drinken dan of ergens wat te eten Ik ben wel blij met dit soort toevoegingen, evenals Ihsahn, dat betekent tenminste niet NOG meer clashes. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die Neige en zijn projectjes zorgen inmiddels wel voor erg veel eet-, drink- en plaspauzes |
|
Wat een gejank weer. Van de vier keer dat hij op de planken staat dit jaar, is dit de show die ik het interessants vind. edit: ik vond die akoestische shows vorig jaar best relaxed. Begin van de dag, kop koffie op het balkon. Prima. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-10-2012 12:08] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ben juist blij dat hij speelt, want zoals gezegd zorgt voor minder clashes voor me. Ik vind het juist afgrijselijk ellendig als er alleen maar artiesten spelen die ik goed vind. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Oeh dit ga ik leuk vinden! Een van de reden voor mij om een kaartje aan te schaffen voor Roadburn vind ik. Supertof! |
|
Knijterlekkere line-up, zeer jaloers op de mensen die gaan. Zelf sowieso niet de mogelijkheid. Blaas maar gewoon shit uit richting het zuiden. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Neige solo lijkt me wel erg vet! Ik neem mijn pauzes wel op andere momenten, of geheel niet. |
|
Ik laat dit linkje hier even achter en dan ga ik me maar eens verstoppen ergens: http://www.roadburn.com/2011/11/michael-gira-to-play-acoustic-solo-performance-at-roadburn-2012/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wacht jij maar, vriend. You have time. You are doing fine. |
|
*schaft anti-bierglazen-tas aan* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jij staat op de blacklist, jongeman! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zou wel te mooi zijn als deze show alsnog écht wordt aangekondigd Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Off-topic, dus, ban! Kun je jezelf bannen eigenlijk? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Nee. Mede mods ook niet. Jenje echter wel. Althans voorheen. Edit: waarom weet ik dit? [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 12-10-2012 17:21] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik vind alles best. Ik ga weer veel nieuwe dingen ontdekken denk ik! Veel psychedelische bandjes hoorde ik en daar doe ik het steeds meer en meer voor. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote:Wat is dit voor onzin? Alcest speelde als eerste band. En het was kut. |
|
quote: Ben het helemaal met je eens, maar er waren ook volksstammen die het echt geweldig vonden. Maar uiteraard is dit gewoon een mooi verkooppraatje. Had ik ook gedaan als ik de roganisatie was. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: :') Bekijk deze post nog even een keer: quote: Anyway. Gezien er mensen het toch wel gaaf lijken te vinden moet men Neige toch maar daadwerkelijk tot deze show aanzetten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Damn En dan durft men te beweren dat wijsheid met de jaren komt. Nou ik ben met m'n 44 jaar (en als RB is op een weekje na 45) het levende bewijs dat dat dus niet zo is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |