|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
+ MASERATI Vet, vorig jaar in Den Bosch gezien en dat was heel cool. You have time. You are doing fine. |
|
+ Intronaut |
|
quote: En afgelopen week the Atlas Moth op hun Facebook: quote: Dus ik hoop/verwacht die ook |
|
quote:Te weinig stonerbands misschien. Ik vind het ook wat tegenvallen wat er tot nu toe in dat genre staat. |
|
|
|
quote: Ken ik eigenlijk niet, wat ga ik vanavond van hen checken? You have time. You are doing fine. |
|
Ik ken eigenlijk alleen Valley of Smoke van ze, die is wel prima. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Valley of Smoke is hun meest 'volwassen' album, heb ze zelf met Null en Void leren kennen dus die blijven wel beetje mijn voorkeur houden, al zijn die een stuk meer post-metal. Prehistoricisms ken ik niet zo goed. Geweldige drummer en toffe bassist ook trouwens |
|
Zou niet teveel van Intronaut verwachten, was ronduit een aanfluiting vorig jaar(?) in het voorprogramma van Ghost Brigade & A Strom of Light (ook geen beste bands) in 013. Maserati is wel een hele goede toevoeging en The Atlas Moth zou ook super zijn |
|
Ik loop nog niet heel warm voor het Intronaut YouTubeclipje. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Hm, heb ze ooit in het voorprogramma van the Ocean gezien, toen was het prima |
|
quote:Met Electric Wizard als curator verwacht ik nog wel wat stopner eigenlijk. Maar Elder staat er. Dat is voor mij vet genoeg. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Incl. Afterburner? Ik dacht nmlk dat het festival zelf in een dag uitverkocht was. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: + Castle |
|
Dozer op Desertfest. Beter doen zij ook Roadburn aan... [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 26-10-2012 13:50] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat is al even bekend. |
|
ow, naja, gaan iig op tour met Atlas Moth en Intronaut |
|
Dozer zou erg vet zijn! |
|
quote: Nee, de Afterburner nog niet. Maar dat had je ook zelf kunnen lezen als je op de link had geklikt. [/kanttekenmodus] |
|
Mwahaha. Ik ga ook!!! En nu pak ik die Afterburner ook weer gewoon mee. Wat een vette line-up nu alweer, een aantal erg plezierige verrassingen (A Forest Of Stars!!). [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-11-2012 11:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb je een kaartje, M? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
YES Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ok. 'Wij' hebben er nmlk wat over en gezien jij aan het fietsgnomen was tijdens de (voor)verkoop.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
THX, maar ik hossel dat. Nu nog bedenken waar ik ga pitten. Misschien ga ik wel fietsgnomen tijdens RB2013. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |