|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Uitzondering die de regel bevestigt. |
|
quote: dat klopt stoner is in se eigenlijk matig, maar kom signature |
|
quote:Ja, leuk een Hawkwind coverband. joepie. Ik ben erbij. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 15-01-2013 5:32] |
|
quote:Biflikkertje. Staat indd veel black. En een gedeelte van die black is zware post-heterocore. Maar bands als Ash Borer, TRoB, Sigh en Nihill zijn echt heel gaaf. @MarcelH: Dat beleid slaat indd nergens op en is zwaar hypocriet. Gisteren nog een mailconversatie over gehad. Maar door de bank genomen zijn mod's gewoon een beetje dom en sociaalgehandicapt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
"Straight from the back alleys and gutters of Chicago, Lord Mantis‘ second full-length, Pervertor, is a perfect storm of perverse grandeur, and one can only imagine that all those at Roadburn witnessing the band (on Thursday, April 18th at the 013 venue) will be either glorying in their repellent dross and filth or descending into the bleakest, deepest septic sounds of hell, or for the lucky, both!" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aanwezig met de Mournful toer. |
|
Lord Mantis, heel vette toevoeging! |
|
Syndrome er ook bij, cool. |
|
quote: Gaat Cul de Sac de rol van de Batcave overnemen op de vrijdag, aangezien die zaal als filmhuis fungeert? [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 29-01-2013 12:24] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
In de Cul de Sac, gaaf! |
|
Ik denk dat ze Patronaat bedoelen..."opposite of 013" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Technisch gezien ligt de Cul de Sac ook er tegenover, als je de Studio etc. weg denkt. |
|
quote: Gold(t) speelt ook in Cul de Sac, dus ik denk dat het wel klopt. Waarom treedt Ghost niet op als vervanger van TDB? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
omdat ik denk dat Ghost een eurotje of 20000 duurder is? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
SubRosa!!! ಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ja, technisch gezien ligt Baroeg er ook tegenover Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: En nu ben ik het een keertje wel met je eens Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En Hour of 13 heeft afgezegd. |
|
Dread Sovereign is the born dead brain child of Nemtheanga from Primordial. Years of string hacking and slashing on guitar have finally come to realization as backed by Dubh SOL (Primordial) on drums and Bones (Zom / Wizards) on guitar they have forged a new band. The blueprint is rough, raw old school doom / metal which hails of Venom, Saint Vitus, Cirith Ungol and touches of late 80s early sepulchral black metal. Not intended to re-invent the wheel just to give it a good kicking in the true old evil metal fashion, Roadburn will be their first ever show (set the be held on Friday, April 19th at Het Patronaat in Tilburg, Holland) and to commemorate this the band are going to release a limited vinyl through Roadburn‘s own label. En Hills komt niet meer en wordt vervangen door Monomyth. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 31-01-2013 22:07] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 12-03-2013 0:15] |
|
quote: Dit is wel heel jammer, ik keek erg uit naar Hills. Monomyth heb ik weleens gezien, maar die band is totaal niet blijven hangen. Ook Electric Moon erbij op de Afterburner, dat is dan wel goed nieuws. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Passend Of niet? Elks wat wils op Roadburn! Paar tips van mensen? Staan er nog bands die ik echt moet zien? Elk jaar is het weer raak he? Krijg er nu wel veel zin in Siked om deze! |
|
Ben je er bij, gast? Tof! Moeten we even flink de hossel zetten daar Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |