IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Roadburn 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-10-2012 15:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2012 14:39 schreef Brent_ het volgende:
+ Ihsahn
+ Leprous

op de Afterburner

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-10-2012 10:52 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ihsahn doet me niet zoveel. ASTRA op de afterburner daarentegen...

You have time. You are doing fine.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 10-10-2012 13:26 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2012 10:52 schreef intothevoid het volgende:
Ihsahn doet me niet zoveel. ASTRA op de afterburner daarentegen...

+1! Fijne toevoeging

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-10-2012 13:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Cool! Astra was in 2010 een van de hoogtepunten en mijn ontdekking vh festival. Relaxte afterburner zo

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Northward
Usericon van Northward
Posted 10-10-2012 19:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vette toevoeging ja! De twee albums zet ik regelmatig op (al vind ik het debuut een stuk beter). In 2010 vond ik het ook erg goed live.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2012 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Godverdetering, zeg... *kaartje op eBay zet*

"While Alcest's intense headliner performance at 2011's Roadburn is still resonating in our collective minds, we’re elated to announce that Neige will follow in the footsteps of artists like Michael Gira and do an acoustic solo performance on Saturday, April 20th at the Patronaat in Tilburg, Holland besides his three shows with Alcest, Les Discrets and Lantlôs.

Neige will undoubtedly own the Patronaat by force of his emotions and his songs, delivered through waves of melancholy at times and intense longing at other times, breaking boundaries between music and art like Warhol or Cocteau. At the heart of all of Neige's performances (whether acoustic or in band settings), at their bare essence, are his voice and his emotions.

This solo performance allows the audience to get inside the songs, to discover something that we didn’t notice before. "

Buh...

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2012 12:04 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2012 11:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Godverdetering, zeg... *kaartje op eBay zet*

Ja, drie dagen treedt die gast op. Mooi moment om in de foyer heel hard te gaan drinken dan of ergens wat te eten

Ik ben wel blij met dit soort toevoegingen, evenals Ihsahn, dat betekent tenminste niet NOG meer clashes.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 11-10-2012 12:04 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Die Neige en zijn projectjes zorgen inmiddels wel voor erg veel eet-, drink- en plaspauzes

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-10-2012 12:05 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wat een gejank weer. Van de vier keer dat hij op de planken staat dit jaar, is dit de show die ik het interessants vind.

edit: ik vond die akoestische shows vorig jaar best relaxed. Begin van de dag, kop koffie op het balkon. Prima.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-10-2012 12:08]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2012 12:25 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 oktober 2012 12:05 schreef intothevoid het volgende:
Wat een gejank weer. Van de vier keer dat hij op de planken staat dit jaar, is dit de show die ik het interessants vind.

edit: ik vond die akoestische shows vorig jaar best relaxed. Begin van de dag, kop koffie op het balkon. Prima.

Ben juist blij dat hij speelt, want zoals gezegd zorgt voor minder clashes voor me.

Ik vind het juist afgrijselijk ellendig als er alleen maar artiesten spelen die ik goed vind.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-10-2012 12:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oeh dit ga ik leuk vinden! Een van de reden voor mij om een kaartje aan te schaffen voor Roadburn vind ik. Supertof!

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-10-2012 13:13 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Knijterlekkere line-up, zeer jaloers op de mensen die gaan. Zelf sowieso niet de mogelijkheid.

Blaas maar gewoon shit uit richting het zuiden.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-10-2012 16:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Neige solo lijkt me wel erg vet! Ik neem mijn pauzes wel op andere momenten, of geheel niet.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-10-2012 17:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik laat dit linkje hier even achter en dan ga ik me maar eens verstoppen ergens: http://www.roadburn.com/2011/11/michael-gira-to-play-acoustic-solo-performance-at-roadburn-2012/

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-10-2012 17:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wacht jij maar, vriend.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-10-2012 17:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

*schaft anti-bierglazen-tas aan*

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-10-2012 17:11 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Jij staat op de blacklist, jongeman!

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 12-10-2012 16:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zou wel te mooi zijn als deze show alsnog écht wordt aangekondigd

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-10-2012 17:15 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2012 16:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Zou wel te mooi zijn als deze show alsnog écht wordt aangekondigd

Off-topic, dus, ban! Kun je jezelf bannen eigenlijk?

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 12-10-2012 17:21 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 12 oktober 2012 17:15 schreef Schuurman het volgende:
Off-topic, dus, ban! Kun je jezelf bannen eigenlijk?
Nee. Mede mods ook niet. Jenje echter wel. Althans voorheen.

Edit: waarom weet ik dit?

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 12-10-2012 17:21]

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-10-2012 17:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vind alles best. Ik ga weer veel nieuwe dingen ontdekken denk ik! Veel psychedelische bandjes hoorde ik en daar doe ik het steeds meer en meer voor.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-10-2012 17:24 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2012 11:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"While Alcest's intense headliner performance at 2011's Roadburn is still resonating in our collective minds,
Buh...
Wat is dit voor onzin? Alcest speelde als eerste band. En het was kut.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-10-2012 17:25 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 oktober 2012 17:24 schreef bokkie666 het volgende:
Wat is dit voor onzin? Alcest speelde als eerste band. En het was kut.

Ben het helemaal met je eens, maar er waren ook volksstammen die het echt geweldig vonden.

Maar uiteraard is dit gewoon een mooi verkooppraatje. Had ik ook gedaan als ik de roganisatie was.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 12-10-2012 17:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2012 17:25 schreef Marcel H. het volgende:
Ben het helemaal met je eens, maar er waren ook volksstammen die het echt geweldig vonden.

Maar uiteraard is dit gewoon een mooi verkooppraatje. Had ik ook gedaan als ik de roganisatie was.

:')

Bekijk deze post nog even een keer:
quote:
Op 11 oktober 2012 17:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik laat dit linkje hier even achter en dan ga ik me maar eens verstoppen ergens: http://www.roadburn.com/2011/11/michael-gira-to-play-acoustic-solo-performance-at-roadburn-2012/

Anyway. Gezien er mensen het toch wel gaaf lijken te vinden moet men Neige toch maar daadwerkelijk tot deze show aanzetten

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-10-2012 17:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 oktober 2012 17:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:')

Bekijk deze post nog even een keer:

Damn

En dan durft men te beweren dat wijsheid met de jaren komt. Nou ik ben met m'n 44 jaar (en als RB is op een weekje na 45) het levende bewijs dat dat dus niet zo is.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com