|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Cough was op RB-2011 overigens errug gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hexvessel! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: \o/ WWOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
DANSEN!!! |
|
quote:Samen met Afschuw op jullie tandem zonder zadel? ಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Towerbridgen!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Tik hem aan ouwe! HIGH FIVE!!! |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Homo's Vette toevoegingen dus, erg blij met Hexvessel, Cough en Witch Mountain. Sabbath Assembly moeten we nog maar even zien, zo zonder Jex... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Hoeveel foto's? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: 100+ geloof ik. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Was jij dat? Ik dacht dat dat een stroboscoop was. edit: Ik vind die nieuwe zangeres het niet verkeerd doen eigenlijk. Het zijn meer al die praatstukken die zorgen dat dat album van Sabbath Assembly minder is dan die eerste. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-12-2012 15:04] |
|
quote: Hehehe... Helaas allemaal zonder flits gemaakt quote: Ja, dat is het ook meer. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-12-2012 15:05] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Niet geheel. Thoth is sowieso beduidend beter. Maar muzikaal is het niet meer dezelfde band. 'Restored to One' bevat echt songs; die nieuwe meer epische composities. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mijn kaartje (3 dagen) zojuist in de verkoop gegooid. Geldnood + voor mij vrij oninteressante namen na aanschaf hebben de doorslag gegeven. Mailen kan naar remcormp [at] gmail [dot] com. |
|
Hopelijk Cough dit jaar wel in de kleine zaal. |
|
Erg blij met Cough Gaaf voor Tombstoned dat ze er staan, zeer degelijk debuut uitgebracht. Verder maar eens Hexvessel opzoeken. Als ik me niet vergis heb ik er dit jaar een stukje van gehoord in afwachting van Solstafir. Vond ik zeker niet slecht, maar tot nu toe nog niets van opgezocht. Toch maar eens doen lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 04-12-2012 16:31] |
|
quote: Hoe heet dat debut dan? Volgens Metal Archives hebben ze alleen nog maar een demo en EPtje uitgebracht. |
|
quote: Foutje van mij Ik had het op het Noorse Tombstones ipv het Finse Tombstoned. Deze Finnen zijn mij geheel onbekend. |
|
+ DIRK SERRIES' MICROPHONICS + GOLDEN VOID + THE DEVIL'S BLOOD (x2) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mmm, ok |
|
precies mijn reactie, hoewel ik niet bekend ben met The Golden Void Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Golden Void is zo'n supergroup gebeuren. Golden Void is a supergroup of sorts featuring members of Eyes (Aaron Morgan and Justin Pinkerton), The Assemble Head in Sunburst Sound (Camilla Saufly-Mitchell) and Earthless (Isaiah Mitchell). Klinkt wel ok. The Devil's Blood akoestisch krijg ik echt hele nare jeuk van. Wel fijn dat ze op de Afterburner een normale set doen. En Dirk Serries vorig jaar als voorprogramma van Mono gezien in Antwerpen en dat was cool. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |